AtrisinātaBaby Store - Krāpšana
Laikam arī es būšu starp apkrāptajiem. 26.04.24.samaksāju par pasūtījumu. Pasūtījumā bija smaržas. 26.04.24. saņēmu vēstuli ar tekstu: Jūsu pasūtījumam 337663 ir nomainīts statuss uz Apstrādē. Par pasūtījuma apstrādi atbildēs Klientu apkalpošanas menedžere Anastasija Kukļa, tel. nr. +371 22365916 Diemžēl pēc šī datuma preces nav un sliktākais, ka jau vairākas dienas neatbild ne uz e-pastiem, ne zvaniem. Neatbilst neviens no uzņēmuma daudzajiem uzrādītajiem tālruņiem!
Labdien, Jana!
Liels paldies par Jūsu atsauksmi! Atvainojamies par radušos situāciju! Esam nodevuši informāciju menedžerim, kurš ar Jums drīzumā sazināsies!
No sirds atvainojamies par radušos situāciju!
Liels paldies, par situācijas atrisinājumu. Uzņēmuma pārstāvis atvainojās par preces nepiegādi un apsolīja naudu šodienas laikā atmaksāt. Un patiešām pēc 15 minūtēm nauda jau tika ieskaitīta kontā.
Pievienot komentāru