Adrese: |
Lenču iela 19C Cēsis Cēsu nov. Latvia - LV-4101 (Faktiskā adrese) |
---|---|
Tālrunis: | +371 67885252 +371 25655530 |
Darba laiks: |
8:30 - 19:30
8:30 - 19:30 8:30 - 19:30 8:30 - 19:30 8:30 - 19:30 9:00 - 17:00 9:00 - 15:00 |
Kategorija: | Mēbeles / Iekārtas |
Sociālie tīkli: |
Optimus Mēbeles - Sūdzības un atsauksmes
Optimus Mēbeles, Liepājā - Bojāta skapja mala
Novembrī pasūtīju skapi Optimusa mēbelēs,kas bija domāts kā dāvana. Atnāca salīdzinoši ātri. 22. novembrī priecīgi savācam skapi. Nākamajā dienā paredzēts skapi skrūvēt kopā, bet ar detaļu izsaiņošanu viss arī sākās un beidzās. Viena siena skapim ir iesprāgusi. Vedu uzveikalu bojāto skapja daļu, kur pārdevēja to nofotografē un sirsnīgi apsola, ka jaunu skapja sienu mēs saņemsim līdz mēneša beigām, tas ir līdz 30.novembrim. Gaidu vēl šodien! Esmu zvanījusi jau trīs reizes uz veikalu, bet ar...
Optimus Mēbeles - Pirkuma atteikums
Izvēlēto preci, kas izlikta apskatei atteica pārdot, jo tā ir salikta un pēdējā. Pārdevēja skaidroja, ka pārdod preces tikai iepakojumā, nesaliktu, bet atlikuma iepakojumu nebija. Tātad preces iegāde izrādījās nereāla, tad kam tā tiek piedāvāta?... lai arī tā būtu pēdējā, vēlējāmies to iegādāties.
Optimus Mēbeles - Maldinoša informācīja
Pa cik man tagad ir aktuāli darba sludinājumi par darba vakancem. Tā nu es vietne ss.lv uzsktiju sludinajumu par Optimus mēbelem. Sludinājumā rakstīts ka ir pieejama grāmatveža palīga un pārdevēja/konsultanta vakance konkrētajā veikalā. Izlēmu kandidēt uz konsultanta/pārdevēja vakanci. Aizsutu CV un motivacijas vestuli uz norādīto e-pastu. Nākamajā diena zvana sieviete, sacidama ka esot no Optimus mēbelēm, gribot mani uzaicinat uz darba pārunām, domādams ka darbs būs veikalā - es piekritu...
AtrisinātaOptimus Mēbeles - Slikts serviss
@optimusmebeles - Saldū. Vienkārši izsmejoša attieksme pret klientiem. Tika pasūtīta mēbele. Džeks paņēma pirmo iemaksu un nosolījās, ka prece būs 2 nedēļu laikā. Ok, viss kārtībā - paiet 2 nedēļas un nav ne ziņu ne miņu. Zvanu pats uz veikalu (piektdiena) un saku džekam - kas par lietu? Tu man teici, ka 2 nedēļu laikā būs prece. Puisis saka - pag, tūlīt iemetīšu aci datorā. Pēc mirkļa saka - nav problēmu, prece būs otrdien no rīta stabili! Varbūt jau pat pirmdienas vakarā. Pienāk otrdiena...
AtrisinātaOptimus Mēbeles - Slikts serviss
Biju nolēmusi uzdāvināt dīvānu. Tāpēc noskatīju dīvānu Optimus Mēbeles mājas lapā. Veicu pasūtījumu un tūlītēju apmaksu 15.oktobrī. Saņēmu ziņu ka dīvāns nav veikalā, bet to vedīs no noliktavas. Teica ka jāgaida līdz septiņām darba dienām. Pēc piecām darba dienām zvanīju lai precizētu piegādes datumu. Teica līdz 24. oktobrim tiks veikta piegāde. Piegādes dienā paziņo ka dīvāns tomēr netiks piegādāts. Piedāvāja ka vedīs nākamās nedēļas sākumā no Rīgas veikala. Bet šodien saņēmu ziņu, ka būs vēl...
AtrisinātaOptimus Mēbeles - Slikts serviss
Vairākas reizes ir bijuši”pārsteigumi” saņemot pasūtīto preci no Optimus mēbelēm. Vienu reizi tas ir stūra dīvāns no divām dažādām krāsām, otrreiz komplektā ir divas vienādas daļas, kas liedz salikt tv plauktiņu, nācās pašiem urbt vajadzīvos caurumus, jo veikals atteicās iedot detaļu no parauga. Tad vēl dīvāna kvalitāte, par pieklājīgu summu. Pēc pus gada, tas izskatās tā itkā jau 15 gadus lietots. Un pèdējais pirkums balts datorgalds, kur ir ielikta citas krāsas detaļa. Vaina nav konkrētās pilsētas veikalā, jo ar šādiem pārsteigumiem esam saskārušies gan Rīgā, gan Jēkabpilī.
AtrisinātaOptimus Mēbeles - Slikts serviss
5.09. iegādājos preci. 8.09 Tika atsūtīta ziņa, kad prece ir atsūtīta, bet es nesaņēmu visu preci. Pēc tam man nācās gaidīt līdz 26.09 un saņēmu vispār citu preci par kuru man nācās samaksāt vairāk. Pēc, preces izpakošanas izrādās, ka manai nopirktajai precei trūkst dektaļa.
AtrisinātaOptimus Mēbeles - Slikts serviss
01.09.2018 bijām Krasta Ielas Optimus mēbeļu veikalā kur gribējām iegādāties bērnam rakstāmgaldu. Izvēlētā rakstāmgalda kodu pārdevēja lūdz sameklēt savam kolēģim noliktavā, jo pēc atlikumiem uzrādījās, ka galds ir uz vietas noliktavā. Darbinieks pāris stundas meklēja galdu, bet nevarēja atrast. Pārdevēja mums atvainojās un palūdza preci pasūtīt caur internetu, jo tad būšot vieglāk to preci atrast vai arī papildus tiks piegādāta uz noliktavu. Ko arī izdarījām 01.09.2018. Tika saņemt zvans no...
AtrisinātaOptimus Mēbeles - Krāpšana
Internet veikalā www.optimus.lv 19.08.2018. Pasūtīja preci, nakts skapīti (Kora Lora Ksn gultas nakts skapītis) un divas kumodes (niko nikk35 kumode un niko nikk33 kumode) . Tika veikta arī pilnīga apmaksa. No pasūtījuma ir saņemts tikai nakts skapītis. Šodien ir 12.09.2018. Kumodes joprojām nav saņemtas. Klients tiek barots ar solījumiem, ka tiks piegādāts, bet nav. Netiek arī brīdināts par iespējamu kavēšanu vai to ka kumodes nebūtu pieejamas.
AtrisinātaOptimus Mēbeles - Slikts serviss
Pasūtīju preci interneta veikalā 12.06., uzreiz sazvanījos ar klientu apkalošanas servisu un jautāju vai preci kurjers varēs piegādīt līdz 19.06. plkst.18:00, tas bija ļoti svarīgi un vienojos ar klientu servisu, ka pasūtītās preces kurjers piegādās līdz 19.06. Kā arīo ar klientu servisu saņemšu līdz 19.06. 18.06. zvanu uz servisa centru jautāt cikos 19.06. tiks piegādāta preces. Atbilde šīs nedēļas laikā līdz 22.06. Serviss nekāds. Protams, solīts makā nekrīt!
AtrisinātaOptimus Mēbeles - Slikts serviss
Šī gada janvāra sākumā pasūtīju viesistabas sekcijas iekārtu. Liekot to kopā tika konstatētas divas nepilnības - atvilktnes korpuss bija bojāts un viena sekcijas aizmugurējā daļa bija nepareizi sakomplektēta. Pieteicu reklamācijas par abām nepilnībām. Tās tika akceptētas un bija jāgaida piegāde no rūpnīcas. Līdz ar to viss sekcijas salikšanas process apstājās. Aprīļa sākumā beidzot bija atnākusi viena reklamācija. Otru pozīciju gaidu vēl līdz šim brīdim! Ir pagājis jau pusgads! Tas nav normāli! Pēdējā informācija no Optimus Mebelēm tika saņemta 16.05.2018. M.P.
AtrisinātaOptimus Mēbeles - slikts serviss
Отвратительный сервис-ни за что бы не связалась с этим магазином.Не выполняют обещаний по доставке товара, который уже оплачен. Доставку жду уже месяц, вместо обещанной недели.Почему бы сразу не предупреждать о реальных сроках и о проблемах с доставкой. Никогда больше там ничего не куплю и другим не посоветую.
AtrisinātaOptimus Mēbeles - Atcelu pirkumu un nesaņemu naudu atpakaļ
27.03 atteicos no internetveikala veiktajā pasūtījuma. Nu jau drīz bus 2 mēneši, ka gaidu naudu atpakaļ. Sarakstāmies kopš ta briža, tik baro ar apsolījumiem ka nu drīz bus, drīz bus. Pedejo reizi apsolīja uzreiz pēc pirma Maija ( pēc svētkiem). Teica ka maksājumu jau ir veikuši. Nu jau 11 maijs un laikam gan jau ka banka patūreja to naudu sev (sarkasms) Pārdevēja veikala teica ka tādas lietas risinās 5 dienu laika. (Ja pasūtījums tika veikts elektroniski) 2 mēnesi nu vairs nav smieklīgi.
AtrisinātaOptimus Mēbeles - Nepieņemams serviss
Situācija notika marta mēneša otrajā pusē, domāju klusēt, bet pēc sarunas ar kolēģiem, sapratu, ka neesmu vienīgā, kam tā ir gadījies. Bija nepieciešams jauns krēsls, devos uz optimus veikalu gulbenē o. Kalpaka ielas un dzelzceļa ielas krustojumā. Veikala mani sagaidīja sieviete un uz manu "sveiki" atbildēja vai varu atgriezties pie durvīm un noslaucīt kājas, jo viņai veikals neesot jātīra. (es biju atbraukusi iekštelpu apavos, no mašīnas līdz veikala durvīm bija 2-3metri un kājas man nevarēja...
Sia ALB Optimus Mēbeles - krapsana
Darba pienemsanas bridi saka, ka alga bus vismaz 500 Eur Cilveki kas strada vairakus gadus ne reizi nav sanemusi tos 500 Eur Tagad kad pacela minimalo algu kas bija noradita darba liguma bet samazinaja piemaksu Kada jega pacelt algu ja piemaksa samazinas? Neteiksu pat neko par to ka jakrauj fures un jamelo klientam lai pardotu preci Tas ta diemzel ir Nav ko list Optimus mebeles stradat Sia ALB jamaina vadiba Cik ta var izturet to visu manuprat jau sen bija laiks VID parbaudit so...
AtrisinātaOptimus Mēbeles - Krāpšana
Optimus mebeles sola preci bet nepiegada laika. Kautkads murgs. Kartejo reizi saskaros ar to ka veikals solijumus nepilda. Rekinos ar terminju nedelja ko solija piegadat preci, bet pagajis jau menesis. Naudu jau iemaksaju. Butu zinajusi ka sita sanaks butu nopirkusi sev nepieciesamo preci cita veikala. Tagad man tik sola un sola. Plus vel atsaku un jagaida kad naudu atgriezis. Pagarinaja manu iepirksanos uz menesi. Sakuma saka ka prece ir jelgavas veikala un jagaida kad nogadas lidz siguldai...
AtrisinātaOptimus Mēbeles - Krāpšana
Siguldas Optmas mēbeļu veikalā Jūs ne tikai varat iegādāties mēbeles, bet arii samaksāt darbiniekam par to izjaukśanu, gadijumaa ja taa mebeli ir pedeeja! Veeloties preci kura bija pedejaa, darbinieks man atbildeeja ka pa 10 eiro man vinu izjauks!
Optimus Mēbeles - Problēmas ar garantiju
Прошлым летом покупали мебель в комнату - диван (wiktoria r) и пару комодов (chelsea). Меньше чем через пол года между половинками дивана появилась щель 3см в разложенном состоянии, а шуфлятки комодов стали буквально разваливаться (хотя назначенный вес мы не привышали) . Шуфлятки муж сам скрутил и укрепил винтами. А с диваном мы решили разобраться по гарантии. Сначала мне сказали, что раз я покупала в филиале, я должна туда приехать с заявлением. На месте продавец мне явно намекнул, что я все...
AtrisinātaOptimus Mēbeles - Slikts serviss
Tika pasūtīts vaļējs plaukts. Pirmkārt, solīja 6 nedēļu laikā piegādāt, bet "aizmirsa" piezvanīt, ka prece atnākusi. Otrkārt, precei trūka plauktu. Uzrakstīja aktu. Iet laiks, bet neviens neiespringst uz to, ka būtu jāpiegadā trūkstošās detaļas. Kad interesējos, atbild, meklē lielajā noliktavā, tas taču nav tik vienkàrši. Bet nauda ir samaksāta par plauktu, kuru vēlos tādu, kā pasūtīju, nevis nelietojamu.
AtrisinātaOptimus.lv - Nopirktā prece tā arī netiek piegādāta.
Veicu pasūtījumu Optimus.lv internetveikalā, datorkrēsla iegādei (aptuvenā pirkuma summa 110 eiro). Uzreiz veicu pārskaitījumu, no viena Swedbank konta uz otru. Saņēmu ziņu, ka tuvākajā laikā ar mani sazināsies kurjErs, lai noprecizētu piegādes dienu un laiku. Gaidīju visas 5 darba dienas (mājaslapā norādīts, ka uz pilsētu centriem piegāde ir līdz 5 darba dienām) un nekā. Rakstīju, jautāju, kas notiek, kad varu gaidīt savu pasūtījumu un saņēmu atbildi, ka veikals esot sazinājies ar kurjeru un...