IKEA - Slikts serviss
Pasūtījām Ikea interjera dizainu istabai. Sākās jau ar to, ka tika kavēti izpildes termiņi, bijām saprotoši un gaidījām, lai gan par pakalpojumu bija jāveic 100 % avansa apmaksa. Piedāvātais dizains patika, pasūtījām mēbeles, apmaksājām rēķinu un tad izrādījās, ka daļa no precēm nav pieejamas un nav zināms, kad tās būs iespējams iegādāties, kā arī aizkaru garums, kas tika iegādāts pēc interjera dizainera ieteikuma ir uz pusi garāks kā loga garums, lai gan e pastā tika nosūtīti prasītā informācija...
Labdien!
Atvainojamies par radušos situāciju. Ir veiktas pārrunas ar darbiniekiem, par precīzāku komunikāciju gan par preču pieejamību, gan par servisa pakalpojumiem, kuru mēs varam nodrošināt un kādus tomēr nē - attiecīgi aizkaru šūšanas pakalpojums nav pieejams.
Vēlreiz atvainojamies un paužam nožēlu par pieredzēto, kas noteikti varēja izpalikt.
Ar cieņu,
IKEA Latvija komanda
Komentāri (1)
Kuru interesē Ikea atvainošanās?!