Swedbank

Swedbank AS
Adrese: Balasta dambis 15
Rīga
Latvia - LV-1048
(Juridiskā adrese)
Tālrunis: +371 67 444 444
Darba laiks: 9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
10:00 - 17:00
slēgts
Kategorija: Bizness / Finanses  •  Bankas
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

1%
Sūdzības
330
Atrisinātas
4
Ar atbildēm
0
Apskatīt statistiku

Swedbank - Sūdzības un atsauksmes

Swedbank - Slikts serviss

Slikts serviss Rītdien 30.04 man beidzās kredītkartes lietošanas terminš. Savā internetbankā es izvēlējos iespēju, ka jaunā karte man atnāks pa pastu uz mājas adresi. Palika viena diena līdz kartes derīguma termina beigām, bet karte joprojām nav atnākusi. Zvanīju uz Swedbank info tālruni trīs dienas pēc kārtas. Visas trīs reizes man ta un neizdevās aprunāties ar speciālistu. Savienojumu gaidīju līdz pat 15 minūtēm. Zvanīju arī caur skype, bet tur arī nebija iespējams sagaidīt savienojumu ar speciālistu. Vienkārši briesmīga klientu apkalpošana!

S Sunny123 29.04.2017
Komentāri 9 Bankas

Swedbank - О поступлениях денег

О поступлениях денег Почему именно в этом банке детские приходят каждый месяц по разному,а не в одно и тоже число,как в других банках? Почему нельзя в одно и тоже число перечислять? Теперь после такого я с ваш банк менять буду на другой. Также был ещё один случай,который до сих пор не решон. Скоро год будет как решается. У всех других людей у кого другой банк всё во время приходит,а в нашем банке всё время не понятность.

Swedbank - Nekompetents darbinieks

Nekompetents darbinieks Labdien ! Šodien Mola filiālē gribēju pievienot vecāsmammas kontu savam bankas kontam. Darbiniece Signe Orbidāne veica izmaiņas. Mājās pārbaudot izmaiņas konstatēju, ka nekas nav pievienots. Zvanīju uz banku izrādās, ka tā darbiniece izdarīja visu otrādi pievienoja manu kontu vecāsmammas kontam. Tagad man atkal ar vecomammu jābrauc uz Mola filiāli visu labot. Vecaimammai ir slimas kājas viņai ir grūti, atkal jāzaudē laiks vienkārši nekompetenta darbinieka dēļ. Man ir zudusi tagad uzticība...

M meija 22.04.2017
Komentāri 1 Bankas

Swedbank - Slikts serviss

Slikts serviss Devos uz Swedbank filiāli Vecrīgā, lai saņemtu konta izdruku. Izstāvēju nepieklājīgi garo rindu, skaidri un konkrēti paskaidroju darbiniecei to, ko no viņas vēlos, viņa atbildēja ļoti strupi, neieinteresēti un rupji. Ļoti slikta klientu apkalpošana.

K Kristaps 23.03.2017
Komentāri 2 Bankas

Swedbank - Krāpšana

Krāpšana Какое - то время назад был взят кредит в swedbanke. По кредиту получилась переплата 189 € теперь требую вернуть переплоченную сумму. Банк пишет что это невозможно. Может у кого - то была похожая ситуация. Хочу просто понять эту инструкция банка или человек если устроился работать в банк имеет право счета обворовывать? С этим надо как-то бороться.

Swedbank - Naudas zādzības

Naudas zādzības Šodien iejeju kontā skatos pazudusi nauda no konta zvanu swedbankai jautāju kur pazudusi viņi atbild ka esot noņēmuši par kautkādu līgumu. suma kout neliela 7€ ar pāris centiem bet vienalga kādas tiesības viņiem ir bez manas atļaujas ņemt no mana konta kout centu tas ir cilvēktiesību pārkāpums

S sincuks1235 10.03.2017
Komentāri 6 Bankas

Swedbank - Slikts serviss

Slikts serviss Tas ir kaut kāds ārprāts. Gandrīz 10 minūtes gaidīju savienojumu ar bankas speciālistu pa telefonu,un tā arī nesagaidīju. Un ja ir steidzīgi jārisina kāds jautājums, kur tad vērsties?! Kas tā par apkalpošanu? Nav iespējams sazvanīt vispār! Traks var palikt. Un kā kļūt par bankas klientu ja tu nezini kā ar to sazināties pa telefonu! Esmu šokā!

A Akellachka 15.02.2017
Komentāri 8 Bankas

Swedbank - Naudas kāsēji

Naudas kāsēji Vēlējos sazināties ar Swedbank, lai atjaunotu pieeju internetbankai, zvanot uz 67 444 444, kas ir diennakts numurs (kā sniedz mājas lapas informācija). Zvanīju pirms 20:00 vakarā, neviens necēla, bet tas būtu sīkums, ja vien par to nejēdzīgo gaidīšanu neņemtu naudu! No viena telefona visu kredītu notērēju gaidot savienojumu ar operatoru, tā arī nesagaidot savienojumu. Zvanīju atkārtoti, bet atkal - nekādas atbildes. Kas tā par nejēdzību, ka tiek noņemta nauda pat nesagaidot savienojumi ar...

I ignorance 25.01.2017
Komentāri 5 Bankas

Swedbank - Customer service zem plintusa limena

Customer service zem plintusa limena Swedbank vienkarsi nirgajas par Latvijas iedzivotajiem. lai panemtu kreditu celtniecibai, ar iegadato zemes gabalu nepietiek un stabiliem menesa ienakumiem nepietiek, jaiekila papildus dzivoklis. Nav orienteti uz klientu, nevelas palidzet cilvekiem atrast labako risinajumu. Banka - jus pelnat uz kredita, ko es no jums aiznemos! Domina shopping Swedbank filiales darbiniecei atlika tikai velak uzlikt kajas uz galda un koslat gumiju. Briesmigi. Fu Fu Fu Swedbank!

Swedbank - Krāpšana

Krāpšana Vai jums kadreiz ir gadījies, ka iemaksājot naudu Swedbank iemaksas aparātos tiek saskaitīta mazāka summa nekā jus saskaitījāt? Varbūt tie bija 5, 10, 20 eiro un jūs pielāvāt domu ka kļūdījāties saskaitot. Bet ka ir kad naudas summa ko jūs iemaksājat ir 300 eiro 900 eiro vietā? Un pirms tam to naudu pārskaitījāt vairākas reizes? Šāda situācija notika man un par to es gribu jums pastatīt. Swedbank naudas iemaksas aparāti zog naudu! Iemaksājot swedbank automātā 900 eiro, tas saskaitīja tikai 300...

S sg333 11.11.2016
Komentāri 7 Bankas

Swedbank - slikts serviss židi , krapnieki

slikts serviss židi , krapnieki Swedbank P&C Insurance AS Latvijas filiāles octas apdrošinašanas briesmigais apkalpošanas limenis . Lieta tada ir noticis Octas gadijums kur vainiga apdrosinatais izradijas swedbank . Velejos uzinat ka virzas octas atlidzibas lieta, bet saņemu rupju apkalposanu 1 operatore pateica ka neesmu swed klients un nolika klausuli. Zvanu 2 reizi , nakama izstastot lietas butibu paludza viņai nosaukt swed vainiga klienta apdrošinašanas polises numuru, mani dati vai auto dati numurzimes nederot, pateicu...

Swedbank apdrošināšana - Atsakās izmaksāt atlīdzību par apdrošināta dzīvokļa bojājumu

Atsakās izmaksāt atlīdzību par apdrošināta dzīvokļa bojājumu Bankas darbiniece pierunāja apdrošināt savu dzīvokli, iegalvojot, ka tas būs ļoti izdevīgi. Protams! (kāds naivums manā vecumā...). Pēc dažiem mēnešiem augšējais kaimiņš pamatīgi nopludināja manu dzīvokli, kur vēsajā laikā vēl piedevām arī parādījās pelējums. Griezos pie apdrošinātāja, bet sekoja atteikums, jo, pelējums, lūk, uz viņiem neattiecoties un arī remonts neesot pietiekami smalks. Lieki teikt, ka attiecības ar šiem "apdrošinātājiem" neturpināšu un apsveru iespēju vispār slēgt savu kontu minētajā bankā. Neiekrītiet uz šo apmuļķošanu!

N novērotājs10 21.10.2016
Komentāri 31 Bankas

Swedbank - ISIC karte

ISIC karte Esmu nikna. Šodien, pēc dēla lūguma, kurš studē citā pilsētā, gāju uz Swedbank izņemt studenta ISIC karti. Līdzi pie notāra apstiprināta universālpilnvara, kas noslēgta starp mums abiem. Bet... man par šīs universālpilnvaras "pārbaudi" vai ko tur, pieprasīja maksāt 8 eiro. Kāpēc tik dārgi??? Vai ieskatīšanās notāru reģistros ir tik dārga? Es taču tur nevēru kontu un neņēmu arī kredītu uz viņa vārda. Būtu ar mieru šķirties no simboliskas summas 1 eiro apmērā, bet ne jau no 8 eiro.

J Juze 19.10.2016
Komentāri 6 Bankas

Swedbank - Slikts serviss

Slikts serviss Swedbank Rēzekne periodiski nestrādā iemaksas bankomāti, braukāju divas reizes un abas nestrādā, tad nākas braukt uz banku un tur iemaksāt, sanāk viņu tehnisko bojājumu dēļ man ir jātērē savs laiks un vel jāmaksā komisija par naudas iemaksu kontā... banka man pateica, ka pēc divām stundām vajadzētu strādāt, sanāk viņu priekšlikums ir man tagad sēdēt un gaidīt pie tā bankomata... varēja kaut komisiju neņemt

L Lj 18.10.2016
Komentāri 3 Bankas

Swedbank - Slikts serviss, attieksme

Slikts serviss, attieksme Tātad vēlos ar savu pieredzi Swedbank. Vēlējos iegūt kredītkarti lai segtu esošu kredītu nepārmaksājot. Vērsos ar iesniegumu, man nebija iespējams viņus vispār sazvanīt, 10 minūšu laikā gaidot no kartes kredīta tikai novilkti 5 eur. Tālāk saņēmu atteikumu. Kāpēc? Jo redz man ir ātrais kredīts. Nekad neesmu tādu izmantojis. Sliktākais serviss. Neiesaku nevienam izmantot Swedbank pakalpojumus. Nekompetenti darbinieki(es vēl saprastu, ja tas būtu noticis vienreiz, bet tas notika 3 reizes pēc...

Swedbank - Slikts serviss

Slikts serviss Swedbank marketologs ir pilnīgs id***. Tas maigi sakot vēl. Kā var uztaisīt filiāli Purvciemā, kurā nav nekāda rindas secība - tu nezini gaidīšanas laiku, nezini, kur jāiet. Numuriņu sistēma nav, pasēdēju 10 minūtes, neviens neko neteica, nenāca klāt un aizgāju prom uz Citadeli lielajā Maksimā.

A Aivars Kalns 12.09.2016
Komentāri 0 Bankas

Swedbank - Slikts serviss un apkalpošana

Slikts serviss un apkalpošana Labdien, šodien notika ļoti nepatīkama situācija ar swedbank pakalpojumiem. Ievietojot lielu naudas summu bankomātā, aparāts paņēma naudas summu, bet neieskaitīja kontā. Uzreiz tika zvanīts swedbank darbiniekiem un pat aizgāju uz banku, bet darbiniece pat atļāvās uzkliegt, ka sedzieties nauda tā kā man nepieciešama nekavējoties es viņu nedabūšu un liek gaidīt 2 nedēļas kamēr tiks izskatīta lieta. Pēc kuras var nemaz neatgriezt. Manuprāt tā ir krāpšana un cilvēku čakarēšana. Un, pēc manām domām, bankas darbiniekiem būtu jārīkojas nekavējoties, lai glābtu situāciju un saglabātu klientus.

S sendija24 25.08.2016
Komentāri 3 Bankas

Swedbank - slikts serviss,krapsana

slikts serviss,krapsana SWEDBANK samij poganij bank kotorij jest v Rige,rabotniki nemogut datj nikakoj informaciji,nicego neznajut.sidjat nicego nedelajut tolko mezdu soboj razgovarivajut a esli cto to sprosish to escho i nedovolnije cto k nim obraschajeshsja begite s etogo podobija banka

Swedbank - Drausmīgākā Bankā Visā Latvijā

Drausmīgākā Bankā Visā Latvijā Neizmantojiet so banku. Man teica ka par karti bus 20 euro, kas jau ir dārgi!!! A noplēsa - 50 euro. !!! Un netaisās atdod!!! Pie tam apkalpošanā sēž kaut kādas mazgadīgas , kuras nemāk izskaidrot normāli neko. Karoce visiem normālajiem, kam dārgs savs laiks un nervi - ejiet ar likumu no sī bankas!!!

Swedbank - Attieksme

Attieksme Lieta tāda , aizgāju omei paradīt kur var izveidot bankas kontu uz "SWEDBANK" izveidojām kontu , samaksājām 4.27 euro viss kārtībā. pagāja nedēļa atbrauca ome no laukiem izņemt karti , ko arī izdarijām. atnāca ome pie manis ciemos paprasija vai viņai ir visi papīri un viss ir kārtībā. Es vīņai saku ka viss ir tikai viņai nebūs internetbankas , tad viņa prasīja vai es varēšu nopirkt kautko internetā ( ome gribēja pasūtīt sev siltumnīcu ar piegādi uz mājām caur DPD) , es viņai teicu ka nē jo tad...

B Buka811 12.04.2016
Komentāri 8 Bankas

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes