UAB Kesko Senukai Digital - Slikts serviss, krāpšana
Sakarā ar preces defektu (mirgojošs ekrāns portatīvajam datoram) 2021. Gada 21. Jūnijā prece tika nodota garantijas remontā, ko apliecina pieņemšanas akts nr. Rma-2505912-2. Saņemot preci no servisa 2021. Gada 26. Jūlijā t/c “Ozols” tiku informēta, ka preces ekrāns ir mehāniski bojāts un šis nav garantijas remonta gadījums.
Tā kā recei nav mehānisku bojājumu, vai citu pazīmju, kas liecina par neatbilstošu preces lietošanu un saņemot preci no garantijas servisa netika sniegts skaidrojums par apstākļiem, kas liecina par preces neatbilstošu ekspluatāciju, vērsāmies uzņēmumā ar rakstisku pretenziju, kā rezultātā 2021. Gada 5. Augustā prece atkārtoti tika pieņemta uz garantijas remontu. (garantijas remonta kvīts nr. Rma-2505912-3) .
Esmu vairākas reizes zvanījusi servisa centram un rakstījusi vēstules un kompānijas norādīto e-pasta adresi, bet nekādas atbildes, vien tas, ka datoram tiek veikta diagnostika. Ņemot vērā, ka kopš datora atkārtotas nodošanas remontā pagājušas vairāk kā 70 dienas, ir pārkāpts garantijas remonta līgums. Līdz ar to var secināt, ka jautājums tiek novilcināts un uzņēmums izvairās no saistību izpildes.
Labdien!
Atvainojamies par ilgo situācijas risināšanu.
Šobrīd prece atrodas autorizētā servisā, tiklīdz tiks saņemta atbilde no autorizēta servisa, Jums tiks nosūtīta informācija e-pastā.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Komentāri (3)
Ksenukai , ja nemaldos, ir saimnieks 1a.lv.
1a.lv savas preces remontē ar lietotām, sūdainām detaļām. Nodevu telefonu ar vienu gļuku, parādījās vēl divi jauni pēc garantijas remonta :D.
Ha ha. Man ar šo veikalu tāda pati situācija -70 dienās varēja turēt datoru pie sevim, garantijas remonts. Pēc 85 dienām atgrieza naudu. Vairs ne mūžam neko no viņiem nepirkšu. Ja redzu K senukai - visu labu...
Nu bet kapēc jāpērk tāda tehnika no flīžu veikala?