Adrese: |
Dēļu iela 5 Rīga Latvia - LV-1004 (Juridiskā adrese) |
---|---|
Tālrunis: | +371 80000600 +37167060069 |
Fakss: | +37167060176 |
Darba laiks: |
9:00 - 17:00
9:00 - 17:00 9:00 - 17:00 9:00 - 17:00 9:00 - 17:00 slēgts slēgts |
Kategorija: | Telekomunikācijas • Mobilie operatori |
Sociālie tīkli: |
Tele2 - Sūdzības un atsauksmes
Tele 2 - telefona atslēgšana
UZ IELAS IZNĀCA SASKAREARE AR IZPLATĪTĀJU UN PĒC SARUNAS TIKU PIE MODUM PIESLEGUMA KĀ IT KĀ DATORS IES ĀTRI UN BŪŠU ĻOTI LAIMĪGA,BET KA MĀJĀ PĀRNESU .TAD TIKAI SĀKĀS.TAS ESOT NEKUR NEDERĪGS UN BIJA JĀNES ATPAKAĻUZ TELE2 CENTRU .TAD TEICA JA NEPATIKŠOT TAD 14 DIENU LAIKĀ VAROT ATGRIEZT.CETURTAJĀ DIENĀ ATGRIEZU BET NU IR PIE RĒĶINA IT KA JĀMAKSĀ SODA NAUDA UN IT KA PA LĪGUMA LAUŠANU.TAD ES MĀKSĀJUMU PA TELEFONU SARUNĀM NOMAKSĀJU BET VIŅI TOMĒR ATSLĒDZA TELEFONU JO MAN MAKSĀJUMIEM IR 20 EIRO...
Tele2 - klaitāte / attieksme
Vēlos padalīties ar kārtējo pieredzi pie Tele2. Sākumam, televīzijā dzirdēts "mums ir plašākā zona utt."... Izbraucot no Rīgas, zona reizēm pazūd vispār, nerunājot par to, kas darās manā telefonā laukos. Telefonā uzraksts "No service". Otrkārt, noslēdzot līgumu, ir tāda "skaista lieta", kā kredītlimits. Biju iegādājies uzņēmumam 5 numurus, kā ari iedevis darbiniekiem, kas ikdienas darbs ir ārpus Latvijas. Ja līguma slēgšanas brīdi kredītlimits bija 300 EUR, darbinieki nekautrējoties runāja...
Tele2 - отношение к клиентам
Хочу пожаловаться на фирму Tele2. Являюсь клиентом более 10-ти лет. Вовремя оплачиваю счета. Сегодня около 17.00 мне отключили все телефоны (у меня их 3). По причине,типа,превышение лимита. Звонила им три раза. На втором звонке объяснили,что это ошибка сети и пообещали подключить в течение 2-х часов. Прождала почти 3 часа-результата ноль! Позвонила в третий раз. Опять сказали,что это ошибка сети и такое у них "впервые". И на этот раз пообещали подключить телефоны завтра. Цитирую:"Ну,я думаю,до...
Tele2 - TELE2 вранье
Позвонил оператор компании Теле 2. предложил на пол года перейти к ним со своим номером, пол года я ничего им не плачу по тарифу 4.99 за месяц. Я задала конкретный вопрос, который меня интересовал, на сколько заключается договор и является ли он бессрочным. Мне сказали что на пол года и договор без определенного срока. После того как приехал курьер уже с договором, оказалось что договор на 2 года обязывает тебя быть клиентом теле 2. вот такая замануха, неприятно то, что тебе нагло ВРУТ.
Tele2 - pakalpojums
panemu telefonu uz nomaksu rekins ir samaksats 10 datuma a izveletajs tarifu plans vel joprojam nedarbojas kads zin ko var lietas laba darit rakstiet gaidiwu [slēpt]@mail.lv
Tele 2 - garantijas remonts
Labdien! kāpēc pieslēguma telefons vēljoprojām atrodas remontā ja jau pagājušas divas nedēļas un man teica ka divu nedēļu laikā būs sataisīts,,zvanīt nav jēga jo saka ka būs drīz......pats interesantākais ka man pat nepiedāvāja mainas telefonu kamer mans garantijas remontā..
Tele 2 - Šausmas
Man jau kādu laiku ir Tele 2 internetes turbo 3 G un 15MG, nu tik sliktus sakarus nekad nebiju redzējis- Pilsētā knapi velk un 10 km ārpus Latvijas sestās lielākās pilsētās vispār nav zonas. Kautkāds vājprāts par bargu naudu, citas kompānijas par tādu pašu naudu piedāvā 4G un trīsreiz vairāk MB. Kur tik mazā valstī ar tik mazu iedzīvotāju skaitu un tik mazu zemes platību nevar nodrošināt pārklājumu, pat āfrikā ir labāks internets. Iešu nekavējoties lauzt līgumu ar tie bezkauņām.
Tele2 - Pakalpojumu kvalitāte
Esmu ļoti nepatīkami pārsteigta ar savu ilggadējo operatoru tele2. Milzīgs „paldies” Tele2 par sniegtiem pakalpojumiem! Liels „paldies” par to kā visi pakalpojumi tika atslēgti atradoties ārzemes! Priecājos kā priekš Jums tas ir normāli atstāt cilvēku bez jebkādam saziņas iespējam arī Latvijā, kur ienākoši zvani saskaņā ar Jūsu pašu informāciju ir par brīvu! Pie tam bez brīdinājuma. „Paldies” par to ka Jums tiešam „rūp” Jūsu ilggadējo klientu apmierinātība! Turpmāk neizmantošu Jūsu...
Tele2 - nav pārklājuma zonas
Tele2 Olaines pagasta Galiņos nav zonas, rakstīju uz tele2, bet viņi pat neko neatbildēja. Kā lai tur dzīvo, ka nevar nevienu sazvanīt....uzstāda Rīgā vēl un vēl stacijas, bet kaut kur tālāk nekā. Un kā lai paliek uzticīgs šādam operatoram? Ar cieņu, tele2 kliente
Tele2 - Neprofesionalitāte apkalpošanā
Pirms gada atteicos no Tele2, jo viņi 2 (!!!) reizes nepamatoti atslēdza izejošos zvanus, lai gan rēķini bija apmaksāti, paskaidrot kāpēc nemācēja. Tagad Tele2 bija akcija, ja iesaka draugu pārnākt no cita operatora: bm meneši gan ieteicēajam, gan jaunajam klientam. Nolēmu dot Tele2 otru iepēju un sazinājos ar operatoru - mani informēja, ka šī akcija ir tikai ja ierodas klientu apkalpošanas centrā. Bet, nelaimīgā kārtā, esmu salauzusi kāju, kas neļauj normāli pārvietoties, kas, protams, viņu...
Tele 2 - telefona remonts
Tele 2 sadarbībā ar AAS Balta piedāvā super pakalpojumu- telefona apdrošināšanu. Jauki! To arī izmantoju. Jaunais telefons neveiksmīgi nokrita un saplīsa displejs ( stikliņš). Nopriecājos, ka ir apdrošināts un nodevu tuvākajā tele 2 veikalā savu telefonu remontam. Viņu sadar'bibas partneri, cik noprotams, ir sevisa centrs MTTC, uz kurieni telefons aizceļoja. komunikācija zem katras kritikas. te zvana paši, kko strupi jautā, sagaida atbildi, neko nepaskaidro un nomet klausuli. kad jau beidzot ar...
Tele 2 - telefoni
v tele 2 takoje o6u6enije prodajut brakovannije telefoni. tak e6e otnosi6 k nim na remont v zamen ne dajut talefon , pokrajne mere v alfe, tak e6e mesjac chinjat a za telefon i s4et plati6. o4enj interesno. otrabotal samsung galaxy s5 vsego dve nedeli i umer/ glavnoje do etogo otnosili telefon u nih ze v remont. chinili mesjac tipo po garantii, potom zvonjat platite vasha vina, posle 4ego on e6e huze stal rabotatj/ podruga brala telefon u nih, tak ze 4erez mesjac umer / i glavnoje ot uslug ne...
Tele 2 - rekins
lietoju tele2 sim karti un kredita uz 24 menesiem nemtu sakaru ierici.pirmaja menesi samaksaju naudu lai tiktu bloketi paaugstinatas maksas pakalpojumi,jau nakamaja menesi rekina uzradijas paaugstinatas maksas sarunas zvaniju uz centrali lai risinatu so situaciju.sada situacija atrados katru nakamo menesi ar jauniem parekiniem.izciniju ka vairs nav paaugstinatas maksas pakalpojumi bet tad uzradas saucejzvans rekina kuru neesmu pieslegusi.un jau 5 menesi pec kartas maksaju par saucejzvanu un...
Tele 2 - Tele 2 pārdod neoriģinālos telefonus
Jau sen vēlos nopirkt telefonu, un visbeidzot arī atradu pie Tele 2. Vēlējos nopirkt jauno Huawei Ascend P7 bet, protams, pirms pikšanas pārbaudīju huawei oficiālajā mājaslapā telefona specifiskos tehniskos datus un ieraudzīju, ka tie atšķiras no tiem, kas ir tele 2 mājas lapā. Rakstīju uz tele2 klientu servisu un jautāju kapēc ir tādas atšķirības un vai viņi pārdod oriģinālo huawei. Pirmā atbilde bija ka viņi noskaidros informāciju tuvāko dienu laikā, kad pagāja 3 dienas atbildes tā arī...
Tele 2 - Biedējošā reklāma
Es ienīstu šo reklāmu par jauno Zelta Zivtiņas tarifu ar zombiju galvenajā lomā! Viņa ir biedējošā un bezcienīga. Esmu ļto jūtīgs cilvēks un mani tiešām baida šis ģīmis gan tv, gan interenetā. Pr ko viņi domā, ja to ierauga bērni! Cilvēki taču ir dažādi, gan jūtīgi, gan nenormāli, kuriem tas patīk.
Tele2 - rikins
liguma ar tele2 teikts zvani uz citiem operatoriemtadiem ka (lmt ,bite ,lattelcom ) zvani par brivu bet ne ta ir maldinasana zvanot uz lattelecom uz numuru 177 tiek iekaseta nauda ,tele2 atbild ka tas ir lattelekom informativais isais talrunis un par to jamaksa ja zvana uz garo 67000177 tad ir par brivu bet vai 177 nau lattelecom nekur nau minets ka tas ir maksas numurs paldies tele2
Tele2 - Rēķins
Tele2 ir pilnīgs sviests! Visi tie viņu tarifi ir kārtējie meli. Tikai māna cilvēkus. Pasūtīju to tarifu nr. 3. 5 mb interneta tur ir par brīvu, bet man Tele2 darbinieki nepateica, ka par internetu jāpiemaksā tik kosmiskas cenas. Trīs reizes iegāju internetā pārbaudīt e-pastu, kā man atnāk rēķins 15 eiro. Jautājums: par ko??? Mēneša maksa 4 , 27. Maitas. kasa naudu tik par savu internetu. Iešu uz LMT
Tele2 - apmānīšana
Esiet ļoti apdomīgi, kad taisāties slēgt līgumu ar Tele 2. Neticiet viņu solījumiem, jo mēs tā iegāzāmies, ka tagad nevaram vien sagaidīt līguma termiņa beigas. "Pasakas" sākums ir skaists un daudzsološs, bet beigas nevari sagaidīt!!!! Ņemot telefonu ar pieslēgumu Tele 2 internetveikalā tika solīts, ka varēsim pēc 6. mēnešiem izmaksāt pilnu summu par tālruni bez visādām soda naudām, tāpēc arī piekritām piedāvājumam. Bet pēc pusgada sākās tādi murgi, ka negribas pat atcerēties.
TELE2 APKALPOSANAS LIMENIS - APKALPOSANAS LIMENIS, NEIESAKU!
Nu ko lai saka, klientu apkalposanas limenis, tele2 operatoriem, ir kluvis vienkarsi nozelojami zems, un pat rupjs. pasutiju so kompany, jo apnika nebeidzamaa operatoru murgosana kaa saka, bez teemaa, kad uzdod konkretu jautajumu,pieyvanot uz klientu liniju! otrkaart, totalakais bardaks, solijumu izpildee. neiesaku!
Tele 2 - Отключение телефона
Забыл оплатить счет. Через 4 дня напомнили что счет не оплачен, а через 3 дня отключили без предупреждения телефон и интернет . И мне как бомжу пришлось просить позвонить. Согласен что счета надо вовремя оплачивать, но так поступать несерьезно. Итог ушел к другому оператору.