Baby Store - krāpšana
Pasūtīju no Babystore pasūtījuma #353529 šī gada 06.11 Pēc divām nedeļām saņēmu vēstuli, ka prece neesot vairs pieejama, lai gan mājas lapā to vēl tagad var pasūtīt.Solīja divu nedeļu laikā atskaitīt naudu, bet nekā!Uzrakstīju vēstuli, atbildē saņēmu ka jūsu pasūtījums ir pieņemts? Un uzreiz ka varot piedāvāt dāvanu karti. Atteicos jo man no šī saita vairs Neko nevajag. Pasūtījums tika veikts ar domu izveidot bērnam adventes kalendāru. Diemžēl bērns palika bez.. Neiesaku neko pirkt, krāpnieku kantoris. pilna mājas lapa ar precēm, kas nemaz nav pārdošanā!
Komentāri (1)
Jūsu pieredze ar Babystore, šķiet, ir bijusi ļoti nepatīkama un neapmierinoša. Šeit ir daži ieteikumi, kā rīkoties šādās situācijās:
Patērētāju tiesību aizsardzība:
Sazinieties ar Patērētāju tiesību aizsardzības centru (PTAC). Viņi var palīdzēt atrisināt šādas situācijas, ja uzņēmums neatgriež naudu vai rīkojas neatbilstoši likumiem.
Rakstisks pieprasījums:
Nosūtiet Babystore rakstisku pieprasījumu (vēlams pa e-pastu vai pastu ar apstiprinājumu par saņemšanu), pieprasot naudas atgriešanu un atsaucoties uz patērētāju aizsardzības likumiem. Norādiet konkrētu termiņu (piemēram, 7 dienas), līdz kuram sagaidāt atbildi.
Sociālie tīkli un atsauksmes:
Dalīšanās ar savu pieredzi sociālajos tīklos vai atsauksmju platformās bieži piesaista uzņēmumu uzmanību un motivē viņus ātrāk atrisināt problēmu.
Maksājumu iestādes iesaistīšana:
Ja pasūtījumu apmaksājāt ar bankas karti, sazinieties ar savu banku, lai sāktu pretenziju procesu (t.s. chargeback). Bankas bieži palīdz atgūt līdzekļus, ja uzņēmums nepilda savas saistības.
[Jūsu vārds, uzvārds]
[Adrese]
[Tālrunis]
[E-pasts]
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs
Brīvības iela 55, Rīga, LV-1010
E-pasts: [slēpt]@ptac.gov.lv
Iesniegums par preces neizpildītu piegādi un naudas neatgriešanu
Rīgā, [datums]
Cienījamais Patērētāju tiesību aizsardzības centra pārstāvi,
Vēlos informēt Jūs par uzņēmuma Babystore.lv rīcību, kas, manuprāt, pārkāpj Patērētāju tiesību aizsardzības likumu un mani kā patērētāju tiesības.
Šī gada 6. novembrī 2024. gadā veicu pasūtījumu (Nr. 353529) uzņēmuma mājaslapā Babystore.lv, apmaksājot to pilnā apmērā. Pēc divām nedēļām saņēmu informāciju, ka prece nav pieejama, lai gan uzņēmuma mājaslapā tā joprojām tiek piedāvāta iegādei. Uzņēmums solīja atmaksāt naudu divu nedēļu laikā, taču līdz šim brīdim (datums) nauda vēl nav saņemta.
Vērsos pie uzņēmuma, lai precizētu situāciju, un saņēmu pretrunīgas atbildes: sākotnēji tika norādīts, ka pasūtījums ir pieņemts, vēlāk tika piedāvāta dāvanu karte. Tomēr es no dāvanu kartes atteicos, jo vairāk nevēlos izmantot šī uzņēmuma pakalpojumus.
Uzskatu, ka uzņēmuma rīcība ir prettiesiska, jo:
Prece tika piedāvāta pārdošanai, lai gan nebija pieejama.
Netika ievērots solītais termiņš naudas atgriešanai.
Aicinu PTAC izvērtēt šo situāciju un uzņēmuma rīcību, kā arī palīdzēt atgūt man pienākošos summu par neizpildīto pasūtījumu.
Pievienoju šādus dokumentus:
Pasūtījuma apstiprinājuma kopija (Nr. 353529);
Komunikācijas ar uzņēmumu kopijas;
Apmaksas apliecinājuma kopiju.
Lūdzu informēt mani par šī iesnieguma izskatīšanas gaitu un iespējamiem risinājumiem.
Ar cieņu,
[Paraksts]
[Datums]