AtrisinātaBaby Store - Saistību neizpilde
02.06.2024. pasūtīju preci "Babystore" e-veikalā un uzreiz apmaksāju pirkumu saskaņā ar rēķinu Nr.BS-387593 par pasūtījumu #341046. 03.06.2024. saņēmu e-paziņojumu par pasūtītās preces trūkumu, un tādēļ uz veikala e-pastu nosūtīju iesniegumu par atteikšanos no pirkuma un lūgumu atmaksāt pasūtījuma summu un norādīto bankas kontu. Pēc papildus saziņas ar e-veikala pārstāvi, 04.06.2024. saņēmu e-paziņojumu par pasūtījuma anulēšanu un solījumu, ka nauda tiks atmaksāta 14 dienas laikā. Ņemot vērā to, ka pārdēvēja saistības netika izpildītas, vairākkārt mēģināju zvanīt uz interneta veikala mājas lapā norādīto tālruņa numuru, taču telefona līnija faktiski nestrādā. Zvanot veikala pārstāvim uz citu numuru, saņēmu mutisko apliecinājumu, ka informācija par manu pasūtījumu jau nodota grāmatvedībā, tomēr naudas atmaksa joprojām netika veikta. Ceru, ka SIA "Babystore" var nodrošināt Patērētāju tiesību aizsardzības likuma normas ievērošanu un izpildīt savas saistības.
Andrejs.
Labdien!
No sirds atvainojamies par radušos situāciju! Esam saņēmuši pieteikumu par naudas atmaksu. Esam saskārušies ar mūsu sistēmas traucējumiem, tāpēc šobrīd katru atmaksu atgriežam manuāli, rindas kārtībā.
Klientu naudu nepaturam un tā Jums tiks atgriezta!
Vēlreiz ļoti atvainojamies un paldies par Jūsu atsauksmi!
Ar sveicieniem, BabyStore.lv
Komentāri (2)
Principā ar gandrīz identisku problēmu saskāros arī tieši šajās dienās, sūtījumu veicu 03.06.2024. Pēc mērķtiecīgas e-pastu sūtīšanas no savas puses un brīdinājumu par PTAC iesaistīšanu problēmas risināšanā, šodien beidzot naudas līdzekļi par anulētu pirkumu tika atgriezti manā kontā. Agrāk nebija sūdzību par šo veikalu, bet izskatās, ka pēdējā laikā kaut kas ir būtiski mainījies, un uzņēmums piekopj sistemātisku klientu mānīšanu un krāpšanu.
Iesaku caur internet veikalu šeit neko nesūtīt - bieži nav un tad gaidi naudu.