www.sudzibas.lv Swedbank Slikts serviss

Swedbank - Slikts serviss

Šodien ienācu Swedbank Origo filiālē, lai atvērtu kontu un pasūtīt maksājumu karti.
Paņēmu kārtas numuriņu no aparāta, un tajā pašā brīdī bez nekādiem 'labdien' ar akmens sejas izteiksmi mani uzrunāja bankas darbiniece, kura sēž pie numuriņu izsniegšanas aparāta, prasot kādi tieši bankas pakalpojumi man interesē? Atbildēju, ka gribētu atvērt norēķinu kontu. Nākamais jautājums bija 'kādam mērķim'? Teicu, ka gribu maksājumu karti. Tā laikam bija nepareiza atbilde, jo darbiniece turpināja vaicāt kādam tad mērķim man vajagot maksājumu karti?tur alga ienāks vai kas? Kas tad tur ienāks? Atbildēju, ka nauda :)
Man nav pieņemams citu cilvēku, kuri gaida rindā, priekšā stāstīt no kurienes un kādos apjomos man uz karti nāks nauda bankas darbiniecei, kura never vaļā kontus.Un vai tad bankas darbiniece joprojām nezin, kādam mērķim cilvēki lieto bankas kartes?:)
Sajūtu sevi kā noziedzniece bankas priekšā, kaut gan tikai gribēju kļūt par klientu - iešu uz draudzīgāku pret klientiem iestādi, jo bail iedomāties, kas var sekot pēc tādas uzņemšanas! :)

O

Komentāri (1)

E Ešlijs Lermans 16.05.2017

Sen nav nekaadu dariishanu ar latvijas mafiozaam bankaam. Man ir konti vaacijaa/
Biljete wizairaa tur aptakalj 30 eiri. Karte bezmaksas.
Rekomendeeju!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes