Swedbanka/SEB banka - Pārskaitījums
Tātad, iegāju interneta bankā. Gribēju pārskaitīt mammai naudu, ievadu summu utt., viss labi, rāda maksājums izpildīts. Saglabāju maksājuma uzdevumu. Nākama dienā ieeju atkal savā interneta bankā, jo mamma prasīja, vai nauda ienāks šodien, teicu, ka protams, jo pārskaitījumu veicu vakar, maksājuma uzdevumu nosūtīju viņai uz epastu. Paskatos savā bankā, tāds pārskaitījums nav veikts. Vai nauda novilkta vai nē nezinu, jo nesekoju līdzi. Sazinos ar banku, saku tā un tā, nauda nav aizgājusi, bet maksājuma uzdevums ir. Viņi neko neredzot atsūtiet uz mūsu epastu, šo maksājuma uzdevumu. Nezinu, ko lai ar to banku dara, būs jāmeklē cita banka, kas veic savas funkcijas normāli, un neliek man justies kā muļķei, kad viņiem, kaut kas neaizgāja. Redzēsim, kā viņi nokārtos šo jautājumu. Ja jau bankai problēmas ar serveri vai ko citu, kāpēc man būtu jācieš. Ceru, ka nauda ienāks mammas kontā. Ja es būtu Juridiska persona vai uzņēmums noteikti būtu zaudējusi naudu, tādu kļūdu dēļ, gan jau kāds vīņus satramdīs, par šādām kļūdām.
Komentāri (5)
Juridiska persona pat īsti neskaitās patērētājs viņiem nedaudz sliktāki noteikumi.
Un uz kuru tad banku jūs dosieties? Dažreiz lasu šo naivuļu komentārus un tads iespaids rodas, ka jūs dzīvojat kaut kādā ilūziju pasaulē, kur tek piena upes ar ķīseļa krastiem. Šeit ir pietiekami daudz "labu" vārdu par visām bankām, palasiet var būt pirms mainīt banku. Bez tam, lai ko arī neteiktu par Swedbank tai ir pati labākā internetbanka. Bet es saprotu, ka viss labais nāk tikai salīdzinot. Toties jaunajā bankā atkal varēsiet baļaut un ārdīties, kas jums tā par banku, manā iepriekšējā bankā bija tā un tā. Jā katra vietā sava kārtība un savi noteikumi un nav divu vienādu.
Neticu gan, ka nauda pazūd vai līdz galam izpildīti maksājumi nav aizgājuši. Ir tā, ka dažreiz cilvēki tos saglabā izpildei un tā arī sagatavēs tie paliek un protams uzminiet, kas ir vainīgs? Banka! Jo neviens taču neiformēja (stulbas blondīnes), ka maksājums, kurš ir saglabāts izpildei vēl nav nedz apstiprināts nedz arī pārskaitīts.
Jā interesanti gan kā atrisināsies šī situācija noteikti uzraksties, kur "pazuda" jūsu maksājuma uzdevums. Pasmiesimies visi kopā.
Vienreiz jau teicu, visas bankas sūkā ledu, tāpat kā mobilo tel. operatori un telev./interneta operatori! Nevienā vairs nav izvēles, kurā labāk, kurā sliktāk. Visās , pilnīgi visās ir teju vai vienādas lieluma "utis", publiskais fuj! :)
Pilnīgi piekrītu, plus vēl kādas summas grābj par paklpojumiem. Nesen sieva gāja kodu karti nomainīt, maksa 3.50 Eur. SEB'enē to dara par brīvu.
Starbanku maksājumos ir ieviesti papildus drošības noteikumi, domāju, kundze nav maksājumu izpildījusi līdz galam un velti bļaustās...