IKEA - Nepārdomāta sistēma
Labdien!
Pasūtījām virtuves skapīšus, plauktiņus utt. Samaksājām par preci, kas tajā brīdī bija uz vietas + piegādi. Pārējām precēm, kas nebija pieejamas pasūtījuma brīdī, tikām iekļauti gaidīšanas sarakstā. Piegādes brīdī konstatējām, ka trūkst 1 prece, par ko jau bija samaksāts. Dienu vēlāk atnāk e-pasts, ka to var izņemt, bet redziet.. par preci neesot samaksāts. Braucu noskaidrot kas par vainu + izņemt preci.. izrādās, ka par preci ir samaksāts, bet kļūdas dēļ uzrakstīts e-pastā, ka nav maksāts.. un otrs pārsteigums bija tas, ka prece nemaz nav pieejama!
Tad bez preces braucam mājās. Tajā pašā dienā atnāk e-pasts, ka var izņemt citas 4 preces, kuras ir mūsu sarakstā. Atbraucam, tad pasaka, ka var paņemt tikai 2 preces. Samaksājam, ejam saņemt preci- kārtējais pārsteigums... ir pieejama tikai 1 prece. Atkal atstāj mūs muļķu lomā. Cik var šitā čakarēt? Katrai lietai jābrauc pakaļ, nezinot vai tiešām šī prece būs uz vietas. Ja preces nav pieejamas - lūdzu nesūtiet e-pastu par iespēju izņemt. Riktīgi nervus bojā tas stress, kad raksta e-pastus par itkā neapmaksātu preci, kā arī tas, ka var izņemt preci, lai gan tas nav iespējams. Lūdzu sakārtojiet savu sistēmu, kur tiek glabāta info par pieejamo preci, lai netiktu pa velti čakarēts klientu laiks! Paldies!
Labdien!
Atvainojamies par vilšanos un sagādātajām neērtībām, ko radīja neprecīzi sniegtā informācija tiešajā un attālinātajā komunikācijā no kļūdas sistēmā. Mēs patiesi vēlamies nodrošināt labāko iepirkšanās pieredzi, tādēļ pateicamies par dalīšanos ar pieredzēto. Katru aizrādījumu par apkalpošanas kvalitāti uztveram nopietni. Lai izvērtētu un risinātu Jūsu gadījumu individuāli, lūdzam sazināties ar mums rakstot uz: [email protected]
Ar cieņu,
IKEA Latvija komanda
Pievienot komentāru