www.sudzibas.lv DPD Slikts serviss

DPD - Slikts serviss

Diemžēl ārkārtējās situācijas dēļ izvēlējos dpd servisu, jo tele2 apkalpošanas centri ir slēgti. Tātad pasūtīju no tele2 mājas internetu, ko piegādā dpd kurjers, norādīju piegādes datumu 24.04.2020. Un laiku no 18: 00 līdz 22: 00. Pasūtīju dažas dienas atpakaļ, bet piegādes dienā mainījās plāni uz vakaru, tad gaidīju sms no dpd, lai varētu mainīt piegādes datumu, bet sms tā arī nesaņēmu. Vakarā zvana kurjers un jautā vai esmu mājās, jo pēc 4 min tas būs klāt. Diemžēl nesanāca neko sarunāt. Radās ļoti nepatīkama situācija, kas rodas ne pirmo reizi. Iepriekšējā reizē nerakstīju sūdzību, bet bija situācija, ka pasūtījumā bija viens piegādes datums, bet piegādāja nākamajā dienā, kas arī likās dīvaini. Nākamo reizi izvairīšos no šī servisa un neiesaku citiem!

25.04.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no DPD Pārstāvja atbilde 27.04.2020

Labdien!

Lai varētu veikt konkrētās situācijas izmeklēšanu, lūdzam Jūs atsūtīt sūtījuma numuru uz [email protected]

Ar cieņu,
DPD Kvalitātes nodaļa

T

Komentāri (5)

N Noboby 25.04.2020

Tad piegādā par vēlu VIENU dienu- slikti, tad piegādā norunātajā laikā - slikti. Tu vispār esi apmierināts dzīvē vai arī tik vaidi?

T tasami 25.04.2020

Jums arī jauku dienu!

D Džumbo 25.04.2020

Jūs norunājat konkrētu dienu un laiku, bet tad ne pabrīdināt uzņēmumu, kā tajā laikā nebūsiet mājās? Jums bija jāsazinās laicīgi ar uzņēmumu, nevis jāgaida kaut kāda mistiska SMS. Te sūdzība ir jāraksta par jums pašu, nevis par uzņēmumu.

Gaļsitis 26.04.2020

Varēji no tele2 ne tikai mājas internetu paņemt, bet arī telefonu, varbūt tad Tu varētu pazvanīt un kā cilvēks pateikt, ka tev plāni mainījušies...

Miss_Kaprīze 27.04.2020

Nemaz nav jāsēž un jāgaida kad var pilnīgi adekvāti rīkoties. Strādāju darbā, kur bieži sanāk aizvietot kolēģus un plāni var mainīties negaidīti. Bija plānota piegāde 21.04 no Tele2, biju nopirkusi datoru un austiņas, bet kaut kā par to piemirsu. Par laimi, atcerējos par šo piegādi no rīta braucot uz darbu un uzreiz uzzvanīju Tele2, lai varētu kaut kā risināt radušos situāciju (piebildīšu, ka klientu atbalsts viņiem strāda 24/7). Kaut vai vēl bija agrs rīts (aptuveni 7:12) operators laipni atbildēja uz interesējošo mani jautājumu un mēs pārcēlām piegādi uz nākamo dienu. Pavisam saruna aizņēma ne vairāk par 5 minutēm un ar piegādi viss bija kārtībā. Tātad, summējot visu aprakstīto, klientam ne vienmēr ir taisnība, ja tas necentās darīt kaut ko situācijas labā.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes