Baby Store - Krāpšana, slikts serviss
Vēl līdz šai dienai ne reizi nebiju rakstījusi nevienu sūdzību, taču, izlasot citas sūdzības un negatīvi pārsteidzošās attieksmes dēļ, nolēmu uzrakstīt.
Bērna piedzimšanas dēļ saņēmu dāvanā šī veikala dāvanu karti, kura bija iegādāta 27.maijā, tātad derīga līdz 27.novembrim. Dažādu iemeslu dēļ preci nolēmu pasūtīt 27.novembrī, taču mājaslapā nebija iespējams norādīt, ka apmaksu veicu daļēji ar dāvanu karti (opcija bija, bet nebija iespējams aktivizēt), tādēļ, veicot pasūtījumu, norādīju, ka veikšu apmaksu uz vietas, kad saņemšu preci.
28.novembrī zvanīju uz veikala informatīvo tālruni un darbiniece man pārmeta, ka es dāvanu karti izmantoju pēdējā dienā, pēc tam pārtraucot zvanu, tā arī neko nepaskaidrojot - palīdzību nesaņēmu.
28.novembrī saņēmu e-pastu, ka pasūtījums ir nonācis apstrādē un mana klientu menedžere ir Arina Jampoļska, tel. Nr. +37120029967. Lieki pibilst, ka šis numurs visu laiku ir nesasniedzams.
Man, protams, žēl pazaudētās dāvanu kartes, bet citiem iesaku - ja tomēr izvēlēties šo veikalu, tad izvēlēties tikai pēcapmaksu pie preces saņemšanas vai labāk tomēr izvēlēties citu veikalu ar pārbaudītām atsauksmēm.
Labdien! Liels paldies par Jūsu komentāru! Sazināsimies ar atbildīgo menedžeri, lai mēs varētu vairāk uzzināt par konkrēto situāciju! No sirds atvainojamies par radušos situāciju.
Pievienot komentāru