IKEA - Apkalpošana
Saprotu, ka ir pēc svētku laiks, bet tomēr šādu attieksmi neesmu saņēmusi nevienā veikalā. Vēlējāmies iegādāties viesistabas plauktu komplektu. Vaicājām vairākiem darbiniekiem, par gala izmaksām un sev interesējušiem jautājumiem. Tieši šai komplektācijai nebija norādīta kopējā summa kā citiem plauktiem. Uz ko man atbildēja, ka Cenas ir norādītas, variet sarēķināt. Uz pārējiem jautājumiem nevarēja atbildēt. Tad tieši ko ikea darbinieki strādājot zālē, var palīdzēt? Cilvēki sēdēja pie datora un plānoja, pārējie stāvēja Rindā aiz vieniem, pēc laika atnāk kāds darbinieks in Saka, ka nedrīkst izmantot datorus, ejiet prom. Šo teica tiem cilvēkiem, kuri stāvēja Rinda, tie kas sēdēja pie tā datora, vnk izlēma ignorēt un viss. Bardaks! + kārtējo reizi nebija mazas detaļas, teica, ka tas esot svētku dēļ. Bet jau iepriekš esmu saskarušies, ka gandrīz katra reize, trūkst detaļas un jāgaida nedēļām!
Sveicināti! Paldies par dalīšanos ar novērojumiem mūsu darba procesos, uztveram tos atbildīgi.
Mēs cenšamies nodrošināt klientiem vislabāko iepirkšanās pieredzi, tādēļ katru aizrādījumu uztveram ļoti nopietni. Atvainojamies par veikalā piedzīvoto.
Jūsu sniegto informāciju pārbaudījām, izrunājām ar visu iesaistīto nodaļu darbiniekiem, atgādinot, cik svarīga ir komunikācija, ilgstošu un pozitīvu attiecību uzturēšana ar visiem klientiem.
Atkārtoti lūdzam mūs atvainot un ceram, ka turpmāk spēsim nodrošināt atšķirīgi labāku apkalpošanu!
Pievienot komentāru