Swedbank - Slikts serviss
Šodien ienācu Swedbank Origo filiālē, lai atvērtu kontu un pasūtīt maksājumu karti.
Paņēmu kārtas numuriņu no aparāta, un tajā pašā brīdī bez nekādiem 'labdien' ar akmens sejas izteiksmi mani uzrunāja bankas darbiniece, kura sēž pie numuriņu izsniegšanas aparāta, prasot kādi tieši bankas pakalpojumi man interesē? Atbildēju, ka gribētu atvērt norēķinu kontu. Nākamais jautājums bija 'kādam mērķim'? Teicu, ka gribu maksājumu karti. Tā laikam bija nepareiza atbilde, jo darbiniece turpināja vaicāt kādam tad mērķim man vajagot maksājumu karti?tur alga ienāks vai kas? Kas tad tur ienāks? Atbildēju, ka nauda :)
Man nav pieņemams citu cilvēku, kuri gaida rindā, priekšā stāstīt no kurienes un kādos apjomos man uz karti nāks nauda bankas darbiniecei, kura never vaļā kontus.Un vai tad bankas darbiniece joprojām nezin, kādam mērķim cilvēki lieto bankas kartes?:)
Sajūtu sevi kā noziedzniece bankas priekšā, kaut gan tikai gribēju kļūt par klientu - iešu uz draudzīgāku pret klientiem iestādi, jo bail iedomāties, kas var sekot pēc tādas uzņemšanas! :)
Komentāri (1)
Sen nav nekaadu dariishanu ar latvijas mafiozaam bankaam. Man ir konti vaacijaa/
Biljete wizairaa tur aptakalj 30 eiri. Karte bezmaksas.
Rekomendeeju!