www.sudzibas.lv Baby Store Slikts serviss, komunikācīja nav, prece nav piegādāta

Baby Store - Slikts serviss, komunikācīja nav, prece nav piegādāta

Pasūtīju bērnu sedziņu komplektā ar spilvenu 26.11.2024.un atnāca e-pasts,ka sedziņa nav pieejama,lai izvēlos citu,ko arī izdarīju un arī summa nemainījas,manai izvēlētajai.
02.12.2024. Tika minēts,ka preces tiks piegādāta 2 nedēļu laikā,lai arī veikala mājaslapā ir minēts,ka piegāde notiek 3 D.D. laikā. 05.12.2024. tikai veikta iegāde sedziņas un spilvena,bet līdz šim brīdim 09.01.2025. nav saņemta.
19.12.2024. Tik rakstīts e-pasts vaicājot,kad pienāks,bet atbilde konkrēta netik atsūtīta.
Atkārtoti 07.01.2025 esmu rakstījusi par to ,ka preci neesmu saņēmusi un lūdzu atgriezt manu naudu uz šo nav bijusi pilnībā nekāda atbilde. Un nav bijis iespējams arī sazvanīt. Šajā brīdī vēlos tikai un vienīgi manu naudu atpakaļ pēc iespējas ātrāk,ņemot vērā ,ka ir šāda situācīja un nevēlos gaidīt nekādas 14 dienas atmaksai,ja nekas nemainīsies ,tad būs jāgriežas attiecīgi citās instancēs,ņemot vērā to,ka šāda līdzīga situācīja jau ir bijus citam ģimenes loceklim šajā internetveikalā.

12 st atpakaļ

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

S

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes