Swedbank - Slikts serviss
Rītdien 30.04 man beidzās kredītkartes lietošanas terminš. Savā internetbankā es izvēlējos iespēju, ka jaunā karte man atnāks pa pastu uz mājas adresi. Palika viena diena līdz kartes derīguma termina beigām, bet karte joprojām nav atnākusi. Zvanīju uz Swedbank info tālruni trīs dienas pēc kārtas. Visas trīs reizes man ta un neizdevās aprunāties ar speciālistu. Savienojumu gaidīju līdz pat 15 minūtēm. Zvanīju arī caur skype, bet tur arī nebija iespējams sagaidīt savienojumu ar speciālistu.
Vienkārši briesmīga klientu apkalpošana!
Komentāri (9)
Man bija līdzīga situācija, bet cik es zinu - vecā karte darbosies līdz brīdimn, kamēr aktivizēs jauno.
Mazāk kliedziet, vairāk dariet. Karte darbosies. Nav ko psihot, ja cikls iekrita šodien.
Kādēļ slikta jūs domājiet ,kad esat vienīgais viņu klients viņiem ir vel simtiem klientu kuriem ari ir savi jautājumi. Pastāv arī kājas un banka uz kuru var aiziet un dzīvē aprunāties neviss viss jādara caur tagad esošajām tehnoloģijām!
Ja neesi pamanījis, tad bankas patreiz organizē visu tā, lai cilvēks bankas darbiniekus neapgrūtinātu ar savu klātbūtni un tiešo komunikāciju klātienē. Visi pakalpojumi tiek organizēti ar fokusi risināt jautājumus attālināti.
Izņem skaidru naudu un gaidi jauno karti..
Un kad tad karte tika pasūtīta?
Nevis klientu apkalpošana ir briesmīga,bet viņiem ir tik daudz operatoru cik ir. Nevar katram klientam iedalīt savu operatoru. Ja nevar sazvanīt no rīta,zvani dienas laikā,ja nevar tad vakarā. Un otrkārt,ja pa pastu tad būtu jāzina,ka pasts nepiegādā vienas dienas laikā,brīdis kamēr uztaisa karti un paiet arī pāris dienas kamēr pasts piegādā.
Pat kad bankā saņem karti,tad ir jāgaida nedēļu vai divas.
Es pasutiju jaunu karti menesi iepriekš, problemas nebija.Ja nav smadzenes, pasutit iepriekš, tad nav ko sudzities.