AtrisinātaBaby Store - Krāpšana
Nebiju pat iedomājusies palasīt atsauksmes par šo it kā lielo uzņēmumu. Nekad mūžā vairs no turienes neko nepasūtīsim un nevienam neieteiksim, bet noteikti dalīsimies sliktajā pieredzē.
08.05. Pasūtījām veļas komplektu ratiņiem un plānu kombinezonu jaundzimušajam.
Viņu mājaslapā bija rakstīts: "❗️❗️❗️pēc pasūtījuma noformēšanas e-pastā saņemsiet apstiprinājumu un informāciju par izpildes laikiem. ❗️❗️❗️ (šis e-pasts neatnāca)
nb! Lūdzam pievērst uzmanību pasūtījumiem, kas tiek veikti no piektdienas vakarā līdz svētdienās vakaram - pasūtījumi tiks apstrādāti tuvākā laikā sākot ar nākamo darba dienu. " (08.05 bija trešdiena 😏🙄)
divas dienas veicu zvanus, uz kuriem man neviens neatbildēja. Tad 10.05. Sūtīju e-pastu ar jautājumu - kāpēc nav atsūtīta nekāda informācija par to, kad es varēšu saņemt savu pasūtījumu, uz ko viņi, precīzāk - kristina aļeksejeva 14.05. Atbildēja: "labdien!
Paldies par pasūtijumu!
Atvainojamies par aizakvēšanos
šobrid izvēlētās preces ir izpirktas
varbūt mēs varētu jums piedāvāt kaut ko līdzīgu? "
sapratu, ka mums nebūs tas, kas bija vajadzīgs, jo dzemdības tuvojās, tāpēc nopirkām citā veikalā nepieciešamo" 17.05 es dzemdēju.
Mana atbilde uz 14.05. Bija 01.06:
"lūdzu atgrieziet samaksāto naudu par neesošām precēm un nenotikušu darījumu! Pagājis jau gandrīz kā mēnesis un no jums ne ziņas, ne miņas! "
kristina aļeksejeva 03.06. Atbild:
"labdien! Nodošu informāciju gramatvedei"
10.06. Es jautāju cik tālu ir process... Ignors.
Šodien ir 11.06. Ne preces, ne naudas. Samaksājām 38€.
Labdien!
Lūdzu atsūtiet mums savu pasūtījuma numuru, lai varam pēc iespējas ātrāk atrisināt šo situāciju!
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām!
Ar sveicieniem, BabyStore.lv
Pievienot komentāru