www.sudzibas.lv IKEA Slikts serviss

IKEA - Slikts serviss

Pasūtījām Ikea interjera dizainu istabai. Sākās jau ar to, ka tika kavēti izpildes termiņi, bijām saprotoši un gaidījām, lai gan par pakalpojumu bija jāveic 100 % avansa apmaksa. Piedāvātais dizains patika, pasūtījām mēbeles, apmaksājām rēķinu un tad izrādījās, ka daļa no precēm nav pieejamas un nav zināms, kad tās būs iespējams iegādāties, kā arī aizkaru garums, kas tika iegādāts pēc interjera dizainera ieteikuma ir uz pusi garāks kā loga garums, lai gan e pastā tika nosūtīti prasītā informācija...

09.04.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no IKEA Latvija Pārstāvja atbilde 13.04.2022

Labdien!
Atvainojamies par radušos situāciju. Ir veiktas pārrunas ar darbiniekiem, par precīzāku komunikāciju gan par preču pieejamību, gan par servisa pakalpojumiem, kuru mēs varam nodrošināt un kādus tomēr nē - attiecīgi aizkaru šūšanas pakalpojums nav pieejams.
Vēlreiz atvainojamies un paužam nožēlu par pieredzēto, kas noteikti varēja izpalikt.

Ar cieņu,
IKEA Latvija komanda

Komentāri (1)

M mr.bebrs 24.05.2022

Kuru interesē Ikea atvainošanās?!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes