Optimus Mēbeles - Bojājums

Iegādājos dīvānu interneta veikalā Optimus mēbeles par 486 euro. Pēc izpakošanas atklāju ka dīvānam ir defekts (trūkst regulējamais ritenīts) . Pēc 2 mēnešu sarakstes, man paziņo ka detaļa atrodas kaut kādā veikalā. Jautāju, kas atvedīs un salabos, uz ko man atbildēja lai pats braucu pēc detaļas un pats arī laboju. Ideāla attieksme pret klientiem.

08.08.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

A

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes