Adrese: |
Dēļu iela 5 Rīga Latvia - LV-1004 (Juridiskā adrese) |
---|---|
Tālrunis: | +371 80000600 +37167060069 |
Fakss: | +37167060176 |
Darba laiks: |
9:00 - 17:00
9:00 - 17:00 9:00 - 17:00 9:00 - 17:00 9:00 - 17:00 slēgts slēgts |
Kategorija: | Telekomunikācijas • Mobilie operatori |
Sociālie tīkli: |
Tele2 - Sūdzības un atsauksmes
AtrisinātaTele2 - Агрессивный маркетинг
Звонки с номера 66116848 достали! Представляются как TELE 2 biznesa grupa, звонят на офисный телефон несколько раз в день. Просьбу убрать номер из списка игнорируют. Уже только из за этого никогда не стану сотрудничать с TELE 2 - хороший сервис так не навязывают.
Tele2 - Krāpšana
Esmu tele 2 klients ap 15 gadi. Piedāvāja paņemt izmēģināt rūteri, jo ir slikta zona. Pēc nedēļas atteicos telefoniski. Vēl pēc nedēļas piedāvāja līgumu ar atlaide un teica ka zvanīs pēc nedēļas. Kad atgriezu rūteri klientu centrā, teica ka ir jāmaksā par to 21e. Pēc tam rakstīju lai skaidrot situāciju, ka nebiju piekritīs līgumam. Teica ka darbinieks zvanīja, bet nevarēja sazvanīt un tāpēc es itkā piekrita līgumam un tagad par līguma laušanu jāmaksā 141e. Labs bizness, uzpīkstini vienreiz un iekasē 141e.
Tele2 - Nekorekti rēķini
Piekrītu paņemt no tele2 rūteri ar iespēju atteikties no tā bezmaksas 14 dienu laikā. Man teica ka tele 2 klientu centri nestrādā kovid 19 dēļ. Un jāatgriež rūteris mēneša laikā pēc klientu centri būs atverti. Pēc nedēļas zvanīja un atteicu. Vēl pēc nedēļas zvanīja tele 2 darbinieks un piedāvāja padomāt par līgumu. Pēc tam nebija kontaktā ar šo pārstāvi. Kad klientu centri sāka strādāt, atgriezu rūteri. Bet saņēmu rēķinu par rūtera atgriešanu 21,92e. Rakstīju tele2, un apmēram pēc mēneša...
Tele2 - Обман , плохой сервис враньё дурят клиентов
Добрый васе день! Был взят рутер в tele2 для дома переехали в дом и рутер плохо работал ладно неделю ладно две но когда 4-5 месяцев мы звонили жаловались нас дали два раза скидку по 7 € и мне его поменяли на другой и сказали если будет так же само глючить виснуть писать заявление и они в теле2 будут рассматривать надо нам за него платить или нет один оператор сказал за каждый месяц надо заплатить 7 с капейками но в договоре написано что они предоставляют хорошие услуги рутера что проблем не...
Tele2 - Mobilais internets
4g интернет просто ужасен, особенно по вечерам. Днём скорость составляет от 5 до 20 мбит, вечером от 5 до 10, а это хуже чем древний lattelecom интернет через телефонный провод. О стабильности вообще никакой речи не идёт, пинг скачет от 90 до 500, об играх можно вообще забыть. Интернет сугубо для одиночного пользования ибо если хоть кто-то ещё сидит в интернете то пинг 500 обеспечен. Сосед сидит в бите 4г, у него качает по 10мб сек, у меня по 1мб сек, цена одинаковая... Зона покрытия есть 4г+ а...
Tele2 - Mājas internets
Labdien! Lieta tāda. Mēs vēlējāmies atteikties no mājas interneta, jo te viņš gāja, te nē. Piezvanījām uz tele 2 viņi teica, ka atsūtīs meistaru, kurš uzliks antenu un ja tad neies, tad mums apsolīja, ka varēsim lauzt līgumu un netiks piemērota maksa par līguma laušanu. Atbrauca meistars, secināja, ka ka internets tiešām neiet un uzliekot anteni nekas nemainās. Meistars teica, ka uzrakstīšot par šo problēmu un mēs droši varot doties uz tele 2 centru aizvest iekārtu. Tele 2 centrā lika...
