www.sudzibas.lv Lidl Плохой сервис

Lidl - Плохой сервис

Lidl Ziepniekkalns.
Бардак во всех отделах, нету ценников, нету бирок. Посещаю этот магазин редко, но каждый раз сталкиваюсь с отсутствием ценников, то на заморозку нет цены, то на алкоголь, то на инструмент, и даже на птичий корм... Не решил бы написать, если бы не купил булочки для хот догов в сроках, а они плеснивые. Спасибо поел гречки

15 st atpakaļ

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

M

Komentāri (2)

Saskaņā ar Pārtikas aprites uzraudzības likumu un Ministru kabineta noteikumiem Nr. 178 par cenu norādīšanu, mazumtirdzniecības vietām ir pienākums skaidri un nepārprotami norādīt preču cenas un nodrošināt atbilstošu produktu kvalitāti. Pārtikas tirdzniecībā sabojājušies vai ar pelējumu pārklāti produkti ir nepieņemami un var radīt veselības apdraudējumu, kas var būt Pārtikas un veterinārā dienesta (PVD) pārbaudes objekts.
Ja veikalā regulāri nav cenu zīmju un tiek pārdoti bojāti produkti, patērētājam ir tiesības iesniegt sūdzību PVD, kas uzrauga pārtikas aprites drošību un kvalitāti. Tāpat var iesniegt sūdzību Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC) par patērētāju tiesību pārkāpumiem, tostarp negodīgu komercpraksi, ja preces tiek tirgotas bez atbilstošām cenu norādēm.
Ja prece jau iegādāta un atklāts, ka tā ir nekvalitatīva, pircējam ir tiesības pieprasīt naudas atmaksu vai preces apmaiņu, uzrādot pirkuma čeku. Ieteicams saglabāt fotogrāfijas kā pierādījumus un nepieciešamības gadījumā vērsties atbildīgajās iestādēs, lai nodrošinātu, ka šādas situācijas netiek atkārtotas.

Silbalodis 10 st atpakaļ

Žurkas vēl jums tur neskraida?

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes