K Senukai - Slikts serviss un attieksme
Veicu pasūtījumu K Senukai internetveikalā 09.09.2021. Vienīgā vieta, kur pārdevējs piedāvāja preci saņemt bija K Senukai TC Ozols (tas nepārprotami tika norādīts pasūtot preci). 10.09.2021 saņēmu sms, ka pasūtījums ir sagatavots un tas man jāizņem 3 dienu (nevis darba dienu) laikā. Sms saturēja norādi, lai es pārliecinos par darba laiku. Zinot, ka brīvdienās pie tc ozols ir daudz klientu, bet man pasūtījuma saņemšanai bija nepieciešams braukt ar piekabi, apskatījos mājaslapā, ka K Senukai sestdienās strādā līdz plkst. 21.00. Lai nebūtu problēmas ar automašīnas ar piekabi novietošanai Tc ozols stāvlaukumā, pēc preces ierados 11.09.2021 plkst 18: 55. Neesmu biežs Tc ozols apmeklētājs, tāpēc kāds brīdis pagāja, kamēr atradu zonu, kur lieliem burtiem rakstīts preču izsniegšana! Pie datoriem sēdēja divi garlaikoti jaunieši, no kuriem viens bija uzlicis kājas uz galda (plkst.18: 58) . Uz jautājumu par iespēju saņemt preci, saņēmu norādi, ka šodien to vairs nebūs iespējams izdarīt, jo izrādās, ka Tc ozols ir divi K Senukai - parastais un īpašais. Īpašais strādājot tikai līdz 16-iem. Puiši turpināja garlaikoti skaitīt Mušas, bet es biju veltīgi nobraucis 50 km ar piekabi, lai saņemtu preces. Žēl, ka informācija par dubulto K Senukai netika norādīta ne pasūtot preci, ne arī sms ziņā par iespēju preci saņemt. Esmu vīlies un citiem iesaku uzmanīties. Depo varēju nopirkt līdzvērtīgu preci par līdzīgu cenu...
Labdien,
Diemžēl nevaram Jūs identificēt kā klientu, lai precizētu radušos situāciju.
Lūdzam sazināties ar mums epastā: [email protected] , atsaucoties uz šo komentāru.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Pievienot komentāru