AtrisinātaTele2 - Pakalpojuma izbeigšana, rēķins
Sveicināti. No Tele2 pakalpojumiem vēlējos atteikties apmēram Maija sākumā/vidū. Rakstiju vēstuli iekš mans.tele2.lv, saņēmu atbildi ar piedāvājumu saglabāt numuru. Vēlreiz atteicos un paziņoju ka vēlos atteikties no pakalpojumiem - tiku ignorēts. Saņēmu kārtējo rēķinu. Turpināju rakstīt un iebilst. Sūtiju e-pastu 6. Junija. Tagad saņemu atkārtoti rēķinu par pilnu maija mēnesi un par periodu līdz 14. Jūnijam. Kādēļ man būtu jāmaksā par tele2 neprofesionalitāti? Vairāk kā mēnesi tele2...
Tele2 - Bezlimita zvani izrādās nav bez maksas
Publisks fui Tele2, ka stāsta, ka ir bezlimita zvani, bet tagad sanāca izbrīns, ka par zvanu uz SWE bija jāmaksā (0,23Eur/min). Man ir Bezlimits. LMT gan Brīvībai ir visi zvani bez maksas uz EEZ valstīm, lai kur pats atrastos. Jāuzmanās ar visiem šitiem. It kā sola debesmannā, bet beigās ar maziem burtiņiem kas cits sarakstīts.
Tele2 - Maldinoša
Es pirku jaunu iphone11, tele2 veikalā, ka papildiespēju, konsultants piedāvāja pievienot telefona apdrošināšanu. Teicot, ka maksājot katru mēnesi 10,98, es bušu pasargāta gan no visādiem bojājumiem, gan no telefona zaudēšanas. Tas bija visa informācija, kura bija prezentēta man par šo pakalpojumu. Forši, papildus pakalpojums pārdots! Pēc 6 mēnešiem notiek gadījums - tika salauzts ekrāns. No paziņam uzzināju nepatīkamu situāciju, ka noformējot apdrošināšanu vajadzēja vienalgi maksāt pašrisku...
Tele2 - Maldināšana
Soreiz gan ir nedaudz par daudz. Biju paņemis mājas internetu uz 24 mēnešiem. Martā atteicos un samaksāju summu 42 eur, ko tur par uz vietas pārdevējs teica, ka tas esot par liguma laušanu. To ka man vel jāmaksa papildus 60 eur kas mana atnāca pēc diviem mēnešiem, par to man neviens neko neteica. Centos zvanit, runat, sarunat, beigas aizgāju uz tele2 centru Liepāja, kur man laipni paskaidroja visu kas un kā. Man nav problēmas tos sasodītos 60 eur jums samaksat un es ari atteikuma bridi kad...
Tele2 - Jautājums
Esmu tele2 klients jau 2 gadi. Rēķinus un nomaksas maksāju laicīgi pie tele2, arī pie tele2 pirms viena mēneša ņemu internetu. Šodien vēlējos pāriet no bites, bet man atsaka pieslēguma iegādi, jo esmu melnajā sarakstā. Tas ir viņu melnajā sarakstā? Maksātspēja nav mainījusies uz slikto pusi.
Tele2 - Slikts serviss, maldinoša informācija
Saņēmu labāku interneta pieslēguma piedāvājumu un tāpēc zvanīju tele2 operātoram, lai lauztu esošo līgumu. Sarunas laikā operātore pārbaudīja vai man nav parāds par tekošo periodu un līgums tiek lauzts tajā pašā dienā. Laipni atvadījāmies un domāju, ka viss kārtībā. Liels bija mans pārsteigums saņemot epastu no tele2 ar rēķinu par pagājušo mēnesi kaut biju pārliecināts, ka līgums ir izbeigts. Zvanīju atkārtoti uz tele2, lai noskaidrotu kāpēc ir piestādīts rēķins kaut līgumam ir jābūt izbeigtam...
Tele2 - Skaru nestrādašana
Tātad es mocos pēdējo nedēļu ar tele2 internetu un Sakariem, sēžot internetā uz mobilajiem datiem zūd savienojums un parāda tikai atkārtas zvanus un lai tiktu atpakaļ pie savienojuma ir katru reizi jārestartē telefons! Telefona vaina ta nav jo ieliekot lmt simkarti un lietojot, lmt mobilos datus un Sakarus nekas tāds nenotiek! Telefons ir pirkts pie tele2.
Tele2 - Noņem naudas no kredīta
Nopirku papildināšanu par 1.50 pēc viena meneša paskatījos uz balansa jau 0,60 - man vecs telefons kur nav interneta pieslēgšana un ne kur ne zvanīju un man ne zvanīja vnk parbaudit kas darams ar to zz-fakts ir fakts naudas kaut kur pazud un tas ne pirmo reize ka es redzu
Tele2 - Darbinieku nekompetence
Trešdien 11.03.20. 14: 05 sarunā ar tele2 'speciālistu' sarunā veicu pasūtījumu mobilajam xiaomi mi9 6/128, kurš pēc atkārtotas pārjautāšanas apstiprināja, ka noliktavā ir pieejams tieši šis modelis, pilnīgi nodiktēju pa burtiem, kas ir vajadzīgs. Nākamajā dienā no rīta saņemu preci un verot vaļā kasti ieraugu, ka tas ir nevis mans sūtītais modelis, bet gan xiaomi mi9t 6/128, kas būtībā ir pilnīgi cits no iecerētā. Nekavējoties zvanīju atpakaļ tele2 12.03.20. Ap 11: 24 un teicu, ka ir notikusi...
Tele2 - Slikts serviss
Labdien! Mans dēls apmeklēja Tele 2 centru Madonā, lai iegādātos telefonam vāciņu. Apskatot vāciņus, viņš nevarēja izlasīt, kurš atbilst viņa telefonam, jo viņam ir problēmas ar redzi. Tad viņš pajautāja klientu apkalpošanas speciālistei. Lai palīdz, uz ko viņa atbildēja - akls esi, izlasīt nevari-. Kā tajā brīdī jutās mans dēls?
Tele2 - Krāpšana,melošana un apsolījumu neveikšana
5 fabruāri izteicu vēlēšanos atteikties no tele2 interneta, uzzvanot tehniķim, uz ko viņš pateica ka no šodienas internets būs atslēgts, atslēdzām mājās viņu, ielikām kastē un aizmirsām, gaidot rēķinu par pusotru mēnesi, kurā mēs lietojām šo internetu, no tele2 puses nebija nekādu vēstuļu un t. T, vismaz par to ka internets tika atslēgts. Jaunajā mēnesī atnāk rēķins, bet nevis par pusotru mēnesi bet par veseliem 2 Mēnešiem, bet nu, tas ka mēs to internetu vairs nelietojām mēnesi, tas nevienam...
Tele2 - Nesaprotama kredītreitinga sistēma
Bijām ar sievu uz tele2 centru, lai iegādātos kārtējo jauno ierīci. Informācijai - 3 gadi rēķini tiek maksāti bez nevienas dienas kavējuma,2 iphone katrs pa 800 eur tika izmaksāti pilnībā. Tika paņemta vēl trešā ierīce kura maksājas jau 7 mēnešus. Domājām paņemt sievai iphone, skatījāmies pirms 2 mēn iemaksa bija tuvu 300 eur, šodien atnācām uz centru nu jau jāliek galdā 600 eur iemaksu, mazliet apstulbām, jo klāt nekas nav ņemts, bet 300 eur klāt vēl ir pienācis. Būtība ir tāda tu vari ņemt 10...
Tele2 - Svarīgas informācijas slēpšana
Tele 2 slēpj no klientiem info, ka garantijas remonta laikā maiņas tālruni dod tikai uz nomaksu pirktajiem tālruņiem. Samaksājot uzreiz pilnu tālruņa cenu, garantijas remontā laikā pēc viņu iekšējiem noteikumiem maiņas tālrunis nepienākas. Par to nav info ne mājas lapā, ne klientu centros.
Tele2 - Гарантия и страховка телефона
При приобретении телефона предлагают оформлять страховки от падений, удара... Оформили, хотя никогда телефон не отправляли в ремонт даже. Но, случилось так, что упал телефон... Бывает. Ребёнок был расстроен и тут вспомнили про страховку! Отправили телефон и получили ответ - ремонт 70 евро и страховка не оплачивает! Так, простите, какого... Тогда мы платили за страховку каждый месяц? Зачем она тогда вообще нужна? ! Мы очень разочарованы! Люди, не тратьте деньги!