Adrese: |
Biķeru iela 2 Dreiliņi, Latvia - LV-2130 (faktiskā adrese) |
---|---|
Tālrunis: | +371 63301000 |
Darba laiks: |
10:00 - 21:00
10:00 - 21:00 10:00 - 21:00 10:00 - 21:00 10:00 - 21:00 10:00 - 21:00 10:00 - 21:00 |
Kategorija: | Tirdzniecība • Tirdzniecības centri |
Sociālie tīkli: |
IKEA - Sūdzības un atsauksmes
IKEA - Slikts serviss
Sveiki pie jums iegādājos virtuves iekārtu ar plīts virsmu, kura pēc 4 mēnešiem saplīsa. Sazinājāmies ar jums, viss Skaisti līdz ieradās ar dzīvi neapmierināts meistars. Ar pārmetumiem manai dzīves biedrenei demontēja bojāto virsmu aizbrauca, vieta atstājot virtuve caurumu. Tā mēs vesela ģimene tagad sezam bez iespējas pagatavot est jau divas nedēļas. Sazvanoties ar meistaru atbilde bija sekojoša: jauna sūtīta detaļa esot bijusi bojāta un jāgaida esot nākama. Ja es gribot kko vieta man esot...
IKEA - Slikts serviss
Pasūtījām Ikea interjera dizainu istabai. Sākās jau ar to, ka tika kavēti izpildes termiņi, bijām saprotoši un gaidījām, lai gan par pakalpojumu bija jāveic 100 % avansa apmaksa. Piedāvātais dizains patika, pasūtījām mēbeles, apmaksājām rēķinu un tad izrādījās, ka daļa no precēm nav pieejamas un nav zināms, kad tās būs iespējams iegādāties, kā arī aizkaru garums, kas tika iegādāts pēc interjera dizainera ieteikuma ir uz pusi garāks kā loga garums, lai gan e pastā tika nosūtīti prasītā informācija...
IKEA - Slikts serviss
Iegādājos virtuves skapīša rāmi, plauktus un durvis. Tas, kurš ir iepircies Ikea zina, ka virtuves mēbelēm izraksta rēķinu. Rēķinu izrakstīja gan, bet durvju eņģes tur nebija. Tad man rodas jautājums: priekš kam ir domātas durvis, ja nav eņģu? Un priekš kam ir domāts konsultants, kurš nemāk izrakstīt rēķinu? Tad ieteikums visiem, kuri vēl domā iepirkties šajā veikalā: ejot ārā attaisīt vaļā visas kastes un noskaidrot, vai tur ir visas vajadzīgās skrūvītes, leņķīši, eņģītes utt. , jo aizbraucot mājās, jūs var sagaidīt nepatīkams pārsteigums.
IKEA - Slikts serviss
Ļoti sliktas mēbeles! Nopirkām skapi. Pircējs veikalā saņem iepakojumus aizvērtā veidā un tur regulāri mēdz būt iekšā brāķu detaļas vai arī trūkstošas detaļas. Aizbraucām uz veikalu un mums pateica ka paši esam vainīgi par rūpnīcas brāķi... Nepērciet tur neko! Neko
IKEA - Negodīga komercprakse, krāpšana, naudas izkrāpšana piegādēs
Negodīgu komercprakse un atklāta krāpniecība! IKEA atsakās apvienot 2 pasūtījumus 1 piegādē, lai gan piegādāja vienā vietā, vienā laikā ar vienu transportu. Pamatoja, ka esot izmaksas dubultā, kas izrādās pilnībā nepatiesa informācija. Piegādes izmaksas nav pielīdzināmas komplektēšanas un pasūtījuma apstrādes izmaksām. Kā redzams no informācijas mājas lapā, tad izņemt veikalā šos abus pasūtījumus kopā vai atsevišķi es varētu bez papildus maksas. IKEA nevēlas būvēt ilgtermiņa sadarbību ar...
IKEA - Piegādes serviss
Ikea mājaslapā nav iespējas izvēlēties konkrētu piegādes laiku, tikai laika logu no 17: 00 - 20: 00. Arī ar Ikea kurjeriem nav iespējams vienoties par piegādes laikiem, arī ne citā dienā un pat ne steidzami. Gribētu norādīt, ka laiks no 17: 00 - 20: 00 nenozīmē obligātu piegādi 17: 00. Man nav iespēju būt mājas nevienu darba dienu 17: 00, līdz ar ko, principā piegāde nav iespējama. Ikea piegādes serviss ir visdārgākais, ko es jebkad esmu redzējusi (29 eiro par vienu plauktu sistēmu Rīgas centrā) un elastība no viņu puses ir tieši nulle.
IKEA - Slikts, serviss
Vēršoties pie pārdevēja, kad būs pieejama prece, atbilde bij, mūsu veikalā šobrīd trūkst vairāk kā 25 procenti preču, un preces var kavēties vairāk kā 2 vi Mēneši. Jautājums Ikea. Kā lai es kā klients kko, pērku pie jums, ja man trūkstošās preces jāgaida vairāk kā 2vi Mēneši, man mājās stāv nesalikts skapis, kuru preču trūkuma dēļ, es tuvākajā laikā, nespēšu salikt.
IKEA - Apkalpošana
Saprotu, ka ir pēc svētku laiks, bet tomēr šādu attieksmi neesmu saņēmusi nevienā veikalā. Vēlējāmies iegādāties viesistabas plauktu komplektu. Vaicājām vairākiem darbiniekiem, par gala izmaksām un sev interesējušiem jautājumiem. Tieši šai komplektācijai nebija norādīta kopējā summa kā citiem plauktiem. Uz ko man atbildēja, ka Cenas ir norādītas, variet sarēķināt. Uz pārējiem jautājumiem nevarēja atbildēt. Tad tieši ko ikea darbinieki strādājot zālē, var palīdzēt? Cilvēki sēdēja pie datora un...
AtrisinātaIKEA - Negodīgs darbinieks Ikea
Labvakar. Gribētos jums pastāstīt, kāda interesanta pieredze man bija Ikea. Ar vīru kopā izvēlējāmies uztaisīt mūsu mājvietā remontu, un iegādāties mēbeles ikea. Tur ar mūsu pasūtījumu nodarbojās darbinieks, likās ļoti saprotošs un visu pārzināja. Un tad, kad mēs nonācām pie galējās tāmes viņš mūs centās atrunāt no iegādes jo bija liela summa un piedāvāja to samazināt. Piedāvāja nepirkt uzreiz, pēc tāmes, bet pirkt atsevišķi atbraucot uz ikea veikalu caur viņu, jo tad būtu laba atlaide...
IKEA - Ikea iekšējo darbinieku romāni, dēļ kuriem jūk ģimenes.
Kā man patīk, ka IKEA darbiniekiem ir tā saucamie darba pasākumi, dēļ kuriem ģimenes jūk. Jo ir tādi vīrieši,kuri izmanto savu darba amatu, lai izjauktu ģimeni. Un tādi gadījumi ir vairāki, tai skaitā manējais gadījums. Sievai romāns ar kolēģi.
IKEA - Плохой сервис
Здравствуйте, Хочу поделиться своим опытом сотрудничества с этой компанией. Приобрёл в компании кровать, матрас и наматрасник (заказ: l-ge1svoe2) . При распаковке наматрасника (ссылка: t. Ly/s7lj) обнаружил, что товар имеет ярко выраженный химический запах. Было решено постирать его в надежде, что запах пропадёт. Увы, хоть и после стирки неприятный запах уменьшился, но всё же остался. Было решено в семье, что нет никакого желания иметь такой запах в постели. Написал в ikea с описанием...
IKEA - Briesmīgs serviss B2B
Šodien vairs nespēju izturēt B2B servisu. Pasūtījumu veicu jau pirms 2 nedēļām, 27.10 - nākamajā dienā man pārzvanīja darbiniece un saskaņojām preces, kuras viņiem nav noliktavā un nomainījām uz tām, kuras ir. Tas viss ir ok - samaksājām 29.10 un man solīja, ka varēšu preces izņemt jau nākamās nedēļas sākuma. Taču tad sākās vājprāts. Esmu zvanīJusi uz apkalpošanas servisu jau 4 reizes, solīja, ka varēšu izņemt pasūtījumu 03.11 un vēl arvien nekādas ziņas! Gandrīz 400 eiro kā izgaisuši...
IKEA - Slikta klienta apkalpošana
Labdien iegāju ikea lai nopirktu kautko ēdamu. Piegāju pie bistro pasutiju,2 hodogus un gaļās bumbiņas, kad biju saņēmis savu pasūtījumu, vaicāju vai nevar dabūt savu čeku. Uz ko man atbildēja ka čeks uzreiz ir jāņem, tas jau nekas ka čeks bija izmests miskaste. Uz ko man atbildēja ka viņai nesot jādod čeks bet, pašiem jāņem ja laicīgi nepaņem paši vainīgi. Kasiera vārds bija Sabīne. Lai iemācas jauni cilvēki strādāt. Šitāda attieksme pret cilvēkiem nav pieņemama. Aizgāju prom ar sliktu garīgo, un negribas vairs atgriezties. Kur ir darbinieku attieksme pret klientiem. Ļoti agresīvs.
IKEA - Preces nepieejamība un apkalpošana
2021. Gada martā tika izmantots Ikea dizaineru pakalpojums bērnistabas iekārtošanai. Pēc sazināšanās ar dizaineri un skices apstiprināšanu komunikācija pazuda. Plānotais laiks kad piegādās preces kuras tika izvēlētas bija jūnijs-jūlijs 2021 gads. Daļu preču saņēmām jūlijā, bet tad sākās problēmas. Bērnu gulta nebija pieejama un arī citas preces. Braucām skaidrot kāpēc šāda situācija un vēlējamies runāt ar vadību, bet neviens neko neatbildēja tikai atvainojiet atvainojiet! Pienāca septembri...
IKEA - Nepārdomāta sistēma
Labdien! Pasūtījām virtuves skapīšus, plauktiņus utt. Samaksājām par preci, kas tajā brīdī bija uz vietas + piegādi. Pārējām precēm, kas nebija pieejamas pasūtījuma brīdī, tikām iekļauti gaidīšanas sarakstā. Piegādes brīdī konstatējām, ka trūkst 1 prece, par ko jau bija samaksāts. Dienu vēlāk atnāk e-pasts, ka to var izņemt, bet redziet.. par preci neesot samaksāts. Braucu noskaidrot kas par vainu + izņemt preci.. izrādās, ka par preci ir samaksāts, bet kļūdas dēļ uzrakstīts e-pastā, ka nav...
IKEA - Cena par preci norādīta viena, pie kases tā ir cita
Plauktā norādīta viena Cena, pie kases Cena ir par 2 € dārgāka. Kad aiziet un nofotografē cenu un aiznes parāda to kasierei, kasieres piedāvājums ir aiziet kopā un noņemt to cenu. Nebija norādes ka tā ir akcijas Cena vai laika limits Cenas darbībai. Prece man netika pārdota par plauktā norādīto cenu!
IKEA - Informācijas iegūšana
Labdien, nekur internetā nav iespējams atrast informāciju par darba algām ikea veikalā. Cik zinu, darba grafiks komplektētājiem un noliktavas darbiniekiem ir 3 caur 3 (dienas un nakts maiņas) , atalgojuma likmes ar ir zināmas. Vai ikea klāt pie algas maksā kaut kādus bonusus? Cik var reāli nopelnīt ikea, strādājot par komplektētāju 3 caur 3 (dienas un nakts maiņas) ?
IKEA - Отсутствие уважения к клиентам с маленькими дом. Питомцами
Сегодня меня не пустили в магазин из-за того, что на ручках у меня был маленький (1.5кг) щенок. Малыша нельзя оставлять на улице ли в машине или дома одного, нужно иметь хоть какую-то человечность. Что вы предлагаете делать в таком случае? Я в курсе, что в помещении есть ресторан, но это не отговорка. Каждый хозяин понимает правила (а во всех т/ц, супермаркетах и строительных они одинаковые - с собачкой на руках или в сумке вход разрешен) , и не будет пускать питомца гулять свободно. Чем он...
IKEA - 1, 2, 3 – esi gardi Nepaēdis!
Sveiki! Nu atkal akmens jūsu dārziņā no mums! Lūdzu esiet tik mīļi un ierakstiet jūsu mājaslapā lieliem, sarkaniem, burtiem boldā ka pašlaik pandēmijas laikā neviens no šiem "1, 2, 3... " komplektiem pie jums nav pieejams! Nu nelīdzēs ironiskā tonīti no bistriņa darbiniekiem ieteikumiņš paņemt kafiju ar 30 vai 50centu hotdogu! Pirmkārt mēs braucam no otra pilsētas gala un mazajam divgadniekam piecelties sestdienas rītā lai pagūtu pie jums līdz 11iem ir "Almost Mission Impossible", nu kāda...
IKEA - Slikts serviss
Pasūtījām kumodi. Atnāca īsziņa, ka jāierodas pēc preces laika posmā no 19.00 līdz 21.00. Precizējām, vai tiešām prece būs pieejama, jo uz Rīgu jābrauc 300 km. Atbildēja, ka noteikti. Aizbraucām. Gaidām. Ap 20.00 atnāca īsziņa, ka vēl jāgaida, būs vēlāk. Gaidījām līdz 21.00, veikalu aizvēra. Braucām mājās. No rīta pamodināja īsziņa, ka tagad varam saņemt savu preci. Gribas raudāt par tādu ņirgāšanos par cilvēkiem.