Baby Store - Slikts serviss
Slikts serviss:
-klientam pašam jāraksta un jāzvanās, lai zinātu cik tālu ir tas pasūtījums un bez maz vai jādzen viņus, lai iet kaut kas uz priekšu;
-kad esi samaksājis, pēkšņi nāk 101 attaisnojums par pasūtījumu, kad brīžam liekas, ka nemaz nevēlas strādāt (piemēram, “prece ir izpirkta”, “pasūtījums nederēs pakomātā”) ;
-brīžiem liekas, kad e-pastā tev atbild uz ātro, lai liktos no tevis mierā…ļoti daudz gramatikas kļūdas. (domāju, ka strādāju sfērā ar internetveikalu, vismaz vajag piekopt komunikāciju) atbildes no viņiem brīžiem izklausās, ka burtiski tu kā klients esi nokaitinājis viņu, par viņu darba paviršību!
Sajūta, ka pašiem ofisā ir bardaks un esmu ļoti neapmierināta, jo pasūtījumu izsūtīja tikai pēc 2 nedēļām, pat tad, kad zvanījos un prasīju visu par sūtījumu… esmu ļoti vīlusies, tiešām neiesaku pat mazāko saistību!
Labdien!
Paldies, esam Jūsu atsauksmi saņēmuši! Novērtējām Jūsu laiku un komentārus. Situāciju esam izrunājuši ar darbiniekiem un šobrīd aktīvi uzlabojam klientu apkalpošanas kvalitāti!
No sirds atvainojamies par radušos situāciju!
Ar sveicieniem,
BabyStore.lv
Pievienot komentāru