Tele 2 - Klienta maldināšana
Šodien saskaros ar ļoti nepatīkamu situāciju, kas izveidojas starp mani un mobilo operatoru TELE2. Divas nedeļas atpakaļ mans vīrs pārgāja uz TELE2 kā jauns klients. Visas formalitātes un piedāvājumu (piem. tarifa plāna izvēle) kārtoju es pa telefonu ar operatoru. Vīrs tikai parakstīja līgumu. Sarunas laikā operators ļoti uzstājīgi piedāvaja izmēģināt mājas internetu. Viņš teica, ka 2 nedeļas mēs varam lietot mājās internetu pilnīgi bezmaksas un ja beigās izdomāsim, ka negribam pieslēgt to pakalpojumu, tad jebkurā TELE2 klientu apkalpošanas centrā varēsim to ierīci (rūteri) atgriezt. Turklāt kurjers jebkurā gadījumā vedīs mums jaunu karti un pie reizes var atvest arī rūteri. Es piekrītu. Tā sanāca, ka mēs to kasti pat neatverām. Mūsu termiņš beidzās 11.03.2017. Vīrs pekšņi aizbrauca komandējumā. 09.03.2017 es atbraucu uz tuvāko TELE2 filiāli, kas mūsu gadījumā atrodas T/C Origo, bet es braucu no citas pilsētas. Un TELE2 darbinieks man paziņo, ka atgriezt atpakaļ rūteri var tikai tās cilvēks, kas ir noslēdzis ar viņiem līgumu, tā tad mans vīrs (kas ir ārzemēs). Vienīgais, ko man ieteica darbiniece bija, ka vīram jāraksta vēstule caur internetu par to, ka viņš It kā pilnvaro mani atdot atpakaļ rūteri. Viņš uzrakstīja. Bet lieta ir tāda, ka atbildi mēs varam gaidīt līdz pat nedēļai un pa to laiku jau sāks darboties līgums par mājās interneta izmantošanu. Kaut kādā veidā paātrināt iesnieguma izskatīšanas termiņu neviens nevar. Man nacās braukt atpakaļ mājās, jo viņi vairs neko izdarīt nevar.
Situācija ir ārkārtīgi muļķīga, ja neteikt rupjāk. Es atvedu rūteri, vīrs uzraksta iesniegumu caur internetu, ka pakalpojums viņam nav vajadzīgs, bet to ierīci neviens neņem, jo viņiem ir jāizskata iesniegums.
Ja es gribētu pārtraukt līgumu par pakalpojumu izmantošanu, es vēl varu saprast kāpēc es to izdarīt nevaru vīra vietā, bet tā bija REKLĀMAS AKCIJA no TELE2 un mums NEVIENS neteica, ka atdot atpakaļ rūteri var tikai tās cilvēks, uz ka vārda ir SASTĀDĪTS līgums.
Tāpēc gribēju pabrīdināt cilvēkus, kas piekrīt uz reklāmas akciju no TELE2 puses par mobila interneta bezmaksas izmantošanu. Varbūt mana pieredze kādam palīdzēs.
Tiešām ir žēl, ka TELE2 neiet pretī saviem klientiem un nedara neko, lai palīdzētu ātrāk atrisināt nestandarta situācijas. Es pati jau sen esmu TELE2 kliente un līdz šīm biju pilnīgi apmierināta ar visu. ŽĒL!
Komentāri (9)
Divas nedeļas atpakaļ
===
Если Вы думаете писать по-латышски, то пишите правильно: "divas nedeļas atpakaļ" это фраза не на латышском, поскольку такое построение (" atpakaļ") принято к направлению (движения). а не ко времени! Правильно по-латышски надо писать "PIRMS divam nedeļam..."
Если за грамматическими ошибками и речевыми оборотами вы не заметили сути, то извините...я думала, что стоит оставлять комментарии по поводу ситуации, которую человек описывает, а не учить его грамматике! Если по делу сказать нечего, то лучше просто промолчать!
А мужа кто так pekšņi вызвал komandējumā? Надо всё делать вовремя! И не надо катить бочки на Теле2 - они всё делали в рамках закона! И ещё: раз муж позволяет так срочно уехать за границу значит проблем с деньгами нет. Так что пусть платит. Оформлять доверенность по интернету... НУ РАЗВЕ МОЖНО БЫТЬ ТАКИМИ НАИВНЫМИ?.. Вот приедет, тогда пусть и расторгает договор. Я не пойму почему договор на его имя, а не на Ваше?
"А ошибки надо не осознавать, а смывать. КРОВЬЮ!" (к/ф "Кавказская пленница, или новые приключения Шурика")
Es, protams, saprotu, ka jums ir paradums visu kārtot vīra vietā. Bet Tele2 to nez kāpēc nesaprot. Varbūt vajadzēja vīra vietā braukt komandējumā, lai vīrs varētu pats atdot rūteri? Tas jau laikam neienāca prātā?
Varbūt vajadzēja vīra vietā braukt komandējumā
Очевидно...мммм... там что-то... как бы прилично намекнуть?... связано с сексом... Ну как у Дмитрия Фёдорова...
Ладно, спрошу прямо: мужа вызвала любовница?
Protams, katram ir savs iemesls neizdarībai, vienam vīrs komandējumā aizbrauca, otram kaķis nosprāga, trešajam bērns saslima, ceturtajam vienkārši caureja piemetās utt. Katram ir savs attaisnojums, kāpēc viena vai otra lieta netika izdarīta laikā un katram viņa iemesls liekas tik svarīgs, ka visai pārējai pasaulei dēļ tā ir jāapstājas. Visiem tas ir jāsaprot, visiem ir jāiejūtas situācija un viesim ir jābūt deļ neizdarības atsaucīgiem un pretimnākošiem. NĒ!
Nevienu tas neinteresē. Viss ir jādara laikā un sava dzīve ir jāsakārto. Nu samaksāsiet par vienu mēnesi par mājas internetu abonēšanas maksu, var būt tas kaut necik nākotnē disciplinēs.
Un vēl vīrs un sieva nav viens un tas pats cilvēks. Lai nākotnē izvairītos no pārpratumiem aicinu ielāgot šo patiesību uz visiem laikiem.
Блин! Я бы за ВАШИ художества на месте ТЕЛЕ2 ещё и вломил бы штраф в трёхкратном размере... Видите ли у любовницы мужа между ног зачесалось...
"Ja es gribētu pārtraukt līgumu par pakalpojumu izmantošanu, es vēl varu saprast kāpēc es to izdarīt nevaru vīra vietā, bet tā bija REKLĀMAS AKCIJA no TELE2 un mums NEVIENS neteica, ka atdot atpakaļ rūteri var tikai tās cilvēks, uz ka vārda ir SASTĀDĪTS līgums."
Jūs tiešām domājat, ka par tādām lietām jābridina klients? :D Man šķiet, ka tas ir pašsaprotami , kurš saņem - tas atdod.