www.sudzibas.lv DPD Slims serviss, melošana

DPD - Slims serviss, melošana

Šodien vajadzēja atnākt paciņai, internetā pārbaudot Tracking Number uzrādās, ka kurjers mēģinājis sazināties ar personu un neviena nav bijis mājās, kas ir pilnīgs absurds. Cilvēkam neviens nemaz nebija zvanījis. Zvanīju uz info centru un tur vienkārši briesmīgs serviss, neko nezin/nevar pateikt. Kurjers skaidri un gaiši melo par piegādi. Mēs maksājām naudu par piegādi un pakām, lai atpakaļ saņemtu visbriesmīgāko servisu Eiropā. Protams, ka piektdienā neviens kurjers pat nedomāja darīt savu darbu, zinot kādus meļus un liekuļus Dpd pieņem par kurjeriem.
Vienkārši absurds. Nekad mūžā vairāk nelietošu šo piegādes kompāniju Latvijā.

22.05.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no DPD Pārstāvja atbilde 25.05.2020

Labdien!
Informējam, ka pirmreizējā sūtījuma piegāde ir paredzēta šodien, 25.05. Papildus, Jums šodien jau ir izsūtīts informatīvais paziņojums par plānoto piegādes laiku gan sms, gan e-pasta veidā.
22.05. sūtījums ir tikai nodots DPD Lietuvā un piegāde šajā datumā netika plānota.

Ja rodas kādi papildus jautājumi vai neskaidrības, aicināsim Jūs sazināties ar DPD Klientu apkalpošanas nodaļu telefoniski - 67387284 vai e-pastā - [email protected].

Paldies!

Ar cieņu,
DPD

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes