Adrese: |
Dēļu iela 5 Rīga Latvia - LV-1004 (Juridiskā adrese) |
---|---|
Tālrunis: | +371 80000600 +37167060069 |
Fakss: | +37167060176 |
Darba laiks: |
9:00 - 17:00
9:00 - 17:00 9:00 - 17:00 9:00 - 17:00 9:00 - 17:00 slēgts slēgts |
Kategorija: | Telekomunikācijas • Mobilie operatori |
Sociālie tīkli: |
Tele2 - Sūdzības un atsauksmes
Tele2 - Slikts serviss
Pa dienu ir normāls internets (lietojams) bet uz vakaru internets vienkārši nav lietojams (no manas puses viss ir kārtībā gan atrodos tuvu internetam, ik pēc reizes restartēju rūteri, nekas Nepalīdz) tele2 vel Saka ka problēmas ir manā pusē...
Tele2 - Mājas internets
Kādas nedēļas divas - trīs viss var būt samērā labi (neskaitot pinga spaikus no 20 līdz 400 un biežu ātruma kritumu) , bet tad sākas - vai nu 4g atsakās strādāt vispār, vai nu internets pazūd vai vēl kaut kas. Vienmēr viņi atbild, ka viss ir ok no viņu puses. Sliktākā pieredze, kas man ir bijusi ir tieši ar tele2...
Tele2 - Slikts serviss
Vēlējos samaksāt atlikušo summu telefonam, kas bija paņemts uz nomaksu. Griezos tele2 centrā lai noskaidrotu summu un samaksāt. Tele2 centrā mani neviens nebrīdināja par to, ka ja es izmaksāju atlikušo summu ātrāk, tad par telefonu, kas bija paņemts ar atlaides nosacījumiem uz nomaksu, būs tā atlaides summa jāatmaksā, jo tā esot līguma laušana. Līgums bija noslēgts gadu atpakaļ, tādu niansi neatcerējos. Tā kā par to nebiju pabrīdināta, summu esmu samaksājusi. Atgriežoties tele2 centrā, kā arī...
Tele2 - Briesmīgs mājas interneta
Briesmīga kvalitāte mājas internetam. Esam Rīgas iedzīvotāji. Rīgā pat netiek nodrošināta kvalitāte. Izmantojam majas internetu ar go3 tv. Viss uzkaras ik pēc 10 sekundēm uz 30 sekundēm. Viss ko tele2 atbild - noslogota bāzes stacija. Ceram uz sapratni. Ne. Diemžēl nesaprotu ka var būt tik nekvalitatīvs pakalpojums. Un abiem telefoniem kas ir mūsu mājas ar tele2 pieslēgumu - zona ir viena strīpiņa. Skaisti, vai ne tele2? Un par to pleš milzu naudu.
Tele2 - Lēns internets
Katru dienu, no 18:00 līdz vēlai naktij ir ļoti lēns internets, dienā viss ir labi, spēlējot spēles pings ir ap 50-70, kas ir normāli, taču vakaros ir pāri 700, nokrītas un pēc 5 sekundēm tas pats vien ir. Zvanīju jau vairākas reizes, taču teica, ka tāda teritorija un rūteri vajag novietot citā mājas stūrī, kā arī nostūma to uz laikapstākļiem, taču šaubos, ka katru vakaru ir tik slikti laikapstākļi, ka signālu nevar ķert, visdrīzāk speciāli griež ātrumus nost, jo bijusi sagadīšanās, ka tieši...
Tele2 - Ļoti slikts serviss
1) Draudzene noformēja datoru uz nomaksu, samaksāja pirmo iemaksu. Smieklīgākais tas, ka labi es saprotu datorus kā sēkliņas izpirka un palika 2 datori. Viens Valmierā, otrs Liepājā. A mēs esam no Rīgas. Nu ko darīt? Davaj zvanu uz Tele2 : Varbūt pastāv iespēja pārsūtīt ar kurjeru datoru uz Rīgu? Nē, piedodiet šāda iespēja nepastāv. Nu OK ko darīt? Nolēmām, ka draudzene nostrādās nākošās divas dienas. Un pirmajā brīvdienā 11.03.20 brauksim pakaļ. Pirmdien 08.03 pasūtījām; otrdien 09.03...
Tele2 - Krāpšana
Esiet ļoti uzmanīgi ar rēķiniem! Sākot ar brīdi, kad noslēdzu līgumu par jaunu pieslegumu, man uz e-pastu sāka nākt 2 rēķini. Abi par vienādu summu un līdzīgu klienta nr. Sveša persona bija norādijusi manu e-pasta adresi kā saz. Līdzekli. Pēc dažiem mēn. Šo svešo personu pēc mana pieprasījuma atslēdza, bet es neuzmanības dēļ nomaksāju svešu rēķinu. Sanāk, ka šī persona bija pievienota brīdī, kad es noslēdzu līgumu par pakalpojuma sniegšanu.
Tele2 - Cena nav noteicošais.
Bijis pieslēgums tele2 bizness. Nākas bieži runāt pa telefonu un bieži vien zvana jauni klienti, no kā var secināt, ka sakariem ir būtiska nozīme, jo tā ir nauda vistiešākajā nozīmē. Problēmas ar sakariem uz Rīgas apvedceļa Jaunmārupe - Babīte. Vārdu dzird, trīs nē - zvanīja potenciāls klients. Normāli aprunāties varējām, kad biju ticis līdz babītei. Izlēmu mainīt operatoru, jo biznesā visam jānotiek kā pa notīm. Pieteicos lmt pieslēgumam. Menedžeris piedāvāja tarifu plānu, parunājāmie...
Tele2 - Slikts, nekvalitatīvs internets
Pirms dažiem gadiem, kad pirmo reizi bija pieslēgts tele2 4g mājas internets, viss bija ideāli – vietnes, video raiti ielādējās un nebija nekādu aizķeršanos. Taču pēdējos mēnešos interneta kvalitāte kļuvusi vienkārši šausmīga. Uz šo brīdi internets nemaz nekvalificējas kā mājas internets, jo priekš vairākiem lietotājiem ģimenē tas vienkārši nespēj pavilkt. Speedtest.com rezultāti – ping: 17 - 30 ms, download: no nulles līdz 10 mbps un upload 20 - 40 mbps. Konsultants no tele2 pa telefonu...
Tele2 - Slikts mājas internets
2020. Gadā oktobrī zvanīja tele 2 pārstāvis un piedāvāja pieslēgt par īpaši labu cenu 15.99 mājas internetu un go3 tv ar līgumu uz 2. Gadi. Operators solija ka būšot ātrs internets, jo tele 2 tornis no mums atrodas tikai 1.5 km attālumā. Piedāvājums šķita labs uz ko arī parakstījos. Pieslēdzot tv un internetu jau pirmajā vakarā sākās problēmas. Tv ik pēc padsmit sekundēm kārās, internets bremzēja. Zvanīju tele 2, teica ka iespējams rūters vainīgs. Braucu pie viņiem nomainīju rūteri, neka...
Tele2 - Slikts serviss
Internets majai "bezlimits+plansete sm-t515 (mēsls pilnigs, pat 7 gadi vecā kitkat plansete sm-t320 ir labāka) " drausmigs, ja nesudzas viniem regulari, tad vini pienem ka viss tur kartiba, cik var zvanit un sudzeties? Zb... Cik gadi pagajuši? Par 5g fantazē. Kāds maksimalais interneta ātrums bija pirms 8gadi tads ari tagad. Necensas nodrosinat servisu, par kadu tiek maksats, varu saderet ka riga tadi sudi nenotiek "a maksajam ta visi vienadi", pa dienu pat zem 1mbit nokriit, bet nakti kad nav...
Tele2 - Slikts serviss, lobē atsevišķas bankas
Sveiki. Esmu tele 2 klients ar vairāk kā 2 gadu stāžu. Nav ļoti daudz, bet tomēr. Uz mans vārda tur ir 3 telefona numuri, kā arī uz nomaksu paņemti 2 telefona aparāti un rūteris. Tā kā uzņēmums elektroniskajiem norēķiniem piedāvā tikai 3 bankas - Swedbank, Seb Bank un citadele, bet pašam ir Luminor, tad ikmēneša rēķina apmaksa tika veikta no sievas Seb bankas konta. Pagājušajā nedēļā vēlējos uz nomaksu iegādāties datoru, taču tagad man paziņo, ka norēķināties par to sieva vairs nedrīkst...
Tele2 - Klientu apkalpošanas kvalitāte
Pirms 4 dienām (piektdienā) sazinājos ar Tele2 biznesa apkalpošanas nodaļu, lai iegādātos ONEPLUS 8T tāruni uzņēmumam, uz nomaksu. Persona vārdā Zane B., lūdza līdz plkst. 14:00 e-pastā nosūtīt pilnavaru, personai, kura pirmdienā būs uz vietas un varēs saņemt šo tālruni. Pilnvara tika sagatavota, parakstīta un nosūtīta uz norādīto e-pasta adresi jau nedaudz pirms 13:30. E-pastam atbilde nesekoja. Pirmdienas rītā sūtīju atkārtotu e-pastu ar jautājumu vai šajā dienā būs piegāde, uz kuru atbilde...
