Tele2

SIA Tele2
Adrese: Dēļu iela 5
Rīga
Latvia - LV-1004
(Juridiskā adrese)
Tālrunis: +371 80000600
+37167060069
Fakss: +37167060176
Darba laiks: 9:00 - 17:00
9:00 - 17:00
9:00 - 17:00
9:00 - 17:00
9:00 - 17:00
slēgts
slēgts
Kategorija: Telekomunikācijas  •  Mobilie operatori
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

7%
Sūdzības
786
Atrisinātas
14
Ar atbildēm
181
Apskatīt statistiku

Tele2 - Sūdzības un atsauksmes

Tele2 - Krāpšana, slikts serviss

Krāpšana, slikts serviss biju ārzemes šovasar un Tele2 nebija sakaru apmēram 2 nedēļu garumā. Nevarēju sazvanīt savus radus, nevienu.. lai gan biju pieslēgusi speciālu tarifu, kas izmaksā krietni vairāk par parasto. Tiem, kuriem Latvijā nebija tīkla kādas 2 dienas atnāca kompensācija - bezmaksas internets, 10 eiro uz telefona, samazināts rēķins. Un man pilnīgi nekas. Aizgāju uz Tele2 Imantā, Dammē. Tur sastapos ar vienkārši drausmīgu attieksmi, kas jau ir otra Tele2 problēma - servisa pakalpojumi ir briesmīgi. Gribēju...

Tele2 - Slikts internets

Slikts internets Sveiki! Mani kaitina problēma ar Tele2 internetu jau kopš janvāra. Man ir skolnieku bezgalīgais internets kurš man gāja pagājušajā gadā visā Latvijā uz 4G, bet tagad man internets iet vai nu uz H vai uz E kas un kad man sāk iet 4G internets viņš man neko nelādē. Pirmo reizi es problēmu novēroju Dārzciemā, Apes novadā un es pirms 3 mēnešiem zvanīju uz Tele2 bojājumu tālruni kur man pateica kad man esot jānomaina kaut kādi iestatījumi un es viņus nomainīju un tad man pateica kad varbūt tavai...

Tele2 un ZZ sim kartes - Atslēgts pakalpojumi uzturoties ārpus lv

Atslēgts pakalpojumi uzturoties ārpus lv Sveiki, vēlējos padalīties pieredzē. Esot uk man bija zz sim karte, kuru izmantoju zvanot uz lv, apmēram 3 mēnešus pēc sim kartes lietošanas uk tā pēkšņi pārstāja darboties un rādīja, ka ir pieejami tikai ārkārtas zvani! Zvanīju uz zz informatīvo tālruni, lieki piebilst, ka zvana ilgums un izmaksas ir iespaidīgas, pirmās 5 min. Jāgaida tikai zvana savienojums, jo pēkšņi visi operatori ir aizņemti, pati saruna ilgst 2-3min un izrādās, ka tīklā vainas nav, vainīga ir sim karte! Esot lv...

Tele2 - плохой сервис

плохой сервис Отдали телефон по гарантии, стал очень плохо работать микрофон. После диагностики сказали, что с нас 38 евро за новый микрофон и все будет гуд. В итоге после месяца ожидания, а не заявленные 2 недели, нам написали, что сломана плата и с нас еще 140 евро, естественно мы отказались от ремонта. Как можно доверять людям, которые делая диагностику ничего не нашли, а потом типо сломалась плата, сама причем. Забрали телефон уже совсем с не работающим динамиком. Гарантию с нас сняли. Обращались в 2-е...

Tele2 - Esam bez sakariem Spanijā un bērns Berlīne!!!! Pie kam dārgākais tarifs.

Esam bez sakariem Spanijā un bērns Berlīne!!!! Pie kam dārgākais tarifs. Jau otro dienu esam bez sakarim pateicoties Tele2. Atrodamies Spānijā. Tas pats bērnam Berlīnē. Nav ne internet ne iespejas zvanīt. Ieiet internetā var tikai atrodotie viesnīcas teritorija. Nekādā adijumā neizvēlaties šo firmu, ja Jums jābrauc komandējumos, jo tā jau ir 3 valsas, kurā paliekam bezsaitē. Juristi izvērtē pieteikumu tiesā.

Tele2 - nav zonas

nav zonas Pieslēgums Tele2-vīrs atrodas ārpus Latvijas(polija) nu jau ka 5stundas nevar ne vinjs pazvanīt ,ne viņam!Zvaniju viena teica ka problēma būs atrisināta,bēt nekā.Vēlāk zvanot ,neviens vairs necelj klausuli!Gribētu zināt kas atbildēs par zaudējumiem ,ko vinu delj guvam?!

