Swedbank - Nekompetents darbinieks
Labdien !
Šodien Mola filiālē gribēju pievienot vecāsmammas kontu savam bankas kontam.
Darbiniece Signe Orbidāne veica izmaiņas.
Mājās pārbaudot izmaiņas konstatēju, ka nekas nav pievienots.
Zvanīju uz banku izrādās, ka tā darbiniece izdarīja visu otrādi pievienoja manu kontu vecāsmammas kontam.
Tagad man atkal ar vecomammu jābrauc uz Mola filiāli visu labot.
Vecaimammai ir slimas kājas viņai ir grūti, atkal jāzaudē laiks vienkārši nekompetenta darbinieka dēļ.
Man ir zudusi tagad uzticība Swedbank darbiniekiem par viņu darba izpildi man svarīgiem darījumiem.
Ja tā Signe Orbidāne bija mācekle, kāpēc tad viens nestāvēja blakus, ja viņa nesaprot ko dara ?
Esmu ļoti neapmierināta un dusmīga par šo gadījumu !
Vēlētos arī atbildi no Jūsu puses.
Paldies.
Ilona Bērziņa [slēpt]@inbox.lv
Komentāri (1)
Atbildi no manis? Es tev varu uzrakstīt :) Ja vēlies atbildi, par to būtu jāraksta swedbank.