MemberShop
Adrese: |
Internetveikals Rīga Latvia |
---|---|
Tālrunis: | +371 66101112 |
Sociālie tīkli: |
Adrese: |
Internetveikals Rīga Latvia |
---|---|
Tālrunis: | +371 66101112 |
Sociālie tīkli: |
Diemžēl arī es esmu saskārusies ar problēmu, kā dažās sūdzības iepriekš par servisa un preces kvalitāti. Tātad aptuveni pirms septiņiem mēnešiem draugs uz Ziemassvēkiem uzdāvināja Guess pulksteni, kas tika iegādāts mājaslapā Membershop.lv (~150 EUR vērtībā, cena tāpat kā veikalā Laiks Alfā uz atlaidēm) . Pēc 7 mēnešiem pulksteņa mehānisms apstājās, kā pirmo izdomājām, ka iespējams baterija ir nokalpojusi savu laiku un, ka tā jānomaina. Iegādājāmies jaunu bateriju, taču pulkstenis nesāka...
Pasūtīju svītrainas bikses,kurām i-veikalā pie preces apraksta bija auduma sastāvs,pāris bildes,pieejamie izmēri.Tā kā man ļoti iepatikās attēlā redzamais,bikses pasūtīju S izm.par Eur69,99. Kad saņēmu pasūtījumu,biju pārsteigta par bikšu garumu virs potītēm(pretēji attēlā redzamajam!)! Pie tam visi pārējie parametri der perfekti.Zvanīju membershop,operatore apskatīja info par pasūtījumu,piekrita,ka tiešām bikšu garums attēlā norādīts līdz zemei,piebilstot,ka gan jau es gara esot!(170cm!) Viņa...
Labdien, es pasūtīju kurpes Guess par 60 eur, saņēmu kurpes pēc 3 darba dienām, atvēru kasti un ieraudzīju, ka kurpes ir lietotas, vai nu ļoti daudz pielaikotas, uz kurpēm pat ir asinis no iekšpuses. Nākamajā dienā noformēju atgriešanu, pēc 2 darba dienām atbrauca dpd kurjers, tagad jau 4 diena, kā Membershop saņēma šīs kurpes atpakaļ (redzu dpd mājas lapā) , bet nesūta informāciju par naudas atgriešanu. Es viņiem jau trīs reizes uzrakstīju, atnāca e-pasts, ka speciālists vel neizskatīja preci...
Saņemts pulkstenis ar bojātu aizdari 06.03.2017. Pulksteni 2 liecinieku klātbūtnē mēģinājām uzlikt uz rokas, bet tas krīta no rokas nost. Atgriezts ar sūtījumu Nr.190025 šī gada 08.03. plk.12.41 .Zvanīts jau reizes piecas, bet visu laiku ir atrunas, ka tiek precizēta informācija . Naudu membershop.lv neatgriež jau 21 kalendāro dienu nepārtraukti atrunājoties, ka precizē informāciju.
Mana līdz šim bēdīgākā iepirkšanās pieredze internetā - Membershop.lv! Pirms vairāk kā diviem mēnešiem nopirku minētajā veikalā pulksteni, kas tika atsūtīts bojātā iepakojumā, par ko uzreiz informēju rakstiski MemberShop.lv. Pulkstenim, ar, pēc apraksta, "stainless steal" sisniņu, pēc divu līdz četru stundu nesāšanas nogāja pārklājums, lai gan vienīgā mehāniskā ietekme bija ikdienas darbs ar datoru. Meistars pateica, ka siskniņa ir no kkāda lēta sakausējuma, kas nevalitatīvi pārklāts ar citu...
Esmu 1. Gr invalīde ar ierobežotām pārvietošanās iespējām tāpēc Ziemassvētku dāvanas ģimenei 16. Novembrī pasūtīju membershop.lv par 160€. Piegādes termiņš tika noteikts līdz 24.12. , taču ne preci man piegādāja, ne naudu atgrieza. Mana ģimene (4 mani bērni) palika bez dāvanām gan Ziemassvētkos, gan izskatās arī uz jauno gadu, jo telefonoperātorei nav informācijas par manu preci un par manu naudu. ??? Neiesaku nevienam!
6 декабря 2016 года я сделала заказ №11631090 в котором было 6 наименований товаров. По условиям MemderShop товар в корзине может находится только 20 минут и выбранный мною товар был из категории Express доставка - то есть в течении 1-3 рабочих дней. 12 декабря мне прислали сообщение, что доставка заказа задерживается на неизвестный срок. 20 декабря я получила письмо: Добрый день,К сожалению, не сможем доставить товары из заказа:5 * SG-25877 Style & Grace 20.00 (это одно наименование из заказа...
Esmu bijusi diezgan piekāpīgs klients, bet šodien saņemtais e-pasts man lika pārdomāt. Ilgus gadus iepērkos Membershop.lv , lai arī ir bijis ,ka kvalitāte neatbilst , tomēr 50 % prece, ko saņēmu, mani apmierināja un nekad nebija problēmas ar naudas saņemšanu, ja prece tika atgriezta atpakaļ tirgotājam. Bet nu ir pienācis brīdis, kas liek man mainīt domas un rīkoties. Situācija nr.1 Nopirku kosmētiku Elizabeth Arden. Saņemot preci konstatēju, ka viens iepakojums ir bojāts un pats sejas krēm...
Купила пару 'брендовых'' вещей 'membershop.lv. Пришли без оригинальной упаковки, с оторванными бирками, одна вещь с выцвевшими бирками и пятнами. Решила внимательней присмотреться к предлагающей сейчас коллекции dolce and Gabbana - на фото видны не ровные края, не ассиметричное платье.
Я очень не довольна работой этой компании. Если вам что то не подойдёт, денег не ждите, они вам просто их не перечислют. Пишите, звоните.... Будут кормить обещаниями....так получилось, что я оплатила заказ два раза, хотела при получении, но заказ не подтверждался, я оплатила по карточке. При получении товара, мне оказывается повторно надо оплатить, т к при стояла пометка " оплата при получении" Я связалась с менеджером, мне сказал, оплатить повторно, а переплаченную сумму вернут.... Отправила...
Iesaku uzmanīgi izvēlēties dekoratīvo kosmētiku, ko piedāvā Membershop! Jo īpaši, ja tā ir dārga! Pat tad, ja būs atnākusi pilnīgi cita krāsu palete, no jums to atpakaļ nepieņems, lai gan pēc tam paši atzīst, ka toņi piedāvājumā var atšķirties no realitātes. Vienvārdsakot, par saviem piedāvājumiem nenes nekādu atbildību. PTAB gandrīz vai ir bezspēcīga - esot ļoti maz gadījumu, kad sūdzība tiek apmierināta un klients panāk savu. Arī es iesniedzu šādu sūdzību un saņēmu atliekumu. Pamatojums atteikumam vispār neiztur kritiku!
Организация не планирует возвращать деньги за товар, который мне не подошел. Который я вернула по почте три месяца назад. Ссылаются постоянно на то что платеж отклонен, причины не указывают, других вариантов возврата не предлагают. Все данные верны. Уже третий месяц длиться ситуация, предлагают забрать деньги купонами, т.е. опять сделать заказ на сайте. НЕ СОВЕТУЮ делать покупки через этот сайт
Iegādājos mēteli ELFE internetveikalā Membershop.lv. Biju šausmīgi vīlusies. Mētelim briesmīga kvalitāta, visur karājas diegi un vīles irst ārā! Pie tam mētelis tika piegādāts mazā kastītē un , protams, kārtīgi saburzīts! Vairs neko nesūtīšu šajā internetveikalā!!!
