AtrisinātaBaby Store - Naudas neatgriešana
Pasūtīju preces bērniem 19.05.2024., uzreiz veicu apmaksu. Pēc apmēram nedēļas nav ziņas par piegādi, tāpēc interesējos pati par pasūtījuma statusu. Sazināties ar pārstāvjiem ir ļoti grūti, telefonu neceļ. Kad izdodas sazvanīt, tiek solīts uz vietas neesošās preces aizstāt ar citām, bet piedāvājums man tā arī netiek atsūtīts. 29.05. izdodas pārdevēju sazvanīt, kur vienojamies, ka pasūtījums tiks atcelts un nauda manā kontā atgriezta 14 dienu laikā. Trīs reizes sūtīju e-pasta ziņas, ka naudu neesmu saņēmusi, kur atbildēja, ka drīzumā tas tikšot izdarīts. Lieki teikt, ka naudas atmaksu gaidu vēl šodien.
Šādas problēmas ar pasūtījumu man ir pirmo reizi. Šim komersantam taču ir liels faktiskais veikals Rīgā, arī viņu interneta veikalā divas reizes biju iepirkusies (lai gan par daudz mazākām summām).
Skatos, ka interneta veikalā tiek liktas jaunas akcijas un nekas neliecina, ka viņi šādi apkrāpj klientus! Un es neesmu vienīgā, ja paskatās pēdējā laikā iesniegto sūdzību skaitu.
Pievienot komentāru