Baby Store - Slikts serviss!
03.05.2024. veicu pasūtījumu, Lego konstruktoru.
Saņēmu atbildi, pa pasūtījums ir saņemts, taču nekādas tālāk darbības netika veiktas.
06.05.2024. man pašai zvanot un interesējoties par pasūtījumu, Klientu apkalpošanas menedžere Marija Rutkovska, tel. nr. +37120025399 man atbildēja, ka gaidīšanas laiks ir nedēļa (nākamā pirmdiena, 13.05.2024) tad prece būšot pieejama. Un tikai pēc zvana saņēmu e-pasta paziņojumu, ka mans pasūtījums ir PASŪTĪTS. tas nozīmē, ka nekas netika darīts, līdz manam zvanam.
Attiecīgi 13.05.2024. zvanīju uzņēmumam, lai noskaidrotu cikos un kad preci varu saņemt, jo nu vairs piegāde nav nepieciešama, esmu gatava braukt pakaļ pati. tad jau cita kolēģe Anastasija Kukļa Pārdošanas speciāliste, man paziņoja ka prece ir izpārdota un dos man ziņu, kādas būtu turpmākās darbības. Paziņoju, ka ja gaidīšanas laiks ir līdz divām nedēļām - lai pasūtījumu anulē, ja gaidīšanas laiks ir mazāks, tad preci gaidīšu. 13.05.2024. Anastasija Kukla man rakstiski apstiprināja, ka dos atbildi dienas laikā, respektīvi - 13.05.2024.
Kā jau paredzēts atbilde nesekoja.
Attiecīgi, šodien. 15.05.2024. zvanīju šim jaukajām konsultantēm. Ar pirmo reizi sazvanīt neizdevās, taču tad man pienāca zvans no Klientu apkalpošanas menedžeres Marijas Rutkovskas. atbildot uz zvanu man tika jautāts vai ir uz vietas pieejams John Deer trakstors! Uz ko biju neizpratnē un jautāju vai ir pareizi piezvanīts. Pasmejoties tika pateikts, ka sajaukti numuri, okej, tā nebūtu bēda, kam negadās. taču jautājot vai tā ir Marija, man atbildēja ka nē. teicu, ka vēlos noskaidrot par pasūtījumu - nosaucot pasūtījuma numuru, tomēr izrādās tā bija Marija un šis ir viņas kompetencē pasūtījums. Bīvaini, bet nu labi!
paziņoju, ka nevēlos vairs gaidīt nekādas apsolītās un neizpildītās ziņas - pasūtījumu nepieciešams anulēt un atgriezt samaksāto naudu. Pajautāju pēc apstipirnājuma e-pastā, par šo faktu un vēl precizējoši pajautāju vai tas būs šodien vai citu dienu. Man apsolīja, ka apstiprinājums par pasūtījuma anulēšanu un naudas atgriešanas paziņojumu man atsūtīs šodien.
gaidīsim, bet nu maz ticams.
Neiesaku saskarties ar šo kantori, ja sūtat preces attālināti.
Izstāstot šo situāciju kolēģim, saņēmu nievājošu smaidu, ka ar šo veikalu tik tiešām nav vērts sadarboties, tieši uz pasūtījumiem!
gaidīsim e-pastu un samaksātos naudas līdzekļu.
Labdien, Anita! No sirds atvainojamies par radušos situāciju! Lūdzu atsūtiet savu pasūtījuma numuru, lai varam ātrāk atrisināt šo situāciju!
Paldies!
Komentāri (2)
Neienaca prata pirms pasutit preci parbaudit šo kantori?! Gan šaja saita gan facebook atsauksmes ir daudz par šo mistisko kantori!
Ir bijušas vairākas reizes, kad iepirkos klātienē, nekas neliecināja par ko šādu.
līdz vienmēr pienāk diena X un pasūti preci attālināti.