www.sudzibas.lv Tele2 Krāpšana, slikts serviss

AtrisinātaTele2 - Krāpšana, slikts serviss

Man precīzi tāda pati situācija ar Tele2 1.decembrī! Tikai summa nedaudz mazāka - 70 EUR !

Saņēmu sms no tele2 par to, ka mans kredīt limits (70 EUR) ir pārtērēts, kaut arī esmu pārliecināta, ka rēķinam jābūt 15 EUR un papildus pakalpojumi nav izmantoti. Sazvanot operatoru, tas atbild ka informācija par ko šāda summa būšot 7.-8.datumā. Operatore arī nevarot apskatīties kādēļ tā. Tad kā jūs varat zināt kāda ir summa ja jūs nezināt no kā tā veidojas?

03.12.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Tele2 Latvija Pārstāvja atbilde 03.12.2020

Gaidām detalizētu informāciju no klienta, kas nepieciešama situācijas risinājumam

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Jelena17 10.12.2020

Kļūda rēķina ir novērsta, situācija ir atrisināta.

J

Komentāri (2)

J Jelena17 03.12.2020

Rakstīts, ka Tele2 gaida informāciju no klienta, bet nav saprotams kādu? Ar klientu (mani) neviens nav sazinājies!

Tele2 Latvija Pārstāvja atbilde 03.12.2020

Labvakar! Mēs Jums nosūtījām privātu ziņu portālā sudzibas.lv ar lūgumu precizēt kontaktinformāciju. Jums ir iespēja mums uzrakstīt arī caur Tele2 pašapkalpošanās portālu mans.tele2.lv vai arī sūtot e-pastu uz adresi [email protected]. Ja rakstīsiet mums ar e-pasta palīdzību, lūgums norādīt Jūsu klienta numuru un līguma paroli. Cerams spēsim kopīgi atrast risinājumu Jūsu situācijai.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes