IKEA - Preces nepieejamība un apkalpošana
2021. Gada martā tika izmantots Ikea dizaineru pakalpojums bērnistabas iekārtošanai. Pēc sazināšanās ar dizaineri un skices apstiprināšanu komunikācija pazuda. Plānotais laiks kad piegādās preces kuras tika izvēlētas bija jūnijs-jūlijs 2021 gads. Daļu preču saņēmām jūlijā, bet tad sākās problēmas. Bērnu gulta nebija pieejama un arī citas preces. Braucām skaidrot kāpēc šāda situācija un vēlējamies runāt ar vadību, bet neviens neko neatbildēja tikai atvainojiet atvainojiet!
Pienāca septembris, bērna istaba bija pa pusei iekārtota viņam bija jāuzsāk skolas gaitas, bet gultas tā arī nebija un risinājumi ne kādi. Pieņēmām lēmumu ņemt gultu no ekspozīcijas kura bija labā stāvoklī un piegādi nodrošināja ikea. Saņemot preci konstatējam ka tai ir bojājumi, kuru nāčās vest atpakaļ uz veikalu pa pašu līdzekļiem. Vēl trūka vairākas preces un darbinieki teica ka pašiem jāseko līdz preču sortimentam. Jautājums vai pircējam kurš veicis pilnu apmaksu par precēm ir vairākas reizes jābraukā uz veikalu un jāseko preces pieejamībai? Šodien 14.10.2021 sekoju līdzi un izrādās prece ir veikalā par kuru neviens neziņo. Sazvanot ikea uzņēmums paziņoja ka prece ir un var braukt pakaļ, bet diemžēl ''šodien to nevarēju izdarīt. Viņi paziņoja ka preci tad liks pārdošanā. Kur ir rezervācija klientiem kuri gaida no jūlija? Vai tā ir normāla attieksme pret pircējiem?
Komentāri (1)
Es vispār brīnos, ka kāds ko pērk IKEA. Meklējam virtuvi, un atvainojiet,- ja sūda skapītis maksā 280 eiro, tad iebāžiet sev viņu, paši ziniet kur. Un ar durtiņām uz āru lai vēl var ko iebāzt.
Skapis ar atvilktni un durvīm VLB5 - 284 € Augst: 145 cm | Plat: 50 cm Dziļ: 57 cm
Nedomāju, ka IKEA parastas mēbeles ražo no cēlkoka.