DPD - Slikts serviss
Diemžēl ārkārtējās situācijas dēļ izvēlējos dpd servisu, jo tele2 apkalpošanas centri ir slēgti. Tātad pasūtīju no tele2 mājas internetu, ko piegādā dpd kurjers, norādīju piegādes datumu 24.04.2020. Un laiku no 18: 00 līdz 22: 00. Pasūtīju dažas dienas atpakaļ, bet piegādes dienā mainījās plāni uz vakaru, tad gaidīju sms no dpd, lai varētu mainīt piegādes datumu, bet sms tā arī nesaņēmu. Vakarā zvana kurjers un jautā vai esmu mājās, jo pēc 4 min tas būs klāt. Diemžēl nesanāca neko sarunāt. Radās ļoti nepatīkama situācija, kas rodas ne pirmo reizi. Iepriekšējā reizē nerakstīju sūdzību, bet bija situācija, ka pasūtījumā bija viens piegādes datums, bet piegādāja nākamajā dienā, kas arī likās dīvaini. Nākamo reizi izvairīšos no šī servisa un neiesaku citiem!
Labdien!
Lai varētu veikt konkrētās situācijas izmeklēšanu, lūdzam Jūs atsūtīt sūtījuma numuru uz [email protected]
Ar cieņu,
DPD Kvalitātes nodaļa
Komentāri (5)
Tad piegādā par vēlu VIENU dienu- slikti, tad piegādā norunātajā laikā - slikti. Tu vispār esi apmierināts dzīvē vai arī tik vaidi?
Jums arī jauku dienu!
Jūs norunājat konkrētu dienu un laiku, bet tad ne pabrīdināt uzņēmumu, kā tajā laikā nebūsiet mājās? Jums bija jāsazinās laicīgi ar uzņēmumu, nevis jāgaida kaut kāda mistiska SMS. Te sūdzība ir jāraksta par jums pašu, nevis par uzņēmumu.
Varēji no tele2 ne tikai mājas internetu paņemt, bet arī telefonu, varbūt tad Tu varētu pazvanīt un kā cilvēks pateikt, ka tev plāni mainījušies...
Nemaz nav jāsēž un jāgaida kad var pilnīgi adekvāti rīkoties. Strādāju darbā, kur bieži sanāk aizvietot kolēģus un plāni var mainīties negaidīti. Bija plānota piegāde 21.04 no Tele2, biju nopirkusi datoru un austiņas, bet kaut kā par to piemirsu. Par laimi, atcerējos par šo piegādi no rīta braucot uz darbu un uzreiz uzzvanīju Tele2, lai varētu kaut kā risināt radušos situāciju (piebildīšu, ka klientu atbalsts viņiem strāda 24/7). Kaut vai vēl bija agrs rīts (aptuveni 7:12) operators laipni atbildēja uz interesējošo mani jautājumu un mēs pārcēlām piegādi uz nākamo dienu. Pavisam saruna aizņēma ne vairāk par 5 minutēm un ar piegādi viss bija kārtībā. Tātad, summējot visu aprakstīto, klientam ne vienmēr ir taisnība, ja tas necentās darīt kaut ko situācijas labā.