Adrese: |
Dzelzavas iela 131 Rīga Latvia - LV-1021 (Juridiskā adrese) |
---|---|
Tālrunis: | +371 63975111 |
Kategorija: | Tirdzniecība • Veikali |
Sociālie tīkli: |
Lidl - Sūdzības un atsauksmes
Lidl - Krāpšana
Iepērkos šajā veikalā reti, bet katru reizi, kad šeit iepērkos, rodas tāda uzmešanas pēcgarša. Atlaižu sistēma šeit ir uzbūvēta tā, lai tie, kas vēlas kaut ko iegādāties uz atlaidi, gala rezultātā tiktu apkrāpti. Neskatoties uz to, ka atlaižu zīmes visas ir vizuāli vienādas, katrai no tām ir savi nosacījumi un tad vēl ir atlaides, kuras ir īpaši jāaktivizē aplikācijā, kas pilnīgi šķiet absurdi, jo ja jau tev ir atlaižu karte, tad kādēļ vēl kaut kas tajā ir katru reizi atsevišķi jāaktivizē. Ta...
Lidl - Atlaižu karte goda ģimene- negodīgums
Sveiki! Kāpēc cilvēkiem ar goda ģimenes karti būs 10 % atlaide, bet citiem klientiem nebūs nekādas atlaides un kartes? Man tas nešķiet godīgi,ka vieni būs izredzētie ar kartēm, bet pārējiem nebūs. Sākumā būs viņiem 10 %atlaide un pēc tam jau varbūt 15%-20% atlaide. Tad uztaisiet tā lai būtu arī citiem klientiem kartes, kur var dabūt atlaidi.
Lidl - Personāls
24.01. Plkst. 18: 21 pārdevēja (nemācēšu pateikt ne vārdu, ne arī numuru, bet ar gaišiem blondiem matiem un brillēm) , nepatīkama attieksme, pērkot produktus nezināju, ka nosakuma ir jāaktivizē kupons un tad jāpīkstina plus karte, to visu ar normālu attieksmi nevarēja paskaidrot it kā man tas bija obligāti jāzina, kaut gan mana attieksme nebija negatīvi vērsta. Briesmīgi nepatīkami, ka šitāda attieksme, ja tu strādā ar klientiem, tad iemācies vismaz laipni izskaidrot un atbildēt, nevis tā it kā visiem viss būtu jāzina un visi būtu tev parādā.
Lidl - Darbinieces komunikācija ar pircēju
17.01 plkst.17.24 atrodoties pie kases, saskāros ar nepatīkamu situāciju. Kasiere nr.42 bija ļoti nelaipna, uzvedās aizskaroši, jo tiku aizrādījusi par uzkošanu divatā, kases zonā, nebrīdinot pircējus, prece atradās uz lentas, tā tika mesta gar skeneri no dusmām, ne labdien, ne uzredzēšanos, grūda manus iep. Ratiņus, nebija darb. Identifikācijas piespraude, pretīgi.
Lidl - Pievilcīgas cennas
Lidl ir kļuvis par manu iecienīto veikalu, jo, dzīvojot tuvu tam es ātri sapratu ka tas piedāvā daudz interesantu produktu. No sākuma biju skeptiska bet aizgāju uz lidl un biju patīkami pārsteigta ar plašo izvēli un pievilcīgajām cennām. Tagad tas ir kļuvis par vienu no maniem ikdienas iepirkumu galamērķiem.
Lidl - Sapuvuši produkti (zivis)
Man jau bija viedoklis, ka lv lidl ir stipri savādāks, nekā lidli, kurus mēs apmeklējām citās valstīs! Un beidzot, saņemu tam apstiprinājumu - 31.12.2023, aizmirsu nopirkt citronu, tāpēc, pa ceļam uz mājām, nolēmu iegriezties lidl prušu ielā! Ejot pa veikalu, ieraudzīju laša fileja iepakojumus, ar izlietošanas termiņu 02.01.2024! Cena man patika un es šo prēci iegādājos!, šodien (02.01.2024) , gatavojoties gardām vakariņam, tikko attaisot iepakojumu, uzreiz sapratu, ka zivis iepakojumā, ir...
Lidl - Ieteikums
Sveiki! Šoreiz sūdzības vietā rakstu ieteikumu Lidl veikalam! Vēlētos drīzumā jūsu veikalos redzēt grauzēju un putnu barību. Jo Maximā un citos veikalos, kas nav mājdzīvnieku preču veikali, ir iespēja iegādāties barības šiem zvēriem. Savādāk, man jaiet uz citiem veikaliem papildus pirkt barību. Būtu jauki, ja Lidls parūpētos par citu zvēriņu barību arī. Paldies jauku dienu jums!
Lidl - Krāpšana
Esmu novērojis jau kādu vairāk kā gadu, ka lidl savas nocenotās preces ar oranžām cenu uzlīmēm virsū, kasē izsit biežāk, kā 50% gadījumā pa cenu, bez akcijas, it īpaši dārgākas preces. Tad es padomāju, ka ne tikai es tieku šādi apšmaukts, bet arī pensionāri un trūcīgie cilvēki, kuri kasa pēdējās kapeikas lai izdzīvotu. Pretīgi, ka tik liels tīkls speciāli tā dara un zin, kādi cilvēki pārsvarā no tā cieš. Šodien tā gadījās pērkot jogurtu. Centos izsekot līdzi cenām, bet pārdevēja teica, lai...
Lidl - Lidl kasiera un maiņas vadītāja necienīga attieksme pret pircēju
29.10.2023 plkst. 16: 37 iepirktos Lidl Anniņmuižas Bulvārī 77. Bija sakrāts kupons plus, kur kopējam pirkumam pienākas 5% atlaide. Kupons bija aktivizēts un noskenēts, jo vīnogām akcija aizgāja. Pēc tam uzreiz saņemot čeku pamanīju, ka nav atrēķināta 5% atlaide un piegāju pie kasiera pajautāt, kāpēc tā varētu būt. Viņš atcirta "a kā es to varu zināt? ", tad es teicu, ka tad jau tā ir pircēju čakarēšana, uz ko viņš atbildēja "Uzskatat, ja tā gribat". Attieksme vienkārši nošokēja. Kasieri...
Lidl - Bojāta produkcija
Labdien, atkārtoti saskaramies, ka vistu olu ārpusē ir pelējums un tās arī ir ļoti netīras. Jāatzīs pirmo iepakojumu vienkārši izmetām. Šis ir saglabāts! Pirkums 26.10.2023 m izmēra olas / 30. Gb. Olas ir saglabātas, esam no Siguldas speciāli nēesam gatavi braukt. Lūdzu, kvalitātes nodaļai pievērties un kādas ir kompensācija šajā gadījuma!? Čeka nav
Lidl - Krāpšana veikalā Lidl, Dzelzavas iela 75 b
Šodien, 19.oktobri iepirkos Lidl veikalā Dzelzavas iela 75b.Par precēm bija jāmaksā 17.13euro. Iedevu kasierei 50,-Euro. Kasiere atdeva atlikumu 2.87 Euro. Saku, ka iedevu 50,-man vēl 30euro vajag. Negribīgi atdeva tos 30.Iznakot no veikala rūpīgi apskatot čeku kasiere bija kasē iesitusi 20,-Euro. Lūdzu, Lidl, vadība paskatiet video novērošanas kameras. Kasiere Nr. 11,tas notika plkst. 12.04:55,kurā redzams, ka iedodu kasierei 50,-Euro naudas zīmi skaidrā naudā. Lūdzu, izvērtējiet kasiere...
Lidl - Atsaka Ģimenes 3+ karti
Vēlējos iegādāties šodien ābolus, skatos bukletā tieši akcija "ģimenes plus" kartei uz āboliem 10% atlaide, uzrādot ģimenes karti. Dodos uz veikalu paņemu ābolus, vēl dažas preces un dodos uz kasi. Kad visa kase noskanēta uzrādu ģimenes karti. Kur man uzreiz atcirta, ka atlaidi nepiemēros, jo uz kartes nav mans vārds, bet gan vīra vārds. Saku, ka karte ir uz mana vīra vārda, uzvārdi tie paši. Ko man atbildēja ka neesot mans vārds. Vai tiešām man viram vienmer jābūt blakus, lai uzrādītu karti...
Lidl - Ne perfekta darba vide
Īsumā kā anonīms darbinieks ar pietiekamu pieredzi. Man ir žēl jauniņie, maiņas vadītāji, veikala vadītāji un reģionālie, kā arī visi loģistikā. Varbūt pat arī žēl klientiem. Ekspektācijas, noteikumi, sekošana regulām - gan bik par daudz, gan arī vajag vēl, un tomēr vairāki "stūri tiek griezti nost" -Par kaitēkļu invāzijām darbinieku priekšā noklusē. (Protams par to parūpējas) -Zemas cenas tam kam termiņš beidzas rīt/tajā dienā. -Cilvēku plūsmas dēļ visi darbinieki iesprūst kasēs un paliek...
Lidl - Krāpšana
Lidl Latvija bija paziņojusi, ka mašīnu nav jāreģistrē viņu stāvvietās, ja cilvēks ir ieradies uz veikalu un neplāno tur pavadīt laiku, kas pārsniedz 1.5 stundas. Visos Lidl, kur esmu bijis, tā arī noticis, nolieku mašīnu, iepērkos un viss ok. Šoreiz, man par pārsteigumu, uz mašīnas soda kvīts mani sagaida. Sazinājos ar Lidl Latvija un viss ko viņi man var pateikt, ka tā ir mana vaina, jo uz aparātiem esot rakstīts, ka tur ir jāreģistrē mašīna (tāds teksts ir uz visiem viņu aparātiem) un uz...
Lidl - Slikts serviss, zagšana
Lidl veikals, prūšu 1, dažas dienas iepriekš, iepirkos, aiznesu iepirkuma maisiņu uz mājām. Bet liekas, ka no pirkumiem kaut kas trūkst un tiešām, neatradu kondensētā piena burciņu 1.69 euro. Tiku apzagts. Nesaņēmu preci par ko samaksāju. Čeks 269/224 kasieris 37. Prece pazuda kases zonā. Grūž cauri, kā koveijerā lielā steigā, elpo viens otram pakausī vai sejā. Visu var saprast, mazas algas, gribas kaut ko saldu - norakstiet no noliktavas, kāpēc jāņem no nabaga pircējiem. Bagāti jau neiet uz...
Lidl - Хамское общение кассира с клиентом
Кассир на кассе очень по хамски общается с клиентами. На вопрос почему на табло кассы товар без скидки, она ответила по хамски: вы что когда в магозине сумму товаров не считаете? Она со скидкой в общей сумме получается. Кассир вела себя не красиво и отвечало с надменностью и по хамски. Желания идти в этот магазин пропало. Хотя в англии я пользовалась именно их магазинами.
Lidl - slikta kvalitāte
Reklamētais jau sen vairs neatbilst realitātei par cenām, taču viens no nedaudzajiem produktiem, ko biju iecienījusi bija rudzu maize ar sēklām, kura bija tiešām garšīga un, pats galvenais, bez pievienotām visādām kaitīgām piedevām. Jā, tā pēc dažām dienām tiešām palika mazliet cietāka, taču tas absolūti netraucēja to baudīt. Diemžēl, kopš neilga laiciņa tās konsistence ir mainījusies-tā arī vairāku dienu laikā joprojām ir kā vate. Sāku pētīt sastāvdaļas un konstatēju, ka ir pievienot...
Lidl - Slikts servis
Vakar ap 21: 55 pie mums piegāja apsargs, pateica ka veikals slēgsies pēc 5 minūtēm, mēs sākām tuvoties pie kases. Gandrīz bijām piegājuši pie kases, kā pēkšņi pie mums pieskrēja darbinieks un sāka bļaut uz mums, ka mūs neviens neapkalpos, jo veikala darba laiks jau ir beidzies, neskatoties uz to, ka pie kasēm bija nenormālas Rindas. Es saprotu ja mēs vēl staigātu pa veikalu un ignorētu apsarga informāciju, bet tā mēs visu sapratām un tuvojamies pie kases. Attieksme pret klientiem ir briesmīga...
Lidl - Krāpšana
Lidl veikals maldina savus pircējus ar kuponiem kas nedarbojas, šodien pat mani apkrāpa par sieru gouda, kur man bija iedots kupons par vienu centu, bet paņēma kasē 1,39, kasē otru reizi pārbaudot secināja ka kupons nestrādā. Bēdīgi ka lidls diezgan bieži apkrāpj pircējus, jo kupons nedarbojas, kā arī prece kas ir uz atlaides nav plauktos 😠
Lidl - Mājdzīvnieki veikalā un attieksme
Labdien! Man vairāk ir jautājums nekā sūdzība lidl Latvija. Šodien 29.07.23 iepērkoties veikalā novēroju interesantu situāciju. Veikalā iepirkas ģimene ar bērniem un mazu klepju sunīti kurš pat nebija ielikts ratos. Apsargs piegāja klāt un laipni palūdza atstāt veikalu jo ar sunīti nedrīkst. Sieviete atstāja ģimeni iepirkties un pati ar sunīti izgāja ārā. Tai pašā laikā staigājot pa veikalu redzēju kundzīti gados kurai arī līdzi bija mazs sunītis. Viņa mierīgi staigāja pa veikalu ar...