Adrese: |
Dēļu iela 5 Rīga Latvia - LV-1004 (Juridiskā adrese) |
---|---|
Tālrunis: | +371 80000600 +37167060069 |
Fakss: | +37167060176 |
Darba laiks: |
9:00 - 17:00
9:00 - 17:00 9:00 - 17:00 9:00 - 17:00 9:00 - 17:00 slēgts slēgts |
Kategorija: | Telekomunikācijas • Mobilie operatori |
Sociālie tīkli: |
Tele2 - Sūdzības un atsauksmes
Tele 2 - Klienta maldināšana
Šodien saskaros ar ļoti nepatīkamu situāciju, kas izveidojas starp mani un mobilo operatoru TELE2. Divas nedeļas atpakaļ mans vīrs pārgāja uz TELE2 kā jauns klients. Visas formalitātes un piedāvājumu (piem. tarifa plāna izvēle) kārtoju es pa telefonu ar operatoru. Vīrs tikai parakstīja līgumu. Sarunas laikā operators ļoti uzstājīgi piedāvaja izmēģināt mājas internetu. Viņš teica, ka 2 nedeļas mēs varam lietot mājās internetu pilnīgi bezmaksas un ja beigās izdomāsim, ka negribam pieslēgt to...
Tele 2 - Обман и нелепое обслуживание
6 /02/17 Купила телефон coolpad torino он оказался с дефектом. С моего телефона другие телефоны не видят русские смс,то есть у него не встроин юни код.Приехала в Теле2 рассказала о своей проблеме послали в HTTC ТАМ СКАЗАЛИ МЫ НЕ РЕМОНТИРУЕМ ТАКУЮ ПРОБЛЕМУ.Пришла обратно сказали ждите мы с вами свяжемся.Прошла неделю никто не звонит .В чем проблема? Всем плевать на проблемы клиента.Мало того что продаете браки так и еще не шевелитесь.Я готовлю бумаги в суд и буду по другому разбираться. 26/02/17...
Tele 2 - Garantijas atteikums
Jau trešo reizi ir problēmas ar telefonu kad grib tad izslēdzas . Garantiju atteica trešajā reizē kad kā iemeslu lai nebūtu jādod jauns telefons atrada nenozīmīgu švīciņu telefona ārējā korpusā. Telefons reāli neiet bet jāmaksā par viņu vienalga. Tā švīka bija jau otraja reizē kad devu garantiju tad neko neteica bet kad gribēju lai maina pret citu tad pēkšņi vaina bija švīkā.
Tele2 - Viltus atlaižu piedāvājums
Jaunais Tele2 klient, tev ir tiesības prasīt atlaidi no operatora vai klientu centra darbinieka, ja tu pārnāc no cita operatora. Iegaumē, ja tev atsaka, tad izvēlies citu operatoru. Ja izdodas saņemt atlaidi ar nosacījumu, ka SIM karti ar līgumu piegādās kurjers, Obligāti, Obligāti ! izlasi līguma nosacījumus (iesaku to darīt jebkurā gadījumā). Daudzi sūdzās, ka daži operatori piedāvā atlaidi, daži nepiedāvā, pilnīgs absurds.
Tele2 SIM kartes piegāde ar DPD kurjeru - Krāpšana
Saskaros ar nepatīkamu (maigi teikts) situāciju kad izdomāju pāriet pie Tele2 no cita operatora (ar sim kartes un līguma piegādi pie klienta) . Sākšu ar pašu svarīgāko, - kurjers neļāva lasīt līgumu, atrunādamies ar to, ka līgumu var izlasīt internetā. Es protams neko viņam neparakstīju, šis vienkārši savāca papīrus un aizgāja prom. Uzmanību mīļie kungi, neļaujiet sevi krāpt. Līgums ir jālasa. Man speciāli piedāvāja pakalpojumu viss bezlimitā (sarunas, sms, internets) ar lielu atlaidi...
Tele2 rēķins - Krāpšana
Pārgāju jau sen pie tele2, un izvēlējos tarifa plānu nr:3, kas tad izmaksāja 3ls, Pārejot uz eiro pieauga samaksa par izvēlēto tarifu. Nu jau šo mēn skatos, ka mīļā kompānija šomēnes, jau atkal spēj mani pārsteigt, atkal bez brīdinājuma smuki palielinājuši rēķinu uz 5,80 eiro, nu super. Jūtos ļoti apbēdināta, ka šādas stulbības droši vien var darīt tikai mūsu foršajā valstī.
Tele 2 - Обман
Расторгнул договор с tele2 (ушел к другому оператору) , оплатил последний счет. Через полгода блокируют мой банковский счет, оказывается я им остался должен целый 1 евро. Ни какой информации от них о долге не получал. Tele2 решило забрать свой 1 евро через судебного исполнителя. В итоге сумма стала 51 евро. Вот так они мне отомстили.
Tele 2 - Apkalpošana
Tele2 darbinieki darīs visu, lai tikai patērētājs iegādātos nekvalitatīvu preci, tas ir, Samsung, tik uzstājīgi iesaka tieši šo firmu un apgalvo, kad pārējas firmas ir sliktākas. Veciem cilvēkiem, kuri ir vieglprātīgi, ļoti labi šo nekvalitatīvo preci iesmērē. Nejau Tele2 darbiniekiem pēc 2 mēnešiem būs jāklausās, kādu mēslu Tele2 iesmērējis. Jādod iespēja cilvēkam pašam izvērtēt, kura prece būs labāka patērētāja vajadzībām. Drausmīga kompānija, nekad pat neapsvērtu domu iesaistīties kādos darījumos ar Šo kompāniju.
Tele 2 - krapsana
iegadajos telefonu xcover 3 samsung modeli ,uz nomaksu,bet aizbraucot majas ieliku savu sim karti un sakas problemas ,jaunais telefons vinu nevar nolasit un rada lai ievieto karti,bet vina ievietota telefona.Nakamaja rita 31 decembri pec veikala atversanas biju jau veikala DAUGA Ogre un stastiju savu bedu tele2 pardevejai ,vina izmeiginaja dazadus variantus bet bez rezultatiem ,maceja tikai teikt ka laikam rupnicas brakis un jasuta pie meistara ,bet ta ka ligums jau bija parakstits dienu...
Tele 2 - Slikts serviss
T/C ''Alfa'' iegādājāmies CAT S40. Pēc iegādes pētījām visas funkcijas un atklajās, ka nestrādā priekšējā kamera. Pēc 30 min bijām atpakaļ veikalā un lūdzām, lai apmaina telefonu vai atceļ pirkuma līgumu, bet mums atbildēja, ka to var izdarīt tikai precēm, kas iegādātas interneta veikalā, un telefons pašiem jānes uz garantiju, jo viņi atbildot tikai par to, vai strādājot zvanīšanas funkcija. Es protams pārsteigta jautāju, kā tad ar patērētāju tiesībām un iespēju 14 dienu laikā atgriezt preci...
Tele 2 - Плохой сервис
4 месяца обратно хотел из Tele2 уйти к другому оператору. До этого пользовался у них картами предоплаты. Но позвонил их представитель и убедил остаться их клиентом и перейти на постоянное подключение. Что и было сделано. Тут понадобилось преобрести телефон без первого взноса . Но на самом деле внятного ответа я так и не получил. Ьщгу ли я взять телефон не могу. Получаю на протяжении времени лишь один ответ-С вами свяжуться. Очень пожалел,что изначально не перешел к дзугому оператору
Tele2 - обман
Добрый день, данной жалобой информирую текущих и будущих клиентов Tele2 о том, что рабочий персонал данной компании нагло обманывают клиентов, по крайней мере мне наврали 2 раза. Я заключил договор с Tele2 на безлимитный домашний интернет и потом посоветовал своему знакомому это подключение. В итоге после нескольких дней использования интеренета, моему знакомому позвонил работник Tele2 и предложил скидку в размере 10% от абонентской платы 19,99EUR на такое же безлимитное подключение...
Tele2 Latvija - Drausmīgs serviss, apkalpošana, vadībai uzsplaut uz klientiem!!!
Tā vietā lai atri objektivi sevi cienoši atrisinātu situāciju, kurā klients viennozimigi ir cietējs, tā vietā tele2 vadībai ir pilnigi pa jāt uz klientu. Un varu pateikt, to, ka neskatoties uz to, ka esi sudraba vai zelta klients, tele2 vadība, kura konkrēti atbildi par konkrēto problēmu, neuzskata par vajadzīgu uzklausīt klienta radušās daudzās negatīvās, briesmīgās, anormālās, maigi izskaties, loti neprofesionālās attieksmes, situācijas, gadijumus un apstākļus, varu pateikt tikai to, ka...
Tele 2 - Atslēgšana
Maksāju katru mēnesi savus tekošos rēķinus, te pārsniedzu kredīt limitu un bez brīdinājuma atslēdz izejošos zvanus. Lieti piebilst ka katru mēnesi maksāju vidēji 100 eiro mēnesī. Kur normāla komunikācija? Tak pazvani un iestāsti, ka daudz runāju ar Krieviju, jāmaina tarifa plāns utt.. Kretīnu bars, mainīšu operātoru.
Tele2 - servis
Доброго дня всем. Являюсь постоянным клиентом Tele2 всю жизнь. Телефоны тоже брал у них же. Первый раз сломался смартфон Сони М2. Я написал заявление = что отказываюсь от ремонта и хочу обмен. Через два дня его тупо вернули с ответом, что ремонту не подлежит, типо не гарантийный случай. Его получается даже не смотрел мастер = у ихнего карманного сервиса стандартный ответ на такие как у меня иесниегумсы = отказ. Что могу сказать, господа... Больше в данную контору ни ногой. С ув., Андрей.
Tele 2 - Slikts serviss
Добрый день! Являлся клиентом TELE 2 больше 15 лет. Всегда своевременно оплачивал счета и был всем доволен до недавнего времени. Примерно пол года назад оформил очередной "малоценник". К сожалению ситуация сложилась таким образом, что за устройство было необходимо рассчитаться раньше указанного в договоре срока (2 года). Позвонив в инфоцентр TELE 2 оператор на мой вопрос ответила, что заплатить заранее возможно, и необходимо обращаться в центр обслуживания клиентов. Простояв бешеную очередь...
Tele 2 - Interneta kvalitāte
25.09.2015. tika noslēgts līgums (Nr.C9101783716) ar TELE2 par interneta pieslēgumu (tarifu plāns 30) ar rūteri Huawei B593s (IMEI kods: 866862021091588), ierīces pirkuma līgums C9101783716-D. Ierīce darbojās labi, interneta sakari bija apmierinoši. Situācija pasliktinājās 2016.gada septembrī un nav labāka arī tagad - internets darbojas ļoti lēni, kādu ziņu portālu rakstu ver vismaz 5 min, SKYPE programmai dažkārt nemaz nedarbojas, apstājas attēls.Atsevišķas dienas oktobrī vispār nebija...
Tele2 - Slikts klientu serviss
Klientu serviss - nekāds. Vienu dienu priecīga gāju uz Tele2, lai paņemtu uz nomaksu telefonu. Telefons nebija uz vietas, tāpēc tas tika pasūtīts no cita veikala. Domāju, pie reizes arī pāriešu uz no viena operatora uz Tele2. Pēc 2 dienām zvana un saka, ka var iet pēc telefona, BET šeit nu sākas stāsts. Man jautā, vai visu summu maksāšu skaidrā vai ar karti? Izrādās, ka es nemaz nevaru paņemt telefonu uz nomaksu, kamēr neesmu klients. Nu, labi, palikām pie tā, ka man telefonu pataupa, kamēr...
Tele 2 - Блокировка Телефона
Расскажу свою историю,может у кого была такая ситуация? Брала телефон в теле2 на 2 года,как только выплатила за телефон сразу телефон перестал принимать сим карту. Отнесла телефон мастеру он посмотрел телефон в полном порядке,но смущало его то что телефон заблокирован. Ездили разбирались в центр теле2 помочь нечем не могут потому что прошло 2 года и гарантия закончилась ровно на следующий день после окончания договора и гарантии. Совпадение ли это?или они специально блокируют телефон чтобы брали новый?! Люди у кого была такая ситуация отзовитесь.
Tele 2 - Slikts serviss
Problēma ar telefona sim karti sākās pēc atgriešanās Latvijā no Amerikas,kur biju tikai 2 nedēļas, lai gan pirms došanās uz Ameriku biju iegājusi Tele2 centrā, lai pārliecinātos, ka telefons citā valstī strādās, kur pretī saņēmu pozitīvu atbildi. Tā nu lūk esot atpakaļ Latvijā mana sim karte ik pa laikam atsakās strādāt, rādot nevis Tele2, bet gan no serviss. Uzreiz gāju uz Tele2 centru T/C Origo. Sīki izstāstīju savu problēmu, vienīgais, ko viņi varēja ieteikt bija izslēgt telefonu, izņemt sim...