AtrisinātaBaby Store - Neatmaksā naudu par anulētu pasūtījumi, tikai solījumi
No šī uzņēmuma esmu vairākkārtīģi sūtīJusi preces, bet šajā reizē viss nogājis greizi. Veicu pasūtījumu aprīļa beigās, konkrēti, šūpuļkrēsliņu mazulim. Konsultante sazinājās ar mani, ka manis izvēlētā prece nav pieejama un diezgan ilgi jāgaida un piedāvāja alternatīvas. Apskatīju citus variantus, bet neviens nebija līdzīgs tam, ko vēlējos un gaidīt nevarēju. Līdz ar to mans pasūtījums tika anulēts 11.05.2024. , par summu 101.87 eur, kaut samaksāju 111.86, kur ietilpst kurjera pakalpojums, pie kam, konsultante epastā raksta, ka naudas atmaksa būs 14 dienu laikā. Zvanīju 3. Jūnijā, 5. Jūnijā, Saka, ka nodos grāmatvedībai un "šodien vai rīt" būs naudiņa. Līdz šodienai vēl nav. Skatos, ka ir daudz sūdzību par šo jauko uzņēmumu, tāpēc, ja savādāk nevar, aicinu vēl kādu pievienoties pvac iesniegumam, policijas iesniegumam un noteikti bez tabu raidījumam būs labs sižets, lai brīdinātu potenciālos klientus izvairīties no šī pārdevēja un tad redzēsim, kādi ieņēmumi tad būs no visas šīs "saimnieciskās darbības"!
Tā kā biju nopietni domājusi darīt to, ko sūdzībā rakstīju,tad 14.jūnija vakarā visa naudiņa tika atskaitīta.
Pievienot komentāru