Kādu laiku atpakaļ man jau bija negatīva pieredze ar šo pārdevēju. Vaina bija veikalam un toreiz viņi to atzina. Biju sev solījusi atturēties no pirkumiem šajā veikalā, tomēr nesen nopirku 3 kleitas. Tās visas bija no vienas preču grupas ar norādi "express delivery". Gaidīju, ka visu saņemšu jau nākamajā dienā, kā bija solīts mājas lapā: Apstiprinot pasūtījumu ar šīm precēm darba dienās līdz plkst.15, piegādāsim to caur DPD kurjeru jau nākošajā darba dienā! Pagāja divas dienas, bet kleitu nav...
Labdien! Es no visas sirds novēlu atturēties no iepirkšanās MemShop, izvēloties citus pārdevējus. Pie pirmajiem pārpratumiem ar preces iegādi, kas nebūs jūsu vaina, sāksies nebeidzama nervu bojāšana ar naudas atgūšanu un turienes trulajiem konsultantiem, no kuriem ir tādi, kas latviski nerunā vispār. Un visbeidzot pēc katras viņu kļūdas , sūtot preci atpakaļ, jūs pats būsiet spiests apmaksāt kurjera pakalpojumus. Un tā - katru reizi! Finālā saskaitiet, cik par katru sūtīšanu zaudēsiet naudu ilgtermiņā.
Manas cīņas ar šo leišu bodi sākās pavasarī. No trijām precēm varbūt viena atbilst aprakstam un kvalitātei. Nopirku divus ĀDAS zābakus. Kad dēls "sačakarēja" kājas, kurpnieks paziņoja, ka materiāls ir sintētika -PU. Cīnījos par naudas atgriešanu! 4 pirkumi pēc kārtas vienā piegādē -neatbilst izmēri, citam krāsa, vēl cits - no citas operas. Pēdējais pirkums- ĀDAS soma, kas vakar, kā izrādījās, ir no neilona, bet ādas ir tikai 2 cilpiņas pie roktura. Cena - eur 40. Atvainojiet, bet šī leišu bode...
Diemžēl atsūtītā kleita no šī veikala bija ar brāķētu rāvējslēdzēju. Uzrakstīju e-pastu (ar pievienotu foto), uz kuru atnāca atbilde, ka nedēļas laikā izskatīšot manu jautājumu. Pagāja 3 nedēļas, nekādu ziņu, sūtīju jautājumu, kas ir izlemts. Man atsūtīja vēstuli, ka preci var atgriezt 14 dienas pēc saņemšanas. Tā kā pagājis bija vairāk laika un veidlapu par preces atgriešanu nav iespējams aizpildīt, uzrakstīju epastu, ko darit? Tā arī paliku - atbildes nav, preci nav iespe'jams samainīt. Nepiepērcieties šajā internetveikalā!
не берите ничего на сайте www.membershop.lv сайт обманывает ,берет огромные деньги за подделку !Хотите чтобы вас обманули тогда на membershop!!!!!Товар гнилой и ужасный!!!!фуууууууууу
Šodien atkal saņēmu ziņu, ka diemžēl sistēmas kļūdas dēļ no pasūtījuma divas preces netiks piegādātas, viņiem vajadzēja tieši mēnesi, lai to saprastu, dīvaina sistēma. Un šī jau ir trešā reize.
Esmu ļoti neapmierināta, viens pasūtījums kavējas jau trīs nedēļas, pats Membershop atrunājas, ka vainīgs piegādātājs un atliek pasūtījuma izpildi uz nākamo nedēļu un tā jau trīs nedēļas, kopā sanāk, ka savas kedas gaidu divus mēnēšus. Šorīt vēl viens nepatīkams pārsteigums, paziņojums, ka cits pasūtījums, sistēmas kļūdas dēļ netiks izpildīts, respektīvi džemperīti, kuru gaidīju mēnesi tā arī nesaņemšu. Nu ko, šis bija man pēdējais pasūtījums, ar tādu apkalpošanas servisu neesmu gatava sadarboties un arī citiem neiesaku.