AtrisinātaIKEA - Negodīgs darbinieks Ikea
Labvakar.
Gribētos jums pastāstīt, kāda interesanta pieredze man bija Ikea. Ar vīru kopā izvēlējāmies uztaisīt mūsu mājvietā remontu, un iegādāties mēbeles ikea.
Tur ar mūsu pasūtījumu nodarbojās darbinieks, likās ļoti saprotošs un visu pārzināja.
Un tad, kad mēs nonācām pie galējās tāmes viņš mūs centās atrunāt no iegādes jo bija liela summa un piedāvāja to samazināt. Piedāvāja nepirkt uzreiz, pēc tāmes, bet pirkt atsevišķi atbraucot uz ikea veikalu caur viņu, jo tad būtu laba atlaide, pirktu kā darbinieks. Bet viņš prasīja, lai viņam samaksātu pusi no atlaides summas.
Es biju pret, jo nezināju, ka vēlāk būs ar čekiem, ja nu gadījumā būtu jāmaina, kāda no precēm. Lūk tā, galu galā ar vīru tā arī neiegādājāmies preces ikea caur šo darbinieku.
Un vispār gribētos uzzināt, vai kādam arī bija šāda pieredze, vai arī tikai mums?
Gribētos arī komentāru no ikea pārstavniecības par šo atgadījumu.
Atrisināta problēma. Izņemiet lūdzu sludinājumu
Komentāri (12)
Protams, ka tur ar čekiem nekas nebūtu. Džeks gribēja uzvārīties.
Normāli iegāzāt darbinieku, kurš, iespējams, gribēja kādu papildus dāvanu saviem bērniem iegādāties uz Zsvētkiem, kā arī Jums samazināt kopējos tēriņus. Nu ja negribēji izmantot viņa shēmu, vajadzēja vienkārši atteikt, ne kladzināt apkārt un vēl prasīt Ikea komentāru.
Nekad neko nevar zināt un beigās vel pircējs paliktu idio.a lomā.
Es nevienu necentos iegāzt, izstāstīju kā bija. Un vēlējos uzzināt, vai arī citiem bija šāda pieredze. Varbūt tomēr viss beigās būtu ļoti labi, bet mēs par to nebijām pārliecināti.
Saprotams, kad vel savi cilvēki, bet galīgi sveši ar šādiem kreisiem piedāvājumiem. Varbūt būtu viss bumbās un visi ietaupīti un atkal var arī iebraukt auzās pēc tam skraidi un pierādi, ka kaut kas nav tā kā vajag vai brāķis utml. Nevelti saka skopais maksā divreiz.
Necenties iegāzt nosaucot cilvēka vārdu un uzvārdu?
Labdien.
Cerēju saņemt komentāru no IKEA puses par šo gadījumu, un, nu liekas, ka tādu nesaņemšu.
Paldies, ka nereaģējat uz šādiem atgadījumam!
Bet kādu komentāru no Ikea Tu gribi saņemt? To, ka darbinieks ir atlaists vai ko? Skaidrs, ka darbinieks ir atradis veidu kā papildus piepelnīties. Protams tas ir slikti un nepieņemami, ja skatās no Ikea puses, bet kā klientam Tev viņš piedāvāja izvēlēties. Varēji vienkārši atteikt viņa piedāvājumu un pirkt pa pilnu summu bez atlaides vai noriskēt un saņemt preci lētāk. Domāju, ka arī ar garantiju un čekiem nekādu problēmu nebūtu bijis, jo preci viņš vienkārši būtu pircis ar savu darbinieka atlaidi uz sevi. Visas garantijas arī šādā iegādes veidā paliek spēkā. Visticamāk, es arī nebūtu izmantojis viņa piedāvājumu, bet jāskatās pēc piedāvātās kopējās atlaides.
Sveicināti!
Lai varētu risināt šo konkrēto situāciju, lūdzam sazināties ar mums, zvanot pa tālr.nr. 63301000 vai rakstot e-pastu uz [email protected].
Ar cieņu, IKEA Latvija.
Labdien.
Ziniet, ko mums arī bija šāda pieredze. Mēs uz firmu vēlējāmies noslēgt lielu pasūtījumu caur IKEA veikalu, un ar mums privati sazinājās, šķiet šis pats darbinieks un piedāvāja ko līdzīgu. Un arī mēs atteicām viņam.
Es nezinu vai ir pareizi šādi cilvēku kā teikt nodot, bet ja man būvniecības firmā strādātu šāds darbinieks es to vēlētos atlaist.
Protams, es arī tādu darbinieku savā uzņēmumā nevēlētos, bet kāda daļa mums gar milzi Ikea? Lielos vajag čakarēt un jo vairāk, jo labāk. Turklāt, Ikea tāpat vēl lielā plusā būtu no šī darījuma + Sergejs bagātāks.
Lai arī cik nesmuki Sergejs rīkojas, es vairāk par to, ka sūdzības autors, principā, apzināti nostučī cilvēku, kurš, visticamāk, nu jau ir bez darba vispār.
Es sameloju sludinājumā. Ne tā sapratu visu situāciju. Maldinošs sludinājums