Tele2 - Slikts servis

Slikts servis Es vienkarši vairs nevaru šo ciest, maksaju mar ZELTS BEZLIMITS, bet kad pisledzu internetu datoram caur telefonu vienkarši 4 mb atrums, reali agresiju izsauc šitada riciba no Tele 2 puses... 4G, viens no atrakajiem Latvija:))) laiks atteikties no šiem pakalpojumiem

Tele2 - "ātrais" mobilais internets

'ātrais' mobilais internets Esmu tele2 mobilā interneta lietotājs. Līdz šim nesūdzējos - nekāds diži ātrais, salīdzinot ar citiem nebija, bet iztikt varēja. Bet kopš tika palaista reklāma par ātrāko internetu, tā tas palika arvien lēnāks un lēnāks, līdz var teikt ka šobrīd tikpat kā vispār nav - jo 0,25 - 0,54 Mbps īsti nevar par tādu saukt. Vērsos pie Tele2 trīs reizes. Visas trīs mani pasūtīja paskaidrojot ka atsevišķos laika posmos tā varētu būt. Man gan tie posmi ir cauru diennakti aptuveni vienādi "ātri". Paskaidroja...

Tele2 - Nodot telefona numurus mārketinga nolūkā citiem uzņemumiem

Nodot telefona numurus mārketinga nolūkā citiem uzņemumiem Nedēļu atpakaļ iesniedzu pieteikumu pāriet pie Tele2 no cita operatora, tomēr mana operatora piedāvājums beigās bija vilinošāks un paliku pie tā, uz Tele2 nepārgāju, līgumu neparakstīju. Šodien man zvana no investīciju kompānijas (tel nr. 66555073) un piedāva mārketinga pakalpojumus uz ko viņiem pretī jautāju no kurienes viņiem ir mans numurs? Saņemu pretī atbildi, ka viņiem manu numuru ir iedevuši Tele2. Sazinoties ar Tele2 par jautājumu kāpēc manu numuru pārdod/nodod trešajām personām...

Tele2 - Briesmīga attieksme ilgtermiņa klientiem+Maldināšana

Briesmīga attieksme ilgtermiņa klientiem+Maldināšana Šķiet, gadus 8 biju izmantojusi tikai un vienīgi tele2. Uzskatu, ka biju uzticams, labs un lojāls klients. Pagājušajā gadā uz nomaksu vēl paņēmu telefonu, viss ok, maksāju. Ap rudeni sākās nelielas problēmas ar darbiem; zaudēju patstāvīgu darbu, īslaicīgi paliku ar salīdzinoši minimāliem ieņēmumiem, viss nedaudz sašķobījās, un līdz ar to sanāca kavēt rēķina apmaksu, kas rezultējās 2 nokavētos mēnešos. Zvanīju šiem, stāstīju un skaidroju situāciju, bija ļoti saprotoši, - pateica, lai...

Tele2 / galerija centrs - Neprofesionāla apkalpošana

Neprofesionāla apkalpošana Es esmu tele2 klients. Man radījušas problēmas ar īsziņu sūtīšanu: ja vienam cilvēkam nosūtu - tad viss ir ok, bet ja nosūtu vairākiem cilvēkiem - tad viņi saņem īsziņu kā mms. Es lietoju iphone 8 plus. Zvanīju operatoram uz 1600. Tur man teica, ka man jāgriežas uz tuvāko klientu centru un tad tur man noteikti palīdzēs! Es gāju uz tele2 klientu apkalpošanu centru galerija centrs... Tur strādāja konsultante līva, kura neko nevarēja man palīdzēt. Teica: es nevaru visu zināt un punkts. Tad e...

Tele2 - 4G

4G Отвратительное 4g покрытие, стоит двум каплям упасть, скорость срезается многократно, зачастую до 0.5m/bit, на вопрос почему (если все же удасться связаться) , начинаю плести отккровенную фигню, мол погода плохая влияет на качество связи, и все сидят дома это перегружает сеть, но наши мастера работают над этим. Аж противно! Говно провайдер, который перодичский режет трафик, с целью подсадить на свою сеть побольше лохов.

Tele2 - Slikts internets

Slikts internets Tātad, tele2 piedāvā šo mājas internetu, nav vispār izklāstīts cik megabiti sekundē, jeb interneta ātrums, tāpēc arī nebrīnos, ka internets ir drausmīgi lēns. Neiesaku nevienam iet uz tele2 un iegādāties šo mājas internetu, kvalitāte - 0. Tāda sajūta, ka dzīvotu tuksnesī, nevis latvijā, kas skaitās valsts ar vienu no ātrākajiem internētiem pasaulē.

Tele2 - Нечестная политка спама

Нечестная политка спама Приобрёл новый номер на подключение в Tele2. Как только вставил sim карту, сразу пришло сообщение спама от какого-то левого номера зарегистрированного с сети Tele2. Спам вообще никак не относился к услугам оператора, предлагались какие-то билеты. Через день еще смс с спамом. Звоним в Теле2, спрашиваем: "Почему приходят сообщения спама от левых номеров на свежий номер взятый у Теле2?" Ничего ответить не могут, советуют заблокировать спамные номера на телефоне, сами этого сделать не могут. От...

Tele2 un MTTC - Slikts serviss

Slikts serviss Labdien. Atdevu savu telefonu uz remontu tele2, kur man teica, ka sataisīs divu nedēļu laikā, bet ir jau pagājušas trīs ar pusi nedēļas un savu telefonu tā arī neesmu saņēmusi. Šodien MTTC mājas lapā bija redzams, ka tas ir beidzot sataisīts, bet saņemt es to nevaru. Man tagad jāgaida, kamēr MTTC to nogādās TELE2 , jo tikai tur es to varēšu saņemt. Skatoties uz to cik ilgi viņi veic remontu es vēl ilgi gaidīšu kaut arī Zemitāna biroji no Dominas atrodas 5 min. attālumā ( ejot ar kājām...

Tele2 - Не полное исполнение обязаностей

Не полное исполнение обязаностей С сентября 2017 года являюсь клиентом Tele2 и пользуюсь услугой мобильного интернета. От их стандартного роутера отказался, т.к. нужны специальные настройки доступа и правильная передача данных с видео камеры из деревенского дома (Carnikavas nov, Gauja). Использую LTE модем от производителя mikrotik. Все настроил сам, благо не последний человек в IT сфере, понимаю основы проводных и мобильных сетей. Когда-то работал в отделении nokia по разработке железок/компов для базовых станций. Поэтому...

Tele2 - Slikts serviss

Slikts serviss Biju atlikusi vienu maksājumu, viss bija ok, samaksāju kā bija sarunāts. Atnāca īsziņa, ka mans maksājums ir saņemts, nākamajā diena atnāk īsziņa, ka maksājumu nesaņēma. Zvanu uz Tele2, man stāsta, ka tās ir tehniskās problēmas un viss būšot labi. Šodien atslēdza man pakalpojumus, zvanu un cenšos panākt lai man ātrāk pieslēdz atpakaļ, bet dzirdu tikai, ka ir jāgaida nez cik kamēr viņiem tehniskā nodaļa kki risinās. Un runā pa telefonu viņi šausmīgi.

Tele2 - Krāpšana

Krāpšana Neiesaku tele2, nesen secināju ka katru mēnesi tiek iekasēta nauda par kaut kādu Tele2 spēļu klubu! Nekad tādu neesmu lietojusi! zvanīju uz klienta centru kur neviens neko palīdzēt nevar! Viņi neredzot kad tas esot pieslēgts,neko viņi nezin tikai iekasē naudu! Secināju ka par šādu pakalpojumu jau maksāju gadu,tā kā vecāki pārskati nav pieejami. Krāpnieku kantoris! nevienam neiesaku Tele2!

Tele2 - Internets

Internets Sveiki.Latvijā bija pieslēgums tele2 uz 6 gb interneta un bezmaksas izziņas un zvani un man tā pietika uz veselu mēnesi tie 6 gb,bet izdomāju ka varētu pieslēgt tarifu bezlimits uz visiem zvaniem,izziņām un internetu,bet eez valstīs 6 gb,tagad esmu aizbraucis atpūsties uz Londonu esmu šet tikai 5 dienas un tele2 raksta ka esmu iztērējis visus 6 gb.Pazvaniju apjautājos vai ārzemēs internetu maksa un tēriņš ir savādās,uz ko man atbildēja ka nav.Kā var beigties internets 6 gb par 5 dienām kura man pietika uz mēnesi ja eamu lietojis to tā pat kā Latvijā.Kārtējaijs tele2 ap...s.

TELE2 tarifu plāni! - Krāpšana zelta zivtiņa

Krāpšana zelta zivtiņa Firma nokavēja samaksat par manu pieslēgumu, un es nopirku zelta zivtiņu jauno numuru. Mājas lapā paskatījos, kādi ir tarifu plāni un atradu priekšapmaksas tarifa plānu pa 4.99€. Caur zz mājas palu papildināju kontu. Aizsūtīju v uz 1616, lai priekšapmaksas tarifu pieslēgt. Ko atnāca sms, ka jābūt reģistrētam lietotājam - jādodā ar pers. Apl. Dokumentiem uz klientu apk. Centru! Kas tas? ! Kāpēc man ir jāreģistrē priekšapmaksas numuru!? ! Un kad ienācu mana zz, tur vispār nav tāda plāna 4.99! Ir...

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes