MemberShop
Adrese: |
Internetveikals Rīga Latvia |
---|---|
Tālrunis: | +371 66101112 |
Sociālie tīkli: |
Adrese: |
Internetveikals Rīga Latvia |
---|---|
Tālrunis: | +371 66101112 |
Sociālie tīkli: |
Pasūtījums nāk neadekvāti ilgi ( 2 mēneši) un atnāk nepilns. Pasūtīju sešas vienības, bet atnāca tikai 2.
Atgriezu apavus jo nederēja izmērs, ļoti ilgi jāgaida atbildi, kad nesagaidījis zvanu Sola kad būs bet nekā, nosākuma tēlo ka neko nezina tad kad atrodu pierādījumus pirkuma rekvizītus maina nostāju. It kā apaviem 2 gadu garantija, bet ja apavi saplīst piemēram atlīmējās zole negrib atgriezts naudu, Saka jūsu pašu vaina, tad iesola remontēt, beigās ne apavu ne naudas, nevienam neiesāku šo kompāniju paliksiet bez nekā. Starp citu kad sūtīju zalando, e-apavi nekādu problēmu nebija, 2 dienu laikā atgrieza naudu.
Membershop iepērkos daudz un bieži, uzskatu, ka tas ir lielisks veikals manam mājoklim. Šeit es vienmēr atradu, ko meklēju, un Cenas vienmēr ir saprātīgas. Mājaslapa ir viegli pārskatāma un tajā var Gana viegli atrast visu, ko meklēju. Nemaz nerunājot par to, ka piegāde ir diezgan ātra. Membershop ir vieta, kur esmu apmierināts ar savām pirkumiem - iesaku tur iepirkties visiem:) !
Membershop ir manas top veikals, kur es regulāri iegādājos apģērbu. Viņu piedāvātās Cenas ir vienkārši neuzvaramas, un es vienmēr esmu pārsteigts par to, cik labu kvalitāti varu iegūt par šādām cenām. Viens no lielākajiem plusiem, pērkot šajā veikalā, ir ātra piegāde. Neatkarīgi no tā, cik liels vai mazs ir mans pasūtījums es vienmēr varu paļauties, ka mana pirkuma saņemšana notiks ātri un bez jebkādām problēmām.
Tika pasūtīts rokas pulkstenis, tāds kāds tika attēlots membershop lapā (https://membershop.lv/), dažas dienas vēlāk atnāk uz pakomātu pulkstenis, kas ir vispār citā krāsā, citā izskatā, cits modelis, bet tā paša ražotāja, un ne tāds, kā mājaslapā attēlotais. Zvanot uz šo veikalu, teica, ka "prece izskats var atšķirties" un tas ir "rakstīts", kas ir viņu aizbildinājums, bet nekur mājaslapā produkta lapā tas nav bijis rakstīts. Veikala info: UAB „BALTIJOS DIDMENA“ Kubiliaus iela. 21, LT-09108 , Lithuania Uzņēmuma kods 125702927 PVN maksātāja kods LT257029219
Ļoti nekvalitatīvs serviss. Klientam nākas maksāt par membershop kļūdām. Saņēmu saplēstu svečturi. Tā nav mana vaina, ka man tika piegādāta bojāta prece. Tā kā redzēju, ka svečtura kupols saplēsts, pat neizņemu preci no plastikāta iepakojuma, taču man jāmaksā preces atgriešanas maksa. Regulāri izmantoju līdzīgas iepirkšanās platformas, nevienā nav jāmaksā par preces atgriešanu, īpaši, ja tika piegādāta prece ar defektu. Gadiem nebiju izmantojusi membershop sliktās pieredzes dēļ. Pirms vairākiem...
Murgs kāds! Es esmu šausmīgi vīlusies jūsu pakalpojumā! Sākot ar attieksmi, beidzot ar preču atgriešanu. Raksti cik gribi, mani komentāri tiek ignorēti! Klientu apkalpošana zem katras kritikas! Zvanu meitene vispār kkāds vājprāts! Uz nevienu jautājumu nevr atbildēt, kko nesaprotamu murmina un fonā izdveš savu neapmierināto nopūtu. Man tas būtu jāklausās? Nekad vairs nepasūtīšu pie jums un ieteikšu to nedarīt ari citiem! Tik liela platforma, bet klientiem jāskraida kkur jāprintē atgriešamas lapas, kur tas redzēts 21. Gs? Fuuu!
Iegādājos internetveikalā membershop rokassomiņu, saņēmu to, taču Somiņas kvalitāte man nelikās tās summas vērta - tāpēc to atgriezu. Nosūtīju Somiņu atpakaļ ar omnivas starpniecību. Sazinājos ar membershop, un lūdzu lai veic naudas atmaksu līdz ziemassvētkiem, jo viņiem norādīts, ka naudas atmaksu veic uzreiz, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc paziņošanas par atteikšanos. Uz ko, man atbildēja, ka naudas atmaksa tomēr tiek veikta tikai, kad prece ir saņemta un pārbaudīta. Tā, tad noteikumi...
Pasūtīju EDT dāvanai 3.novembrī. Bija jāpiegādā 8.novembrī. Interesējos, kad saņemšu. Atnāca ļoti dīvaina vēstule - "Mēs redzam, ka preces piegādes datums (2023-11-08) šim pasūtījumam ir 2023. gada 11. augusts, tāpēc joprojām ir iespēja to saņemt pirms tam". Tajā brīdī nesapratu smieties vai raudāt. Uzrakstīju vēstuli, vai viņi joko un norādīju, ka šādi nelasa datumu. Piezvanīju uzņēmuma operatorei, kura man piekrita, ka sniegtā atbilde ir aplama(saņēmu arī atvainošanos par kļūdu) un, ka man ir...
Dear Membershop clients, I have bought perfume Van Cleef Patcouli via internetshop Membershop.lt. Substance that I have received isn't a original perfume. I know the bouquet of Patchouli perfume very well, 100% I have got a fake...+ I have very sensitive nose to recognize an authentic product. Even box of perfume is bad quality, label of Van Cleef on perfume box is glued awry. 😕 I asked Memberhop.lv how you can prove that perfume is authentic they replied that they have an Agreement with UAB...
Заказали духи, пришло в Omnivu, пока духи находились в почтовом отделение, мы решили отказаться от товара, так как такой уже был (покупали для подарка) , сделали возврат, нас попросили распечатать бумагу и положить в коробку для отправки обратно. Я забрала посылку, открыла коробку положила листик и отправила обратно. На что через пару дней на почту приходит письмо, что посылка была вскрыта не было целлофановой упаковки и духами пользовались! Хотя я даже не открывала. , сказали деньги возвращать не будут, получается что они мне изначально прислали уже использованные духи …
2022. G. Decembrī nopirku acu krēmu "clinique"un "rituals" vīriešu krēmu. Preci saņemot un atverot to konstatēju, ka abi krēmi ir veci (biezas konsistences, kuru nav iespējams ierīvēt ādā un ar nepatīkamu smaržu) "clinique" acu krēmu lietoju jau vairākus gadus un zinu kādam tam ir jābūt un kā viņš klājas uz ādas. Nosūtot preci atpakaļ ar paskaidrojumu un lūgumu izskatīt šo lietu. Saņēmu atbildi no veikala: preces ir pārbaudītas, pārkāpumi vai novirzes no normas netika konstatēti, atgriešanu...
2022. Gada 5 decembrī saņēmu pasūtījumu ar Latvijas pasta starpniecību, ko tajā pat dienā nosūtīju atpakaļ, jo prece nederēja, tieši tāpat - ar lp starpniecību. Joprojām neesmu saņēmusi naudas atmaksu. Pēc 2 nedēļām rakstīju veikalam, ka neesmu saņēmusi naudu. Saņēmu atbildi, ka prece nav saņemta. Uzrakstīju arī lp par problēmu, kurš laipni man atsūtīja čeka kopiju. 21. Decembrī saņēmu no veikals iepriecinošu vēsti, ka mans atgrieztais sūtījums ir saņemts un apstrādāts, arī profilā parādā...
02.11. 22 tika atriezts sūtījums Membershop ( viss aizpildīts pēc noteikumiem). Ir kvīts no Latvijas pasts, ka arī oficiāla vēstule no Latvijas pasts, ka sūtījums tika piegādāts jau 04.11.2022 uz Lietuvas noliktavu. Šodien 24.11.2022 Nauda par preci joprojām nav atgriezta (20 dienas!). Par šo arī sūdzos! Ka neievēro LR likumus. Zvanot/rakstot ik pa 2 dienām, atbilde viena: risinām, skatīsimies, nodošu info tālāk.. un t.t. Sakumā informēja ka sūtījums nav saņemts tāpēc naudas nav, kad...
No membershop tika pasūtīta panna kā dāvana cilvēkam. Atverot pannas iepakojumu, izrādījās, ka tā ir brāķēta (deformēts sāns, nav apaļa forma) . Iesniedzu atgriešanas formu, bet pirms sūtīšanas zvanīju uz info tālruni, lai noskaidrotu par piegādes izmaksām. Info tālrunī minēja, ka jānosūta bildes, lai novērtētu vai prece ir brāķis, bet uz jautājumu par pannas sūtīšanu atpakaļ teica, ka šo info man pateikšot pēc bilžu nosūtīšanas. Pēc pāris dienām atnāca vēstule, ka panna tiešām ir brāķis un...
Pasutijumu atsutija izskatas lietots - auskati, sausmiga veida, nevis sudraba krasa bet melna veca, otrie bez jebkadiem papiriem, ieprieks sutiju, viss komplekts bija, tagad itka man lietotus atveda. Tas ir vel ok, bet velos atgriezt, Sakas trako maja! Nevar pieteikt, ja neesi registrets, vai aizmirsi paroli, nestrada neko nesuta, 10000xx reizes [slēpt]@ sazvanot, apsola atsutit paroli laicigo, nesuta! Aizmirst, atkal zvanu - atkal neka. Un ta pa aplim - - nedelu! Bet laiks atgriešanai ar...
Neiesaku nevienam šo internetveikalu! Novembrī pasūtīju vīriešu rokas pulksteni. Atnāca atvērtā kārbiņā, sūtīšanas iepakojums bija vesels. Izskatījās, ka ilgi nostāvējis vitrīnā. Pulkstenis vairāk stāvēja nekā gāja. Nomainījām bateriju speciālā pulksteņu servisā. Tāpat vairāk stāv, nekā iet! Sazinājos ar Membershop, izpildīju visu viņu teikto. Uztaisīju video, kur redzams, ka pulkstenis neiet, aizsūtīju e-pastu. Klusums! Nav atbildes jau mēnesi! Pilnīgi nekāda komunikācija! Nauda vējā!
Es šajā internet veikalā atradu skaistu adītu jaku ar atlaidi no 180eiro uz 41.99 eiro. Es šīs jakas firmas zīmolu ieliku google meklētājā un atradu poļu internet veikalu kurš tirgo šo zīmolu un arī šo pašu adīto jaku tikai standart Cena ir 43 eiro un ar atlaidi par 24.99 es šo jaku pasūtiju tur kopā ar piegādi izmaksāja 29.99. Takā lūk kā membershop uzskrūvē Cenas, taisa itkā baigās atlaides un krāpj cilvēkus. Ja ir interese varat paši papētīt. Adītās jakas firmas zīmols ir "Lemoniade"
Saņēmu somu, kuru biju lietojusi dažas reizes, saplīsa rāvējslēdzējs, nosūtīju somu atpakaļ, pēc 21 dienas saņēmu ziņu: “ esam saņēmuši atbildi no garantijas speciālista, par atsūtītās preces: bh-657bhp0614 pārbaudes rezultātiem. Konstatēts ka rāvējslēdzēja bojājumi radušies Valkāšanas rezultātā un prece atpakaļ netiks pieņemta. “ soma bija valkāta tieši dažas reizes. Sūtīju e-pastus, lai man atsūta kādu konkrētu slēdzienu, lai varu griezties Ptac, mani ignorē jau nedēļu! Šī ir otra reize, kad šajā internetveikalā saņemu brāķētu preci! Tiešām nevienam neiesaku!
Pasūtīju šajā kantorī meteli! Prece tika piegādāta arī krietni vēlāk nekā bija solīts, bet nu labi. Internetā pētot preces parametrus, likās, ka derēs. Kad mājās pamērīju mēteli, sapratu, ka nav mans. Dikti par lielu un karājas kā maiss.1. Februārī saņēmu,2. Februārī no agra rīta jau biju pastā, kur preci noformēja darbiniece un nosūtīju atpakaļ. Visi dokumenti tika pievienoti. Pagāja divas nedēļas, klusums. Piezvanīju uz norādīto telefona nr, kas atrodams internetā viņiem. Viņiem pēc koda...