Membershop - Slikts serviss
No membershop tika pasūtīta panna kā dāvana cilvēkam. Atverot pannas iepakojumu, izrādījās, ka tā ir brāķēta (deformēts sāns, nav apaļa forma) . Iesniedzu atgriešanas formu, bet pirms sūtīšanas zvanīju uz info tālruni, lai noskaidrotu par piegādes izmaksām. Info tālrunī minēja, ka jānosūta bildes, lai novērtētu vai prece ir brāķis, bet uz jautājumu par pannas sūtīšanu atpakaļ teica, ka šo info man pateikšot pēc bilžu nosūtīšanas.
Pēc pāris dienām atnāca vēstule, ka panna tiešām ir brāķis un membershop atsūtīšot jaunu pannu vietā. Nekas cits netika minēts. Pēc nedēļas viņiem rakstīju, lai noskaidrotu kādā procesā ir panna uz ko viņi atbildēja, ka viņiem nepieciešama mana kontaktinformācija (tas nozīmē, ka viņi pannu nebūtu man sūtījuši, kamēr nebūtu pati viņiem uzrakstījusi) . Pēc info nodošanas, viņi man atbildēja, ka tālāk pasūtījums nodots piegādes daļai. Atkal pēc pāris dienām membershop raksta, ka nav saņēmuši veco pannu vietā, tādēļ jaunu pannu es nesaņemšot. Gribu pieminēt, ka nevienā vēstulē netika minēts par to, ka brāķētā panna ir jāatgriež, līdz ar to tā tika atdota labdarībai.
Principā cilvēks palika bez dāvanas un es bez nerviem, jo komunikācijas stils membershop ir zemā līmenī. Šis bija pirmais un pēdējais pirkums šajā veikalā.
Pievienot komentāru