Optimus Mēbeles - Slikts serviss, detaļu trūkums
Labdien, neiesaku uzņēmumu Optimus mēbeles. Bijām klātienē veikalā. Diemžēl īsi pirms darba laika beigām, bet tā kā atradām, kas mums iepatīkas uzreiz tā paša vakara ietvaros pieteicām vēlamo preci caur internetu. Saņēmām laicīgi 2 darba dienu laikā. Bet kad konstatējām kad mums trūkst 2 detaļas, kuras pat - ntajos furnitūru veikalos nevar iegādāties Rīgā esam vīlušies. Saprotam, ka veikala pārdevēji nav vainīgi, bet ja ir demo prece, nju lūdzu no turienes izsniedziet nepieciešamo mazo detaļu un paši veikalā gaidiet detaļu, ja vairāk kā 2 nedēļas ir nepieciešams, lai saņemtu preces mazās 2 detaļas, tad es nezinu. Apkalpošana un serviss problēmu risināšanā ir briesmīgs.
Ja jums ir svarīgs klients un katra pozitīvā atsauksme, tad es aicinātu risināt problēmas nekavējoties. Ja nevarat ātri nodrošināt preces trūkstošās detaļas, piedāvājiet nekavējoties samainīt preci art pilnu komplektu. !
Vai tiešām jums nav svarīgi apmierināti klienti!?
Mēs vēl gaidām detaļu un esam ļoti dusmīgi!
Komentāri (3)
Klients svarīgs, nauda svarīgāka.
Jebkurā gadijumā jābūt piesardzīgiem ar demo precēm.
Kāda detaļa jums trūkst? Vesela nestandarta enģe vai maza skrūvīte?
Es kad dodos kādam palīdzēt saskrūvēt kādu pusfabrikāta mēbeli - ņemu līdzi 2 saujas ar skrūvīšu asortiem.
Optimus tirgo sūdus, jā, bet kad atveda iepakojumu ar sabojātu skaideni, tad nestrīdoties to nomainija.
Izvēloties mēbeli vajag paņemt līdzi kādu, kurš izprot tehniskas lietas, nevis filologu/hipsteri.