Membershop - Slikts serviss, jāmaksā par defektīvas preces atgriešanu
Ļoti nekvalitatīvs serviss. Klientam nākas maksāt par membershop kļūdām. Saņēmu saplēstu svečturi. Tā nav mana vaina, ka man tika piegādāta bojāta prece. Tā kā redzēju, ka svečtura kupols saplēsts, pat neizņemu preci no plastikāta iepakojuma, taču man jāmaksā preces atgriešanas maksa. Regulāri izmantoju līdzīgas iepirkšanās platformas, nevienā nav jāmaksā par preces atgriešanu, īpaši, ja tika piegādāta prece ar defektu. Gadiem nebiju izmantojusi membershop sliktās pieredzes dēļ. Pirms vairākiem gadiem ieprkos, bet atsūtītās kurpes nederēja un apmaiņas iespēju uz vajadzīgo izmēru nebija. Kad kurpes aizūtīju atpakaļ, tās nepieņēma un atsūtīja atpakaļ neizmaksājot samaksāto summu. Man paskaidroja, ka esot noskrāpēta kurpju kaste. Bet man tādu kurpju kasti jau atsūtīja! Mani skaidrojumi kā pret sienu, vārdusakot, jāpierāda, ka neesmu ēzelis... Tagad atkal pamēģināju, bet nekas nav mainījies. Klienti turpina no sava maciņa apmaksāt membershop kļūdas. Vairs noteikti neieprikšos un citiem neiesaku.
Pievienot komentāru