IKEA - Slikts serviss
Sveiki
pie jums iegādājos virtuves iekārtu ar plīts virsmu, kura pēc 4 mēnešiem saplīsa. Sazinājāmies ar jums, viss Skaisti līdz ieradās ar dzīvi neapmierināts meistars. Ar pārmetumiem manai dzīves biedrenei demontēja bojāto virsmu aizbrauca, vieta atstājot virtuve caurumu.
Tā mēs vesela ģimene tagad sezam bez iespējas pagatavot est jau divas nedēļas. Sazvanoties ar meistaru atbilde bija sekojoša: jauna sūtīta detaļa esot bijusi bojāta un jāgaida esot nākama. Ja es gribot kko vieta man esot jābrauc pie viņa paņemt lietota plīts virsma un jāliek pašam, kas nozīme transporta izdevumus elektriķa pakalpojumus.
Ka mums rīkoties? .
Sveicināti!
Paldies par informāciju!
Elektropreču garantiju servisu nodrošina autorizēti servisu uzņēmumi un, diemžēl, ir situācijas, ka kāda detaļa nav pieejama uzreiz un ir nepieciešams ilgāks servisa periods. Jūsu minētais uzņēmums ir piedāvājis Jums pagaidu variantu ar elektrotīklam ērti pieslēdzamu plīts virsmu, kas neprasa speciālista piesaisti. Aicinām sazināties ar uzņēmumu un meistaru, un rast kopsaucēju izvērtējot visus iespējamos pagaidu variantus.
Atvainojamies par radušos situāciju!
Ar cieņu,
IKEA Latvija klientu serviss.
Pievienot komentāru