Swedbank - Serviss
Klientu apkalpošanas serviss pa telefonu nu pa pilnu banku. Nevar sazvanīt jau trešo dienu pēc kārtas. Operatori visu laiku aizņemti. Tā vien izskatās, ka visi aizgājuši atvaļinājumā un neviens nav iedomājies par kādas informācijas atstāšanu Swedbank jaunumu sadaļā. Vai arī vienkārši visiem pilnīgi pie vienas vietas par tiem, kas mēģina sazvanīt banku caur telefonu.
Tiem, kas dzīvo pilsētās, ir iespēja aiziet ciemos uz klientu apkalpošanas filiālēm, bet ko darīt cilvēkiem, kas dzīvo ārpus pilsētām, un vienīgā iespēja ir sazināšanās caur telefonu? Tas nav normāli.
Komentāri (7)
Dators tev ir? Laikam ir. e-pasts.
Ir jautājumi, kurus nevar atrisināt sazinoties tikai caur e-pastu.
Iemācieties pareizi formulēt jautājumus, un varēsit atrisināt caur epastu, nekad swedbank uz līnijas neesmu gaidījis vairāk par 10 min.
uzraksti pm caur internetbanku, man paskaidro visu vienmēr, ir bijuši arī netipiski jautājumi
Kvalitātes kontroles vadītajā Telefonbankā - Anda K. Zvaniet viņai pa tiešo, jo šī sieva ir atbildīga par klientu apkalpošanas kvalitāti zvanu centrā.
Piekrītu, sazvanīt nav iespējams
Piekrītu, sazvanīt nav iespējams...