AtrisinātaMembershop - Nepiegādā sūtījumu
Pasūtīju EDT dāvanai 3.novembrī. Bija jāpiegādā 8.novembrī. Interesējos, kad saņemšu. Atnāca ļoti dīvaina vēstule - "Mēs redzam, ka preces piegādes datums (2023-11-08) šim pasūtījumam ir 2023. gada 11. augusts, tāpēc joprojām ir iespēja to saņemt pirms tam". Tajā brīdī nesapratu smieties vai raudāt. Uzrakstīju vēstuli, vai viņi joko un norādīju, ka šādi nelasa datumu. Piezvanīju uzņēmuma operatorei, kura man piekrita, ka sniegtā atbilde ir aplama(saņēmu arī atvainošanos par kļūdu) un, ka man ir jāgaida piegāde. Kopš tā brīža varu rakstīt uz visiem kontaktiem, cik gribu, neviens pat nepiepūlas man atbildēt, kas ir ar manu sūtījumu, vai tiks piegādāts vai atgriezīs naudu. Pilnīgs klusums.
Esmu ilgu laiku jau iepirkusies šajā veikalā un bijusi apmierināta, vienmēr viss vairāk vai mazāk ir bijis korekti - prece piegādāta(reizēm pat super ātri), naudiņa atgriezta, pretimnākoša attieksme, laicīgi sniegtas atbildes. Šobrīd vienkārši nesaprotu, kas notiek. Izskatās, ka ar problēmu risinājumiem ir ne īpaši labi. Kaut kad jau tas atrisināsies, ceru. Vismaz atbildes jau nu varētu sniegt klientam.
Paldies! Saņēmu atbildi un atvainošanos. Prece izsūtīta.
Pievienot komentāru