www.sudzibas.lv Baby Store Slikts serviss

Baby Store - Slikts serviss

Slikts serviss:
-klientam pašam jāraksta un jāzvanās, lai zinātu cik tālu ir tas pasūtījums un bez maz vai jādzen viņus, lai iet kaut kas uz priekšu;
-kad esi samaksājis, pēkšņi nāk 101 attaisnojums par pasūtījumu, kad brīžam liekas, ka nemaz nevēlas strādāt (piemēram, “prece ir izpirkta”, “pasūtījums nederēs pakomātā”) ;
-brīžiem liekas, kad e-pastā tev atbild uz ātro, lai liktos no tevis mierā…ļoti daudz gramatikas kļūdas. (domāju, ka strādāju sfērā ar internetveikalu, vismaz vajag piekopt komunikāciju) atbildes no viņiem brīžiem izklausās, ka burtiski tu kā klients esi nokaitinājis viņu, par viņu darba paviršību!
Sajūta, ka pašiem ofisā ir bardaks un esmu ļoti neapmierināta, jo pasūtījumu izsūtīja tikai pēc 2 nedēļām, pat tad, kad zvanījos un prasīju visu par sūtījumu… esmu ļoti vīlusies, tiešām neiesaku pat mazāko saistību!

03.06.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Babystore.lv Pārstāvja atbilde 07.06.2024

Labdien!

Paldies, esam Jūsu atsauksmi saņēmuši! Novērtējām Jūsu laiku un komentārus. Situāciju esam izrunājuši ar darbiniekiem un šobrīd aktīvi uzlabojam klientu apkalpošanas kvalitāti!

No sirds atvainojamies par radušos situāciju!
Ar sveicieniem,
BabyStore.lv

K

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes