Swedbank - Ļoti slikts serviss
Jāstāv rindā ap divām stundām, lai no sava konta pārskaitītu naudu, jo limitu viņi caur interneta banku nepalielina... Ņem pa vidu apmeklētājus bez numuriņiem, absolūti nesteidzas, vienu cilvēku apkalpoja 45 minūtes (varbūt ilgāk). Cilvēki sašutuši, jo šāda atatieksme nav normāla. Varbūt darbinieki ir neprofesionāli, ka nespēj ātrāk apkalpot klientus?
Komentāri (3)
Kā nepalielina limitu? Intereses pēc iegāju internetbankā un pamainīju savus limitus, nav problēmu :)
Ja nemākat palielināt savu limitu, tur jau nav banka vainīga.
Es tieši pagājušo nedēļu interneta palielināju kredītlimitu un nekādu problēmu. Jāatrod opcija " manas kartes" un pie tas ir sadaļā mainīt limitus.