IKEA - Slikta klienta apkalpošana
Labdien iegāju ikea lai nopirktu kautko ēdamu. Piegāju pie bistro pasutiju,2 hodogus un gaļās bumbiņas, kad biju saņēmis savu pasūtījumu, vaicāju vai nevar dabūt savu čeku. Uz ko man atbildēja ka čeks uzreiz ir jāņem, tas jau nekas ka čeks bija izmests miskaste. Uz ko man atbildēja ka viņai nesot jādod čeks bet, pašiem jāņem ja laicīgi nepaņem paši vainīgi. Kasiera vārds bija Sabīne. Lai iemācas jauni cilvēki strādāt. Šitāda attieksme pret cilvēkiem nav pieņemama. Aizgāju prom ar sliktu garīgo, un negribas vairs atgriezties. Kur ir darbinieku attieksme pret klientiem. Ļoti agresīvs.
Labdien!
Paldies par situācijas aprakstu un atvainojamies par veikalā piedzīvoto.
Atspoguļoto situāciju izrunājām ar minēto darbinieku.
No viņa paskaidrotā, viņš nekādā veidā nebija vēlējies kādu aizskart, apvainot kā arī izrādīt nelaipnību un lūdz nodot atvainošanos viņa vārdā, ja tas tā ir izskatījies.
Vēlreiz uzsvērām cik svarīga ir labvēlīga un ilgstoša attiecību veidošana ar klientiem un apkalpošanas līmeņa nodrošināšana.
Mēs vēl augam un mācāmies līdz ar Jums!
Atkārtoti lūdzam mūs atvainot un ceram, ka turpmāk spēsim nodrošināt atšķirīgi labāku apkalpošanu
Ar cieņu
IKEA Latvija komanda
Komentāri (5)
Būtībā samaksā un paņem čeku nevis gaidi, kad uztaisīs un pēctam prasi čeku.
Un čeku gribēji reģistrēt čeku loterijā kuro organizē valsts? :D
Loterija čekiem no 5. eiro.
Diezvai 2 hoti un gaļas maksā piecīti. xD
Tukšs troksnis.
Ar čekiem uzmanīgi - sapratu bisfenolsA esot iekšā, ir atsevišķi uzņēmumi, kas dod bezbisfenola čekus, tāds viegli atpazīstams
Tad varbūt uzreiz pēc samaksāšanas paņemt čeku vajag, nevis otrā rindas galā atcerēties, ja es būtu pārdevējas vietā Jūs aizietu ar daudz sliktāku garastāvokli.
Isumā pati vainīga...