Tele2 - Baiss serviss
15+ gadus biju lietojusi Zelta Zivtiņu, vienmēr to papildinot laikus, taču, tā kā ZZ numurs vairs nebija primārais, par mata tiesu (burtiski) nokavēju nākamo papildināšanu. Aizejot uz Tele2 centru man pateica, ka savu numuru esmu zaudējusi, jo to laikus nepapildināju, taču ir iespējams veikt izmeklēšanu, un, ja numurs nebūs laists apgrozībā, tad varēs pāriet uz pieslēgumu. Ok, izveidoju Tele2 profilu, uzrakstīju iesniegumu. Pēc pāris dienām zvana, ka iesniegums jāraksta vēlreiz. Ok, eju atkal uz Tele2 centru, atkal rakstu iesniegumu. Paziņoja, ka atbildi dos aptuveni 1-2 mēnešu laikā. Gaidu un gaidu, ne ziņas. Tā kā bija jau pagājuši gandrīz 2 mēneši, piezvanīju uz Tele2 tālruni, lai noskaidrotu kā norit izmeklēšana. Man atbildēja ļoti nezinoša sieviete, kura savienoja ar ļoti rupju vīrieti, kurš pateica, ka viss esot bijis MELI un numuru nav iespējams atjaunot. Atkal devos uz Tele2 centru, lai noskaidrotu kas notiek, kāpēc es vēl joprojām neesmu informēta par izmeklēšanas gaitu. Atbilde ko saņēmu mani šokēja- pieslēgumu uz šo numuru vairs nevar izveidot, jo tas JAU ir laists apgrozībā. Secinājumi? Tele2 ir pilnīgi vienalga par saviem klientiem! Es biju gatava katru mēnesi viņiem maksāt caur pieslēgumu, lai tikai paturētu savu numuru, kurš man bija 15+ gadus, taču viņiem tas ir burtiski pie kājas. Izskatās, ka nekāda izmeklēšana netika veikta, bet gan tika novilkts laiks, lai numuru varētu atkal laist apgrozībā kādam potenciāli bagātākam/aktīvākam klientam! Pretīga attieksme, neskaidras atbildes un neesošs serviss! Izvēlieties telefona sakarus pie kāda cita!
Gaidām detalizētu informāciju no klienta, kas nepieciešama situācijas risinājumam
Komentāri (6)
Zelta Zivtiņas kvalitāte ir krītusies jau... Kādreiz bija laba līmeni, bet tagad ļoti katastrofāli vāji.
Pati nepapildināji, bet tik milzīgs teksts ar vainas novelšanu uz citiem...
Visi esam tikai cilvēki- jā, tā ir mana vaina, ka laikus nepapildināju, taču šeit ir runa par klientu apkalpošanas servisu. Mēnešiem ilgi vazāt aiz deguna nav normāli. Vairākas reizes bija fiziski jāiet uz klientu servisu, taču beigās tas viss izrādījās velti. Neviens no klientu apkalpošanas speciālistiem nevarēja dot konkrētas atbildes. Kāpēc velti tērēt klienta laiku, ja nav vēlmes viņu saglabāt?
Kaut kā neticās, ka Tele2 jau pēc pāris mēnešiem no noslēgšanas brīža laiž apgrozībā Jūsu numuru. Tiešām nokavējāt "par mata tiesu"?
Pēdējo reizi tika papildināta februāra vidū un netika lietota līdz augustam. Ja 6 mēnešus nepapildina, tad numuru zaudē. Augusta vidū sim karte vairs nestrādāja, konkrētu datumu vairs neatceros, bet pāris dienu jautājums. “Izmeklēšanu” it kā sāka septembrī, pēc vairākiem apmeklējumiem un zvaniem klientu apkalpošanas servisam tikai novembra vidū deva atbildi, ka numurs esot nodots apgrozībā un vairs nav izsekojams. Mācība gūta.
Mjā paša vaina, ka nepapildinājāt to, taču tele2 speciālistu jau nav vairāk kā 15 gaudus. Tur pieņemti un regulāri mainās. Savukārt speciālisti aizgāja, jo tele2 ir skopa kompānija un nenovērtē darbiniekus savus - mazas algas. To pašu saņem arī parasti ierindnieki, kuri neko nezin un pieļauj n-tās kļūdas.