Optimus Mēbeles - Bojājums

Iegādājāmies dīvānu 2022. Gada decembrī. Kāds dīvāns tika piegādāts konstatējām jau defektu (saplēsta eko āda, bet domājām ka ar šo defektu gan jau sadzīvosim) . Apstākļi bija tādi, ka dīvānu sākām lietot tikai pirms mēneša un konstatējām, ka ir saplēsta nevis tikai eco āda, bet pilnīgi visa galvenā konstrukcija. Tika nosūtīti visi pierādījumi uz to, ka defekts jau tika konstatēts piegādes dienā, bet uz to atbild - kādēļ nereaģējāt ātrāk.
Šeit mēs negribējām liekas klapatas, bet protams, kad atvērām pārsegu atklājām, ka situācija ir krietni nopietnāka. Uzrakstot iesniegumu ar pretenziju saņēmām atbildi, ka esam pārkāpuši lietošanas instrukcijas noteikumus, jo uz mēbeles nedrīkst kāpt, lēkāt, gāzties, izmantot sportam. (rakstot šo visu pašiem nenāca smiekli?) .
Noteikti turpmāk vairs neiegādāsimies šeit mēbeles, jo pretīmnākšana šeit vispār nekad nav bijusi.
Nav pirmā reize kad šeit pērkam mēbeles, bet noteikti, ka pēdējā.
Noteikti nepatīkamākā reize, kad iztērējam 700eiro par kaut kādu lupatu.

Es apbrīnoju Madonas optimus mēbeļu konstultantu attieksmi. Uzskatu, ka tur visu kolektīvu vajadzētu nomainīt, jo tur attieksme ir zem katras kritikas. Nākamreiz noteikti ierakstīsim sarunu ar šiem daiļrunātājiem.

07.08.2023

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes