www.sudzibas.lv IKEA Slikts serviss

IKEA - Slikts serviss

Sveiki

pie jums iegādājos virtuves iekārtu ar plīts virsmu, kura pēc 4 mēnešiem saplīsa. Sazinājāmies ar jums, viss Skaisti līdz ieradās ar dzīvi neapmierināts meistars. Ar pārmetumiem manai dzīves biedrenei demontēja bojāto virsmu aizbrauca, vieta atstājot virtuve caurumu.
Tā mēs vesela ģimene tagad sezam bez iespējas pagatavot est jau divas nedēļas. Sazvanoties ar meistaru atbilde bija sekojoša: jauna sūtīta detaļa esot bijusi bojāta un jāgaida esot nākama. Ja es gribot kko vieta man esot jābrauc pie viņa paņemt lietota plīts virsma un jāliek pašam, kas nozīme transporta izdevumus elektriķa pakalpojumus.
Ka mums rīkoties? .

22.04.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no IKEA Latvija Pārstāvja atbilde 26.04.2022

Sveicināti!
Paldies par informāciju!
Elektropreču garantiju servisu nodrošina autorizēti servisu uzņēmumi un, diemžēl, ir situācijas, ka kāda detaļa nav pieejama uzreiz un ir nepieciešams ilgāks servisa periods. Jūsu minētais uzņēmums ir piedāvājis Jums pagaidu variantu ar elektrotīklam ērti pieslēdzamu plīts virsmu, kas neprasa speciālista piesaisti. Aicinām sazināties ar uzņēmumu un meistaru, un rast kopsaucēju izvērtējot visus iespējamos pagaidu variantus.
Atvainojamies par radušos situāciju!
Ar cieņu,
IKEA Latvija klientu serviss.

E

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes