Tele2 - Apkalpošanas serviss
Labdien, pagājušo nedēļu aizbraucu uz alfas tele2 centru, lai iedotu telefonu garantijā. Sievietei, kas mani apkalpoja bija jāizdara divas vienkāršas lietas, nosākuma viņa pateica, lai izslēdzu find my iphone, lai telefonu varētu aizsūtīt uz garantiju un sākt to remontēt, ko viņa arī pārbaudīja un apstiprināja, ka tas ir izdarīts. Tagad man raksta no Mttc servisa un Saka, ka tas nav izdarīts. Otra lieta, kas viņai bija jāizdara bija jānomaina pieslēgums. Apkalpošanas laikā to minēju vismaz 5x, vairākas reizes pārliecinājos, lai tas tiktu izdarīts. Vēlējos pieslēgt jauniešu tarifu, kur ir bezlimita internets un lai šo pieslēgumu varētu pieslēgt obligāti jāiet uz tele2 centru un tas jādara klātienē uzrādot personu apliecinošus dokumenti. Sarunas beigās šī sieviete apstiprināja, ka jauniešu bezlimita pieslēgums būs pieslēgts šīs dienas laikā. Ejot prom man tika iedots jauns telefons ko varu lietot kamēr mans telefons tiek remontēts. Nevarēju uzreiz pārbaudīt pieslēgumu, jo telefons bija jāuzstāda. Tad nu es atbraucu mājas un pārbaudot tele2 aplikācijā pieslēguma tarifu, man mistiski ir pieslēgti kaut kādi 2gb kurus pat nejautāju. Par ko tele2 darbinieki saņem algu varat man pastāstīt? Jo savu darbu viņi noteikt nepilda, kāda viņiem ir apkalpošanas kvalitāte, kāpēc man jātērē savs laiks un jāpilda viņu pienākumi? Esmu ļoti neapmierināta un plānoju iet uz Lmt!
Gaidām detalizētu informāciju no klienta, kas nepieciešama situācijas risinājumam.
Komentāri (1)
A jums jau pashai pirms vispar gajat uz turieni vajadzeja telefonu sagatavot nodoshanai nevis sedet veikala un traucet darbiniekiem kamer to visu darijat. Jus itka jauniete, bet gajieni jums ka pensionaram.