DPD - Darbinieku neizdarība, sūtījuma aizkavēšana
Sūtu paku uz šveici 18.12. 19.12. Parādījās izsekošanā, ka trūkst invoice 5 eksemplāros. 23.12. Aizsūtīju invoice dokumentus. 27.12. Neviens dpd neko nevar atbildēt. 30.12. Saņēmu vēstuli, ka dokumenti nodoti. 2.01. Pateica, ka paka 31.12. Fiksēta polijā.
4.01. Pēkšņi redzu izsekošanā, ka ieraksts par 19.12. Dokumentu problēmām ir nomainīts uz 4.01. Kāpēc? Lai attaisnotu dod neizdarību?
6.01. Rītā saņemu vēstuli, kā nav pareiza adrese. Zvanu, lai apliecinātu, ka viss ir pareizi. Dpd darbinieks apstiprina, ka nodos ziņu tālāk.
Paka ceļu sāka 18.12. !
Labdien!
Lai varētu veikt konkrētās situācijas izmeklēšanu, lūdzam Jūs atsūtīt sūtījuma numuru uz [email protected].
Ja Jums jau ir sarakste ar kādu Klientu apkalpošanas nodaļas kolēģiem, lūdzam Jūs, sagaidīt atbildi ar papildus informāciju par piegādi.
Atgādinām, ka piegāde uz Šveici tiek veikta sākot ar 8 darba dienām. Piegādes termiņš var būt lielāks gadījumos, kad pie sūtījuma nav pievienoti visi nepieciešamie dokumenti vai pievienotajos dokumentos ir neprecīza informācija.
Ar cieņu
DPD Kvalitātes nodaļa
Pievienot komentāru