AtrisinātaTele2 - Krāpšana, slikts serviss
Man precīzi tāda pati situācija ar Tele2 1.decembrī! Tikai summa nedaudz mazāka - 70 EUR !
Saņēmu sms no tele2 par to, ka mans kredīt limits (70 EUR) ir pārtērēts, kaut arī esmu pārliecināta, ka rēķinam jābūt 15 EUR un papildus pakalpojumi nav izmantoti. Sazvanot operatoru, tas atbild ka informācija par ko šāda summa būšot 7.-8.datumā. Operatore arī nevarot apskatīties kādēļ tā. Tad kā jūs varat zināt kāda ir summa ja jūs nezināt no kā tā veidojas?
Gaidām detalizētu informāciju no klienta, kas nepieciešama situācijas risinājumam
Komentāri (2)
Rakstīts, ka Tele2 gaida informāciju no klienta, bet nav saprotams kādu? Ar klientu (mani) neviens nav sazinājies!
Labvakar! Mēs Jums nosūtījām privātu ziņu portālā sudzibas.lv ar lūgumu precizēt kontaktinformāciju. Jums ir iespēja mums uzrakstīt arī caur Tele2 pašapkalpošanās portālu mans.tele2.lv vai arī sūtot e-pastu uz adresi [email protected]. Ja rakstīsiet mums ar e-pasta palīdzību, lūgums norādīt Jūsu klienta numuru un līguma paroli. Cerams spēsim kopīgi atrast risinājumu Jūsu situācijai.