Tele2 - Klientu apkalpošana nožēlojamā līmenī
Pirms apm 2 mēnešiem izbeidzu attiecības ar tele 2, jo klientu centrā strādā slinki amatieri. Mīļā miera labad atgriezu arī mobilo modemu (baterija biresmīga) . Paziņoja, ka vēl būšōt viens rēķins par interneta lietošanu par kārtējā mēneša nedaudz dienām. Rēķinu nomaksāju. Pēc nepilna meneša sekoja vēl viens rēķins par neveiktiem pakalpojumiem, kas bija netaisnīgs uzrēķins, jo biju taču atstājis "svēto govi". Klientu centra pārstāvis atgriežot mobīlo modemu neko par kaut ko tādu pat...
Tele2 - Visi klienti vienā maisā
Esmu tele 2 klients jau apmēram 4 gadi. Šo gadu laikā neesmu kavējusī nevienu maksājumu. Arī pēc izdevīgās 50 procentu atlaides beigām konkrētajam tarifam paliku kā viņu klients. Netika laicīgi nomaksāts viens rēķins. Un ar mani neviens nav sazinājies un atsūta paziņojumu ka ja līdz konkrētam datumam nenomaksās uzreiz parādu piedziņā. Vispār domā ar galvu tas tele2? Tiešam visi klienti jāliek vienā maisā? Vispār saprot ko nozīmē ka kādu ieliek parādu liedziņā? Tā ir Melnā svītra pāri un...
Tele2 - Slikts serviss
Теле 2 интернет магазин продал нам часы стоимостью 550€ Доставка была через DPD, коробка с лентой Теле 2 была цклой и не тронутой а вот часы в коробке были вскрыты без защитной плёнки. Естественно часы вернули на следующий день а вод денюжки тепер надо ждать! Будте осторожны, продают б/у вещи по цене новых!
Tele2 - Slikts 4g internets
Jau kuro reizi zvanu uz tele2, katru reizi man Saka, ka jā, jūsu rajonā ir pašvaki. Sola, ka būs labāk. Nekas nemainās. Vakaros tv nemaz nevar paskatīties un kur vēl ja datoru pieslēdz tad vispār viss apstājās. Nezinu vairāk pie kā griezties, tāpēc rakstu šo sūdzību.
Tele2 - Brāķis
Sveiki! Gribēju painteresēties. Es janvāra sākumā paņēmu telefonu uz nomaksu. Bet otrajā dienā pazuda skaņa. Lab likas nekas traks, tad pēc nedēļas atkal.. Aiznesu lai taisa garantija. Ķip cik sapratu visu plati telefonam nomainīja. Piektdien dabūju atpakaļ telefonu.. Tagad atkal pazuda skaņa. Vai var atgriez telefonu atpakaļ, un paņemt citu vietā? Jeb vispār atteikties no visa?
AtrisinātaTele2 - Palicis lēns bezvadu internets
Rudenī sākām lietot tele2 bezvadu internetu mājai. Sākumā viss bija kārtībā un varēja skatīties gan Smarttv, gan reizē lietot internetu gan datorā, gan telefonos. Jā vakaros internets bija lēnāks ~15mbps robežās tomēr ar to pietika visai ģimenei. Taču sākot ar 2021 gadu 4g tīkla ātrums vakaros ir samazinājies līdz 1mbps. Šādu internetu lietot nav iespējams. Tele2 visiem veidiem cenšas atrunāties ka viņu pusē viss ir kārtībā. Vaina ir rūtera novietojumā, vai rūterī utt. Cien. , tele2 ja tā būtu...
Tele2 - Krāpšana, tarifu plāns
Pirms apt gada Apt tele2 tarifu plānu jauniešiem (pirms tam bija bezlimits) . No pārslēgšanas brīža uzreiz kļuva ievērojami sliktāks internets - tas ir ļoti lēns (ja pirms tam visur bija tikai 3g, tad tagad rada vienīgi h+ vai e) . Sākumā likās, ka varbūt, ka īslaicīga problēma, taču nekas nav mainījies un uzlabojies. Jūtos apkrāpta, un interneta kvalitāte ļoti apgrūtina un traucē aktīvi iesaistīties studiju procesā (tā kā esmu students) . Ar katru dienu ar vien vairāk domāju pāriet uz biti...